• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Moottoripyörä + Vaimo / Mies

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja moukku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ekana kesänä istui kyydissä, puoliksi pakosta kun ei ollut autoa. Nykynen mopo ei niin "kyytiläis"ystävällinen, eli ehkä kerran kesässä 20km lenkki ja se on sitten siinä
smile_org.gif

Tärkeää on, että mies ajaa itsekin ja ymmärtää harrastuksen ja kannustaa siinä
smile_org.gif
. Motorismi on ainakin osittain tietynlainen elämäntapa. Onhan se kiva ajella, kun on mahdollisuus lähteä välillä myös kaksin
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
.

Kannattaa valita samalla aaltopituudella oleva vastakappale, niin ongelmia ei tule.
inlove.gif

Jos vastakappaletta ei miellytä mopon hankkiminen tms., kannattaa vaihtaa sopeutuvampaan yksilöön.

On muuten harvinaisen typerä kysely, niinkuin tämä kysely nyt auttaisi kenenkään henk.koht. tilanteeseen. Mutta tulipa vastattua.

Kyllähän siitä oli useamapana kesänä puhetta et pyörää tekisi mieli, eipä se koskaan vastaan ollutkaan... Mutta kyytiin kuulema ei lähe, saa ny nähdä jahka on kunnon kelejä jos vaikka sais houkuteltua...

Kummallakin oma pyörä ja samanlainen,onneksi eriväriset sentään.Ei tule ongelmia.Minä huollan molemmat ja ajan vain toisella.
062802moto_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
tounge.gif

Mulla on ollut aika sama kuvio kuin Ampparixilla.

Moottoirpyörä haaveena jo ihan pikkutytöstä asti. Kortin ajoin sitten avioliiton aikana ja ostin pyörän saman tien. Ex:lle ei koskaan niinkään itse pyörä ole ollut ongelma, vaan se kaiken karvainen ajoseura.
biggrin.gif
Onhan se paha paikka kun hiukankin sade taukoaa ja aurinko pilkahtaa pilven takaa niin alkaa vaimolla katu poltella renkaan alla!
062802moto_prv.gif

Sanomattakin lienee aika selvää, ettei ketään mopoton mies minua ajokauden aikana jaksa
tounge.gif

Ei tarvinnut keskustella asiasta etukäteen, kossa ilmoitin vaimolle ostaneeni pöyrän. Ei hän siihenkään juuri kommentoinut. Kun mototin myöhemmin saapui taloon ilmoitti vaimo: Kyytiin en kyllä tule.
Kului pari kuukautta niin vaimo rupesi ehdottelee josko hänellekkin ostettaisiin varusteet ja niin tehtiin. Sen jälkeen ei kulunut kauaakaan siihen kun emäntä aikoi ehdotella ajoreissuja.
Nyt meidän perheessä on kaksi jotka odottaa kauden alkua.

Kotisivut

Rouva lupas että lottovoiton osuessa niin voin ostaa pyörän. No kajahti joku viikko siitä 4 oikein voiton summaa en muista niin otin ja tilasin pyörän. Osaa nykyään eron lottovoiton ja loton päävoiton välillä. Tätä nykyä on kaksi tallissa ja kolmas suunnittelilla
biggrin.gif

Vaimo vastusti tiukasti mp:n hankintaa ja onnistuikin siinä aika monta vuotta, kunnes talonrakennuksen yms jälkeen päätin sellaisen hankkia. Sanoin jopa, että ero tulee, jos tästä tarvii edelleen tapella. Lopulta sovittiin, että hän saa haluamansa iltatähden ja minä hankia järkihintaan itselleni pyörän Saksasta. Koko kevään sellaista sitten Mobile.de:stä katselin ja löydettyäni sopivan, pyysin veljeltä pakettiautoa lainaan ja varasin liput välille Hanko-Rostock.

Millään muija ei kuitenkaan tahtonut uskoa, että lähden oikeesti reissuun, vaikka olin jo pannut sen sopimuksen mukaan paksuksi, kunnes lauantaina sitten häivyin vaan pakulla Hankoa kohden. Saksassa laiva oli sunnuntai illalla ja baanalle päästyäni pakun jukeboxista löytyi sattumalta fiiliksiä tukeva Bon Jovin kappale "It's my life"...

