Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tonttuj sanoi:http://www.moottoripyora.org/keskustelu/forum.php tuossa oikealla...
Goofy S sanoi:Mitä mahdatte tarkoittaa...?
Ylhäällä "Etusivu" ja Keskustelu" alapuolella linkki "Uusimmat viestit".
Ei mitään ongelmaa, hyvin toimii.
Murina sanoi:Täytyy sanoa että itekkään ei jaksa enää lueskella niinkuin ennen. Jotenkin menee hirveäksi kahlaamiseksi kun ennen näki suunnilleen yhdellä vilkaisulla että kaiken oleellisen.
Odotan että tässä on tulossa .org v2.2 tai jotain jossa hommaa on tiivistetty, keskustelu alueen etusivu uusittu ja värit kunnossa. Lisäksi toi on ihan typerää että sama ketju on useaan kertaan (siis viestien perusteella) tuolle uudet viestit osiossa.
Kumman kauan kestää kun nää on kuitenkin yksinkertaisia leiska muutoksia.....![]()
GuessWho sanoi:Aika hauska ilmiö, koska mun mielestä mikään ei ole vaikeutunut millään tavoin ?
....
Odotellaan vielä hetki ja nautitaan uudesta näkymästä avoimin mielin. Parannuksia tulee viikottain vaikka kaikki niistä ei ehkä näykkään suoraan satunnaisen kulkijan silmään.
Murina sanoi:Täytyy sanoa että itekkään ei jaksa enää lueskella niinkuin ennen. Jotenkin menee hirveäksi kahlaamiseksi kun ennen näki suunnilleen yhdellä vilkaisulla että kaiken oleellisen.
Odotan että tässä on tulossa .org v2.2 tai jotain jossa hommaa on tiivistetty, keskustelu alueen etusivu uusittu ja värit kunnossa. Lisäksi toi on ihan typerää että sama ketju on useaan kertaan (siis viestien perusteella) tuolle uudet viestit osiossa.
Kumman kauan kestää kun nää on kuitenkin yksinkertaisia leiska muutoksia.....![]()
Olbe sanoi:Samaa mieltä !
Ja toinen asia mikä tökkii niin painat etusivulta johonkin topicciin niin sanoo: Internet Explorer ei voi näyttää WWW-sivua....
panman sanoi:Tätä ketjua kun lukee, niin vähemmän on noita uutta ulkonäköä tai käytettävyyttä kiittäviä kirjoituksia.
Mutta hyvä, että joku on tyytyväinen; toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä.
Odotellaan toki, aikaahan tulee koko ajan lisää.
GuessWho sanoi:Voi toki kertoa myös siitä että kun ollaan tyytyväisiä niin ei katsota tarpeelliseksi ilmaista asiaa samalla pieteetillä kuin millä halutaan ilmaista negatiiviset mielipiteet.
Ihan oikeassa tuo kello on ainakin minulla. Aikavyöhyke on jokaisen käyttäjän asetuksissa, saattaa kyllä olla että se oletuksena oli jäänyt ylläpidolta väärin ja kävin sen itse vaihtamassa.panman sanoi:Olet oikeassa, nytkin foorumin kello on edelleen sen 2h pielessä, kun ollaan tyytyväisiä.
riisor sanoi:Ne on ne ääkköset siinä linkissä. Kaipa tuokin joskus korjataan..

zpete sanoi:Ihan oikeassa tuo kello on ainakin minulla. Aikavyöhyke on jokaisen käyttäjän asetuksissa, saattaa kyllä olla että se oletuksena oli jäänyt ylläpidolta väärin ja kävin sen itse vaihtamassa.
Hannula sanoi:Moottoripyora.org 2.1 pyritään saamaan linjoille huhtikuun alkupuolella.