Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin no, se vaimolta/mieheltä kysyminen eroittaa ne tossun alla olijat itsenäisistä yksilöistäTäysin turha ja tyhmä ketju.
Ei tulla edes mieleen kysy jotain vaimolta kun aikoinaan pyörän ostin.
Eihän vaimokaan mitään kysellyt ,vaikka tänäkin keväänä
kukkamultaa hankki.
No sanoihan pomokin heti, että tein perustavan virheen.... ....minä kysyin. Mutta ihan oikeasti, niin kyllä sitä pitää ainakin kysyä kerran, niin voi sanoa ottaneensa puheeksi asian. Ja siinä tulee sellainen litania juttua, että saa hieman ajateltua asiaa syvemmin. Mutta kukin tekee ratkaisunsa.Niin no, se vaimolta/mieheltä kysyminen eroittaa ne tossun alla olijat itsenäisistä yksilöistä![]()
..älä kuule viitsi...voi kun meilläkin tuo mies innostuisi pärtsäilystä. itse saan reissuni tehdä ja hyvä jos kerran kesässä tuo käy pärrälläni ajelulla. osallistuu tosin huoltamiseen mutta muuten ei kiinnosta. ja itekseni saan kokoontumisissakin käydä...![]()
oishan se joskus vielä kiva yhdessäkin ajella
Näin minäkin sen olen ajatellut. Mutta vaikea on toista ymmärtää. Mielenlaatu vaihtelee koko ajan. Ostin pyörän ja väliin kyllä tulee tulta ja tappuraa asiasta. Mutta lasten kanssa olen edelleen kuten aikaisemmin ja jopa tarjonnut "yhteistä aikaa" kyydillä, jos lapset viedään hoitoon siksi aikaa mummilaan, mutta ei vaan ota tuulta siipeensä. No ehkä tuossa menee aikaa sulatellessa, kuten kaverini sanoi, joka on joutunut vääntämään kättä joka tarpeellisesta hankinnasta taloon.Jos jokin asia on tärkeä toiselle, eikö sitä pidä puolison kannustaa ja tukea eikä vastustaa ja syyllistää?! Toki molempien kannattaa huomioida pienet lapset ym. elämäntilanne; eiköhän silti aina jostakin edes pieni aika löydy moottoripyöräilyykin. Parempaa tekemistä se ainakin on kuin kaljan lipittely![]()
=) Tämä tarina kuulostaa lähimpänä omaa...Meillä meni alku suunnilleen näin:
Tammikuu: "Mitä? Etkä hanki. Sellainen tappovehje, mihin sää sillä muka ajaisit?"
Helmikuu: "Jos omilla rahoillas hankit, niin sitten hankit. Minä en siihen koske."
Maaliskuu: "Ai se on tuollainen... sehän on oikeastaan ihan hieno. Mä kuvittelin että sä haluat samanlaisen kuin Housella on."
Toukokuu: "Onko se selkänoja siinä muuten matkustajaa varten?"
Nyt sillä on omat kamat ja se tekee kevättä varten listoja sopivista päiväretkikohteista.![]()