Sitä saa mitä tilaa. Jokainen on tehnyt oman valintansa, jos on lähtenyt karkuun. Kovat otteet käyttöön, niillä saadaan tuloksia aikaan.Kukkahattujen on turha tulla mussuttamaan kuinka on valintansa tehnyt jos lähtee karkuun.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sitä saa mitä tilaa. Jokainen on tehnyt oman valintansa, jos on lähtenyt karkuun. Kovat otteet käyttöön, niillä saadaan tuloksia aikaan.Kukkahattujen on turha tulla mussuttamaan kuinka on valintansa tehnyt jos lähtee karkuun.
täysin samaa mieltä... oma valintahan se karkuun lähteminen on... onko pakko? ja turha itkeä mistää työn menettämisestä ja muusta p*skasta, ylinopeus, kännissä ajaminen yms. nekin on omia valintoja joita kannattaa ehkä miettiä ennen ajoon lähtöä... seuraamukset pitäs olla tiedossa...Sitä saa mitä tilaa. Jokainen on tehnyt oman valintansa, jos on lähtenyt karkuun. Kovat otteet käyttöön, niillä saadaan tuloksia aikaan.
Niimpä niin, mulle kävi juuri noin... Pyörä meni, tyyppi vaan porskuttaa... Seuraukset, ikävät sellaiset, tulivatkin sit minun omalle kohdalleni..... Aikaa kulunut jo kaksi vuotta ja itse vaan saan nuolla haavani ja kärsiä tappioni... Toivon niin, ettei kenellekään tapahdu samanmoista....Vielä kun pyörä olisi ollut jonkun orgilaisen, äsken varastetun...
No, ehkä seuraava pakoon päässyt motoristi ajaa vielä varastetulla pyörällä, ja just SINUN pyörälläsi![]()
Entä pitäisikö ampua, jos ylittää luottorajan? Entäpä jos käveleetäysin samaa mieltä... oma valintahan se karkuun lähteminen on... onko pakko? ja turha itkeä mistää työn menettämisestä ja muusta p*skasta, ylinopeus, kännissä ajaminen yms. nekin on omia valintoja joita kannattaa ehkä miettiä ennen ajoon lähtöä... seuraamukset pitäs olla tiedossa...Sitä saa mitä tilaa. Jokainen on tehnyt oman valintansa, jos on lähtenyt karkuun. Kovat otteet käyttöön, niillä saadaan tuloksia aikaan.
Matti hyvä. Kärjistykset ovat toki hauskoja, mutta varmaan emme puhu aivan samoista asioista...Entä pitäisikö ampua, jos ylittää luottorajan? Entäpä jos kävelee
päin punaisia ja juoksee karkuun? Entäpä, jos jättää kirjaston kirjat
palauttamatta? Myöhästyt vaikka 10 min työpaikalta, niin pitäisikö
tulla ruoskituksi. Ihan kaikkihan nuo ovat itse aiheutettuja ja eikös
se niin ollut, että ihan omia valintoja?
Missä se raja kulkee, että milloin pitäisi "piikkimattoja" levitellä.
Motoristille oikea piikkimatto on ihan eri juttu kuin autoilijoille.
Olettekohan maksaneet ihan kaikki veronne? Entäpä, jos jostain
"arpajaisvoitosta" on vaikka 3e maksamatta? Pitäisikö tulla
ammutuksi? Oma valinta vai mitä?
"Raaka peli" sano Haagelberi .. ei kai nyt sentään ..
Selkäänampuminen on kuolemantuomio .. kuten sillekin
mp-varkaalle kävi silloin aikanaan. Kuten täällä jo aiemmin tulikin
mainituksi, niin tuomiot PITÄÄ suhteuttaa tehtyyn rikokseen.
Poliisin tehtävä on ottaa kiinni ja käyttää vain tilanteen
edellyttämiä keinoja lisävaaroja eliminoiden ja raportointi.
Tuomarin homma on sitten sen varsinaisen tuomion antaminen.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että manne saa mätkiä sinua
turpaan niin paljon kuin sitä huvittaa, koska se on sen heimon
tapa, mutta jos sinä lyöt takaisin, niin saat rankan tuomion
rasismilla höystettynä. Niin se menee tasapuolisesti. Oma valinta?
