Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaikka niinkuin lapissa...vaan pikemminkin ne 'järkivapaat motoristit", joiden on vaan ajettava lujaa mitä hullummissa paikoissa
Tuommoisesta ylinopeudesta lähtee kortti, se tuskin kellekään on epäselvää. Mutta aika matala on monesti tuo uutiskynnys, jos nelostiellä (E75) ajettuaan 130@80 pääsee lehteen.Minua ei ihmetytä tai harmita niinkään ne 'puskassa kyttäävät paskalakit' tai 'uutisnälkäiset toimittajat'...
Satapiikillä kyyryssä 130km/h kun "sillä kerran pääsee"... Onneksi ei tule minun uniin kauhistuttaan moinen järkivapaa hulluttelu.Minua ei ihmetytä tai harmita niinkään ne 'puskassa kyttäävät paskalakit' tai 'uutisnälkäiset toimittajat', vaan pikemminkin ne 'järkivapaat motoristit", joiden on vaan ajettava lujaa mitä hullummissa paikoissa ihan vaan sen takia "kun tällä pääsee".![]()
Harmittaa varmaan kun KUSTOMILLA ei pääse...Minua ei ihmetytä tai harmita niinkään ne 'puskassa kyttäävät paskalakit' tai 'uutisnälkäiset toimittajat', vaan pikemminkin ne 'järkivapaat motoristit", joiden on vaan ajettava lujaa mitä hullummissa paikoissa ihan vaan sen takia "kun tällä pääsee".![]()
Mihis sillä ei pääse ?Harmittaa varmaan kun KUSTOMILLA ei pääse...Minua ei ihmetytä tai harmita niinkään ne 'puskassa kyttäävät paskalakit' tai 'uutisnälkäiset toimittajat', vaan pikemminkin ne 'järkivapaat motoristit", joiden on vaan ajettava lujaa mitä hullummissa paikoissa ihan vaan sen takia "kun tällä pääsee".![]()
![]()
kuuhu... tai mihkään. Ei se käänny ku romppeet vaan raapii maataMihis sillä ei pääse ?Harmittaa varmaan kun KUSTOMILLA ei pääse...Minua ei ihmetytä tai harmita niinkään ne 'puskassa kyttäävät paskalakit' tai 'uutisnälkäiset toimittajat', vaan pikemminkin ne 'järkivapaat motoristit", joiden on vaan ajettava lujaa mitä hullummissa paikoissa ihan vaan sen takia "kun tällä pääsee".![]()
![]()
Jep, näin se on. Tutkattu ylinopeus on siinä paikassa todistettu, lisää voi tulla kärajillä. Päälleajon voi tehdä vahingossa / tahallaan / vittuillessaan (hämeessä alle 2kk harkittu on pikaistuksissa tehty). Siinä on enemmän selvittelyä; nopeudet, mahdollinen "se ja tämä sekä tuo". Siksi se on aina termillä "epäillään" koska syytettä ei nosteta siinä paikassa heti.Seki o hyvä ku ylinopeudesta saa TÖRKEÄN liikenneturvallisuudenvaarantamisesta sakot/pamppua/mitä milloinki.
Mutta ku ajat jonki kuoliaaksi niin siilloin EPÄILLÄÄN liikenneturvallisuudenvaarantamisesta... (eikä oo mitenkään törkeetä, tai ynm)