• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Moottoripyöräilijä hurjasteli lähes kahtasataa Kuu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mopoko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kaleva Törkeä liikenteen vaarantaminen
eek.gif
Tiellä oli varmaan vaan föönimiehet eikä ketään muita
crazy.gif
Itsensä vaaransi ei ketään muuta
sad_orig.gif
Tunnustaako kukaan ?

mulla alkaa kakkosella pätkimään rajoittaja just tossa vauhdissa,tietää että milloin pitää polkasta kolmoselle. Kevyitä kesävetoja.

Se on aika jännää ku tollanen ylinopeus prätkällä ylittää uutiskynnyksen. Itse ku hölmöilin nuorempana
withstupid.gif
(181@80) henkilöautolla kehä3:lla niin ei uutiskynnys ylittynyt..
Ei sillä et ois pitäny lehtiin päästä mut tuntuu vaan et heti kaivetaan et MOTORISTI saatana kaiken pahan alku ja juuri.
baaa.gif

Se on aika jännää ku tollanen ylinopeus prätkällä ylittää uutiskynnyksen. Itse ku hölmöilin nuorempana
withstupid.gif
(181@80) henkilöautolla kehä3:lla niin ei uutiskynnys ylittynyt..
Ei sillä et ois pitäny lehtiin päästä mut tuntuu vaan et heti kaivetaan et MOTORISTI saatana kaiken pahan alku ja juuri.
baaa.gif
Kalevassa varsinkin
mad.gif
Jos sinne yrittää kirjoittaa jotain moottoripyöräilystä myönteistä ei varmaan julkaista, mutta vähänkään kritisoivaa niin jopas julkistetaan
crazy.gif

Nyt pelottaa. Onneksi taas kuin ihmeen kaupalla kuolonuhreilta vältyttiin.
Milloinkahan uutisoidaan "Mies tuli kärkikolmion takaa päätielle katsomatta kunnolla"? Onneksi ketään ei ollut päätietä lähestymässä, mutta vaara oli silti suuri, kertoo Seikki Heppi paikallisesta poliisista.

Voi kamala. Kyllä on taas tehty syntiä. Varmasti palaa helvetissä moisen rikoksen tehtyään. Taitaa olla itselläkin paikka alakerrasta aika varma.

Reilu 50m/s varsin vilkkaalla "elikkoalueella", en mitään jeesustele mutta riskiä on otettu.

Hmm mielenkiintoista, ettei epäillä ajokortitta ajosta. Tuskinpa 25kW peli kulkee 188km/h tutkaan.
omg.gif

Hmm, 33Kw ja märkänä 260kg painoiselle kustomilleni, (jonka kuva voisi olla sanakirjassa kohdassa "laiska") luvataan huipuiksi 155km/h. Joten teoriassa ei kevyt katettu pyörä + kevyt kuski + pitkä suora + myötäaurinko + 25Kw ja 188km/h ihan mahdotonta kai ole?

pelottavaa on en uskalla enää ajaa. Minä nostin itsekin tänään nenää ainoastaan +160@60kmh.
KYYNEL ainiin ja s197x

Back