Elämä on yksi iso valintamyymälä.
![]()
Kuvitteleppas, että sinun lapsesi retkahtaisi rikollisille poluille.Sen verran olen pahantahtoinen, että jos joku vaikka esimerkinomaisesti minun kulkimoni pöllii, niin poliisi tuon tiellä tavatessaan kilkatkoon niin pitkälle kuin se menee, jos kaveri ei pysäytyskäskyä usko. Kyllä minun oikeustajuuni ei kerta kaikkiaan mahdu se, että poliisi luopuisi takaa-ajosta, jotta tämä limanuljaska tai muu varas-huumehörhö-räkäpaska ei vaan satuttaisi itseään.
Pysyn mielipiteessäni. Toki nämä asiat ovat vaikeita ja inhimillisesti varmasti kohdalle sattuessaan rankkoja. Muistaa kuitenkin pitää, että ei kai se ainoa vaihtoehto tuollaisen karkulaisen kiinnisaannissa ole aina hengen lähdettäminen? Eiköhän tuo nyt ole aika äärimmäinen ja harvinainen tapahtuma. Omakohtaisesti - Vielä pahempana vaihtoehtona näen sen, että yhteiskunta suosisi ja tukisi jälkikasvuni rikollista uraa. Oman pentuni olen yrittänyt toistaiseksi tuossa (tietääkseni?) onnistuen kasvattaa niin, että jos töpeksitään, niin sitten töpeksitään, mutta vastuu moisesta ollaan sitten valmis kantamaan aina. Toivottavasti en joudu näkemään päivää jolloin huomaan olleeni väärässä.Kuvitteleppas, että sinun lapsesi retkahtaisi rikollisille poluille.
Pitäsikö poliisin torpata siltä henki - mahdollisesti?
Mietippäs uudestaan.
Minun lapsistani ei - luojan kiitos - ainakaan vielä ole tullut rikollisia.
Joidenkin lapsiahan ne rosmotkin aina on. Niitä rosmoja kasvaa tai
kasvatetaan ihan kunnollisissa perheissä ja nistejä kaiken kukkuraksi
niissä ns. rikkaammissa ja "paremmissa" perheissä, kun niillä on
tarpeeksi rahaa niihin mömmöihin.
Ei kait tämä yhteiskunta ihan niin alas ole vielä sortunut, että
ihan joka hommasta pitäisi ruumiinvamma tuottaa tai henki viedä?
Tietenkin on ikävää, jos poliisin pysähtymiskäskyjä ei noudateta,
mutta tuskin se nyt ihan hengenlähdön väärtti on - vai onko?
Minulla ainakin on varkausvakuutus, joten jos minun fillari
pöllitään, niin ei se ihan koko mualimata kaada.
![]()
Liikennepako ei todellakaan ole maailman tärkein asia.Toki joku nyt voi (aiheesta) olla sitä mieltä, että liikennepako ei ole maailman suurin asia, eikä kovin ison huomion arvoinen. Ehkä monesti näin onkin. Paon takana kuitenkin aina voi olla muuta. Varastettu ajoneuvo, liikennejuopumus, etsintäkuulutettu rikollinen etc... Ei poliisi voi tuota tietää.
Pyörien lukumäärä on tuo raja. Piikkimattoa ei kaksipyöräisen eteen laiteta kuin äärimmäisessä hädässä. Ylinopeus, liikenteenvaarantaminen tai rattijuoppous ei ole äärimmäinen hätä.Missä se raja kulkee, että milloin pitäisi "piikkimattoja" levitellä.
Motoristille oikea piikkimatto on ihan eri juttu kuin autoilijoille.
Saivat mitä halusivatkin. Hyvä juttu.Ja mitäs nyt olisi sitten viikonloppuna sattunutkaan:
Nainen löytyi kuolleena pakoreitin varrella
Sunnuntaina oli vielä epäselvää, jäikö nainen pakoauton vai takaa-ajavan poliisiauton alle. Nainen ilmeisesti yritti poistua autosta erittäin jyrkässä mutkassa kevyen liikenteen väylällä.
