• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Moottoripyörää hankkimassa, muutama vaihtoehto..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nicomr21
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Itselläni oli vähän vastaava tilanne reilu vuosi sitten, koko talven kuolasin tonnisia kilpureita ja ajattelin, että millään kusiaisella en lähde kesääni pilaamaan
tounge.gif

Kevään tullen päädyin sitten kuitenkin 600:een nakupyörään, uuteen sellaiseen. Ja taidan sillä ajella vielä tulevankin kesän
smile_org.gif

Luulen, että vaikka ostat minkä uudehkon pyörän tahansa et tule pettymään
062802moto_prv.gif

Yksi vinkki:

Käy ensin koeajamassa erityyppisiä pyöriä, kyykkyjä, nakuja matkapyöriä, fightereita jne.

Osta sen jälkeen vaikka sivuvaunu-zundappi jos se sattui olemaan mukavin/paras/kivoin /hienoin ajamistasi.

Siinä olen kyllä samaa mieltä että ne kuussatkut kannattaa unohtaa jos tietää isomman haluavansa.

käy kokeilee jossain busaa...
voi olla ettei tartte muuta enää miettiä
buttrock.gif

löylyä riittää,kiva ajaa ja vissiin kilp. kyk. hinta
nixweiss.gif

Itellä pari vuotta sitten oli kans vaihtoehtoina kilogixu ja busa.. Noh, molempia testanneena ei ollu vaikee valinta. (toki busa oli turbo, mut se ajamisen vakaus!!) Ja emäntä kans kehu kyytiläisen oloja, niin busahan se tuli laitettua, eikä oo hetkeekään kaduttanu
062802jumpie_prv.gif
Mutta eikun testaamaan, mikä sulle kolahtaa..

nii, mun nyt ei ainakaan tällä tietoa tarvitse kyyditä ketään hirveitä matkoja. emäntäkään ei oikein ole harrastuksen kannalla
tounge.gif
sitä ei varmaan siis kannata miettiä (ainakaan vielä, ties vaikka emäntä innostuisi) vielä lopullisena valintakriteerinä..

Onkos noissa kyseisissä pyörissä vuosimalleissa jotain sellaista minkä vuoksi kannattaisi "ehdottomasti" valita se vuotta uudempi malli.. siis alle vuoden 2000 pyöriin ei ole asiaa ja ihan uuteen ei rahkeet puhtaasti riitä.. eli miksi valitsisin esim vm.2002 sen sijaan että ottaisin vm.2001. Vähän olen tietoja katsellut esim http://www.motorcyclespecs.co.za ja muualta mistä selviäisi edes jotain mutta eipä ne kauheasti valaitse.. ja noita jotakin testiajoja missä vertailtaisiin vanhempaan malliin ei kans oikein löydy..

Mun eka mopo oli Z750 ilman mitään piikkitaustaa eli eiköhän se isompikin peli hanskassa pysy. Mulla on koeajokokemusta vaan Bladesta ja Kawa 10R:stä. Kawa oli kauhian kiva mutta eipäs siinä Bladessakaan kauhiasti vikaa ollut. KOkeile, testaa ja ajele. Eiköhän se siitä...

Back