• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Moottoripyora.orgin jäsenet tempaisevat hyväntekeväisyyden puolesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JGo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mikuni sanoi:
Yhden tilasin ja roudaan sen töihin, katotaan sit jos saan työkaverit kans hankkimaan moisen :)

Nää taitaa olla ihan perus kalentereita (pyhät ja nimipäivät merkitty?), jos jatkossa viel tulee vastaavia ni saisko niihin ympättyä Orgin (ja miksei muidenkin jos on halukkaita) ratapäivät ja vaikka kisapäivät? Eivät tosin kaikki varmaan ole varmistuneet ajoissa kalenterin painoon mennessä mut toimis sit vielä extramarkkinointinakin :)

Joo, niinku Guessi tossa jos sano niin kaikki vahvistuneet pvm:t on kaltsussa, esim. kaikki PK:t kun nehän tiietään että ovat joka torstai :D Lisäksi Hymyilevä, Motoristikirkko jne. Nimipäiviä ei laitettu, kun niistä pitää erikseen maksaa H:gin yliopistolle edelleen. Semmonen kummajainen oli kyllä heinäkuulle eksynyt kuin Reinon nimppari. Täytyy sen puitteissa järkkää joku ajelu, esim. kaikki ajaa Reiskoissa tai Ainoissa...

Tänään myytiin semmonen apaut 30 yhteensä. Jättikiitos Maleficentille (Miss Syyskuu :D)

-Anu- sanoi:
Iso kiitos makekalle ja Silver Bridelle tämän päivän myynnistä :respect: Silver Bride tais myydä 40 kaltsua Superbikersin osaston vieressä ohikulkijoille, ihan mieletön saavutus!

Niin mielelläni ottaisin tuosta kunnian mutta en ollut paikalla. :D Eli nyt meni kiitos väärälle naiselle. Mä olen yrittänyt suorittaa myynninedistämistä vaan kotoa käsin...

Tilaan kyllä yhden kappaleen sulta itselleni kunhan tilipäivä tulee taas eteen... Jännityksellä odotan kalenterin näkemistä, en ole päässyt sitä vielä missään selailemaan. :sad3:

Silver Bride sanoi:
Niin mielelläni ottaisin tuosta kunnian mutta en ollut paikalla. :D Eli nyt meni kiitos väärälle naiselle. Mä olen yrittänyt suorittaa myynninedistämistä vaan kotoa käsin...

Tilaan kyllä yhden kappaleen sulta itselleni kunhan tilipäivä tulee taas eteen... Jännityksellä odotan kalenterin näkemistä, en ole päässyt sitä vielä missään selailemaan. :sad3:

Voi gsus, mä en osaa enää lukea :D :D Kävin Prätkämimmien nickejä läpi ja olin satavarma...

No, kunnia messumyynnistä menee nyt siis Linda-nimiselle neitoselle jonka nickiä en löydä. Ihan mahtava myyntitykki! Pahoittelen sekaannusta :D

Tämä meinasi unohtua, mut hyvänä muistutuksena uusien viestien palkissa vilahti sana tissit...tilattu ja maksettu.:grin:

jarska sanoi:
Tämä meinasi unohtua, mut hyvänä muistutuksena uusien viestien palkissa vilahti sana tissit...tilattu ja maksettu.:grin:

Jos mainitaan vielä Delvac ni tilaatko toisen? Kiitos :polonen:

-Anu- sanoi:
Jos mainitaan vielä Delvac ni tilaatko toisen? Kiitos :polonen:

Se ei toimi mulle taikasanana, mut kattellaan toi eka läpi ja jos näyttää ettei kaikki tytöt ole ihan paksuimmissa ajotamineissa niin vois ottaa toisen.:grin:

jarska sanoi:
Se ei toimi mulle taikasanana, mut kattellaan toi eka läpi ja jos näyttää ettei kaikki tytöt ole ihan paksuimmissa ajotamineissa niin vois ottaa toisen.:grin:

And the password is turva..... ajo :grin:

Pittäisköhän töissä kysästä et haluskos joku ostaa kalenterin hyvään tarkoitukseen? No pitäähän se tehä ja tulevana MA otan asian esille ja vien vielä oman kalenterin näytile ja kerron mikä siinä on se pointti!

Kun en älynny messuilta kalenteria etsiä, niin äsken yksi kipale tuli maksettua.

:orgmp:

Suzu-ukko sanoi:
Pittäisköhän töissä kysästä et haluskos joku ostaa kalenterin hyvään tarkoitukseen? No pitäähän se tehä ja tulevana MA otan asian esille ja vien vielä oman kalenterin näytile ja kerron mikä siinä on se pointti!

No EHDOTTOMASTI,ja jos joku ei hiffaa ni pakkomyyntii sitten vaan :grin:

Ropaaja sanoi:
Kun en älynny messuilta kalenteria etsiä, niin äsken yksi kipale tuli maksettua.
:thumbup:

Paljon on tilauksia tullut tätäkin kautta mutta paljon on vielä kalentereita tuossa pöydällä! Nyt työpaikoille, kerhoihin, muihin harrasteryhmiin mainostamaan hyvää asiaa!! Ja kun sitten teette sen isomman tilauksen, laittakaa viestiä mulle niin postituskulut per kalenteri laskee :)

Kalenteri saapunut perille. Tänks.

Nyt vaan Prätkämimmit, pistätte ORG-kundeille haasteen vuoden 2013 kalenterista...

Koko tuleva kesä aikaa kerätä sopivia kuvia... :D

(ootte kuitenkin jo miettiny tätä :p )

Viimeksi muokattu:
Ropaaja sanoi:

Nyt vaan Prätkämimmit, pistätte ORG-kundeille haasteen vuoden 2013 kalenterista...

No sähän heitit jo haasteen ilmoille, eli ei muuta ku työryhmä pystyyn ;)

Niille jotka ovat naamakirjassa, tässä muutama räpsy kuvauksista: https://www.facebook.com/pages/MotOrgin-Prätkämimmien-Ajokausikalenteri/265292616876415

Kuvauksissa oli superkivaa ja se näkyy kalenterissakin. Nyt tilaamaan loputkin orggilaiset :p

Ropaaja sanoi:

Siinähän ois tervehenkinen kilpailu siitä ketkä keräävät hyvään tarkoitukseen enemmän rahaa. kuvia ja kuvattavia löytyis varmaan jokaiselle päivälle :D. ainut on ettei se kuvien määrä edistäis yhtään myyntiä :D. Kauniimpi sukupuoli kun kutsutaan kauniimmaks sukupuoleks syystä :). vai väittääkö joku muka et kehtais tallin seinälle ripustaa mieskalenteria? :D

Orgin miesten taidonnäytteet on julkaistu muistaakseni vuosina 2005 ja 2006. Korjatkoon, jos joku muistaa tarkemmin.

Back