Ne epäilee, että takaa-ajaja on osallistunut takaa-ajoon ..Saivat mitä halusivatkin. Hyvä juttu.Ja mitäs nyt olisi sitten viikonloppuna sattunutkaan:
Nainen löytyi kuolleena pakoreitin varrella
Sunnuntaina oli vielä epäselvää, jäikö nainen pakoauton vai takaa-ajavan poliisiauton alle. Nainen ilmeisesti yritti poistua autosta erittäin jyrkässä mutkassa kevyen liikenteen väylällä.
Mie taas - samaa haaskaa tonkimassaLiikennepako ei todellakaan ole maailman tärkein asia.Toki joku nyt voi (aiheesta) olla sitä mieltä, että liikennepako ei ole maailman suurin asia, eikä kovin ison huomion arvoinen. Ehkä monesti näin onkin. Paon takana kuitenkin aina voi olla muuta. Varastettu ajoneuvo, liikennejuopumus, etsintäkuulutettu rikollinen etc... Ei poliisi voi tuota tietää.
Tottakai paon aikana voi olla muutakin ja yhtä hyvin voi olla
muutakin vaikka ei pakenisikaan. Eikös yhtä hyvin pitäisi varmuuden
vuoksi tarkistaa ihan jokainen, riippumatta mitä se tekee tai mistä
ja minne menee. Saattaahan maitokaupasta tulevallakin olla vaikka
huumeita taskunpohjalla - eihän sitä ikinä tiedä. Epäillä sopii
vaikka ihan kaikkia, jos vain aika antaa myöten - sitä pahinta
epäilemisen lajia kutsutaan oikein luulosairaudeksikin.
![]()
No niin - palataanpa takaisin alkuun. Elikkä <u>vastustan sitä, että
liikennepakenija saataisiin napata aivan ylimitoitetuilla konsteilla</u>.
Takaa-ajon pulmanakin on se, kun takaa-ajettava nostaa
ajonopeutensa älyttömiin vaarantaen itsensä ja muut. Samoin
takaa-aja tekee - eihän se muuten saa sitä mitenkään kiinni ajamalla.
Näin "hullujen" määrä on noussut ainakin 100 prosentilla vähintään
ja entisen yhden kaaharin lisäksi on nyt vähintäänkin kaksi.
Virkavallan ohjeetkin kehoittavat harkitsemaan, ettei mennä
älyttömiin asti ja sitä milloin taakaa-ajosta tulisi luopua.
KUN ylinopeutta - mikäli pelkästään sakkojen suuruutta
tuijotetaan - pidetään tässä yhteiskunnassa ERITTÄIN pahana ja
törkeänä tekona, niin miten poliisi "pakottaa" takaa-ajetavan ja
itsensä tuollaiseen. Asia on jotenkin aivan helvetin ristiriitainen.
Jos se tapahtuisi suljetulla radalla niin se vielä menettelisi, mutta
kun sitä harrastetaan yleisillä teillä ja kaduilla koulujenkin ja
päiväkotien läheisyydessä. Jos kaikkea kovaa ajamista pidetää
kaahailuna, niin takaa-ajo ei poikkea siitä mitenkään itse
tapahtumana, kutsuttiinpa sitä sitten millä nimellä hyvänsä tai vaikka
poliisilla olisikin siihen "oikeus" virkatehtäviensä puitteissa -
aivan liian kovaa siinä mennään joka tapauksessa. Se on niin, että
takaa-ajettava määrää suunnan ja takaa-ajaja vauhdin.
![]()
Ihan asiaahan tuo MattiR naputtelee...Se on MattiR:n tyyppivika, oldschool hippieei se mee perille![]()
![]()
Se on MattiR:n tyyppivika, oldschool hippieei se mee perille![]()
![]()
... tai Stockmannin sukkaosastolla jouluruuhkan aikaan klo 16:00 - 17:00 ...Entä jos tämä pakeneminen olisi tapahtunut paivällä ja vaikka siihen aikaan kun koulut ja päiväkodit tyhjenevät?