Kyytiin tämä ei tuon pyörän kyytiin koskaan tullut, pari kertaa meinasi, joten toista pyörää ostaessani hylkäsin ajatuksen ostaa pidempiin reissuihin sopivan BMW GS1200 Adventuren, kun mitäpä sillä tekisi, jos reissuun ei oikeastaan koskaan pääse ja 90% ajosta on sellaista nurkissa pyörimistä. Eli, uudeksi pyöräksi valikoitui Speed Triple, joka karsii luonteensa puolesta kyytihalukkuudet nolliin, ja oikeestaan hyvä niin.

Tällä hetkellä en sit taas tiedä, että mitä ajattelisin, kun käytiin vaimon ehdotuksesta mp-messuilla ja tämä ihastui yhteen pyörään sekä sanoi, että "tuollaisen kyytiin hänkin voisi tulla"....  

Vuonna -70 ostettiin yhteisillä rahoilla uusi mp. Ei oltu Kihloissakaan. Nyt on matkattu maat ja mannut. Taas Euroopan retkeä suunnitellaan, nähtävyyksiä tutkien. Kivaa meillä on. Iltaretkestäkään ei tarvitse kuin vihjaista, mukaan lähtee. Matkan pituuskaan ei pelota, kelistä puhumattakaan.
062802moto_prv.gif

Saahan nähdä, tuleeko tästä v&%¤:jakaan, kun näyttää menevän soutamiseksi ja huopaamiseksi. Alkaa #¤%&:aa ihan kiitettävästi ja tulee mietittyä, että minkä helvetin takia 40-vuotiaan pitäisi tällaisesta edes keskutella vaimon kanssa, koska pyörä ei näytä sitä kiinnostavan. No, raha-asiat kai emäntää lähinnä huolettaa, mutta molemmat ollaan töissä, joten eipä tässä niin hätää ole ja jos liian tiukalle vetää, niin saa kai sen mopon myytyäkin.

Eipä tuota oikeastaan ole tarvinnut naimisissaoloaikana kunnolla riidelläkään. Nyt tuntuu vaan sille, että pyörä täytyy saada ja minä olen huono neuvottelemaan
sad_orig.gif

Parin oluen jälkeen täytyy avautua
withstupid.gif

Vittu kun vituttaa

Saahan nähdä, tuleeko tästä v&%¤:jakaan, kun näyttää menevän soutamiseksi ja huopaamiseksi. Alkaa #¤%&:aa ihan kiitettävästi ja tulee mietittyä, että minkä helvetin takia 40-vuotiaan pitäisi tällaisesta edes keskutella vaimon kanssa, koska pyörä ei näytä sitä kiinnostavan. No, raha-asiat kai emäntää lähinnä huolettaa, mutta molemmat ollaan töissä, joten eipä tässä niin hätää ole ja jos liian tiukalle vetää, niin saa kai sen mopon myytyäkin.

Eipä tuota oikeastaan ole tarvinnut naimisissaoloaikana kunnolla riidelläkään. Nyt tuntuu vaan sille, että pyörä täytyy saada ja minä olen huono neuvottelemaan
sad_orig.gif

Parin oluen jälkeen täytyy avautua
withstupid.gif

Vittu kun vituttaa
Ala suunnittelemaan kesämökkiä meren tai ison järven rannalta. Vene pitää myös saada. Tai sitten vaihtoehtona moottoripyörä.
tounge.gif

Yks suhe meni eriteille mopon oston takii...en kadu sitä  
tounge.gif

Tulevista en tiijä muuta, kun et tuskin tähän huusholliin "perhostenkerääjää" tulee koskaan...
omg.gif

062802moto_prv.gif
 tai *missä hymiö kenkää*  
biggrin.gif
biggrin.gif

Useasti mietin oletteko miehiä vai hiiriä...

Monella keskusteluun osallistuneella Naisella on ollut enemmän munaa kuin emäntämme-hallituksemme-päällikkömme-johtajamme-komentajamme-amiraalimme-kenraalemmei-alikersanttimme-lentosotamiehemme-&qu
ot;miehillä".

Kele! Jos jätkät on noin munattomia niin hommatkaa vaikka miellyttävä ja naisellinen transvestiitti...

Hmm. Se tylyydestä, multa se onnistuu muttei kaikilta. Haastellista löytää tasapainoilua rationaalisuuden ja HALUjen väliltä.

Mielestäni parisuhteen paras mittari on toisen HALUjen ymmärtäminen. Nimim. mä haluan keppiä, mutta vaimo porkkanaa...

Pitää vielä elvistellä...

Mulla on toivoa kun "Se" vetäsee suksilla helposti satasta, niin kai moottoripyöräilykin käy...

Back