Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
GuessWho sanoi:Jengillä on vissiin omassa tekniikassa ongelmia kun mulla tää rokkaa ku mummon uuni.
Ihan turhaa on natista muutosvastarintaa ja uudistumisenpelkoa. Toki onhan se niin että kaikki uusi antaa patologisille ruikkaajille hienot hetket kun pääsee etsimällä etsimään vikoja mistä natkuttaa. Mutta hei, MotOrg palvelee näin siis myös heitä
liki 22 000 käyttäjää ja näyttää että nilittäjät mahtuu yhteen kouraan, joten summa summarum: Loistava suoritus
ja toimii kyl luurissakin 
GuessWho sanoi:liki 22 000 käyttäjää ja näyttää että nilittäjät mahtuu yhteen kouraan, joten summa summarum: Loistava suoritus
Willi Tähti sanoi:Sais tää toimii meille eijäsenille kans......
heo sanoi:Siis miten nyt uudistus meneekään?
Tuppervaari sanoi:joissakin asioissa on taidettu mennä pylly edellä puuhun.
ensiksi päätettiin jotta nyt tehdään entistä ja kaikinpuolin parempi foorumi.
pahimmat virheet tuli ehkä siinä jotta vanhasta ei otettu mukaan juuri muuta kuin käyttäjät.
toinen merkittävä seikka oli jotta enstex tuote markkinoille ja sitte mietitään pitäiskö käyttöohjekkin joskus tehdä.
tarkoitus oli tietysti hyvä ja liiankin kunnianhimoinen.Tuskin mitään projektia on aloitettu asenteella et huonompi tästä tulee, mut tehdään silti.
Jos nyt kuitenkin näillä mennään niin nyt pitäisi kiireesti tuo manuaali saada aikaseksi..kuinka kaiken on tarkoitettu toimivaksi. hyvä konsti vaikka videonpätkä siitä kuinka käytän tärkeimpiä toimintoja..kuinka saan ne toimimaan haluamallani tavalla.
suurin osa käyttäjistä on kuitenkin ihan tavallisia ihmisiä jotka eivät osaa tai saa modeemilinjaa auki viheltämällä samoin kuin 56 kbit/s modemi
esimerkkejä..
tuo haku.jos kirjoitan hakuun oman nickini..sain vanhassa heti selkeän listan uudesta vanhimpaan mihin keskusteluihin olen osallistunut.
nykyisessä käy näin...
http://www.moottoripyora.org/keskustelu/search.php?searchid=12042&pp=
jos joku löytää jonkun lokiikan tuosta niin kertokaa.
eli se siitä käyttäjäystävällisyydestä.
tästä värimaailmasta...ilmeisesti siitä on melko selkeä yksimielisyys, kuten tyhjästä tilasta. asiat jotka olisi hyvin helposti korjattavissa . tämä on tässä hetken ollut ja kuitenkaan mitään ei ole tapahtunut? entäs sitten suuremmat korjailut?
meneekö kaikkeen aina vuosi-kaksi?

scuuba sanoi:Oletko koskaan kuullut sellaisesta kuin kontrasti? Toisin sanoen tässä orgin leskassa on liian suuri kontrasti värien kesken, ja siitä syystä mustan tekstin pohja täytyy olla tummempi.
Kun taasen esim. Hesarin, Iltalehden tai oikeastaan minkään verkkolehden sivuja Facebookista, Googlesta, tai muista suosituista nettisivuista puhumattakaan; niissä kontrasti värien kesken on olematon verrattuna tähän orgin lesikaan, ja siitä syystä mustan tekstin pohja ei tarvi olla tummempi.
Toisin sanoen, vastasit jo itse itsellesi, tosin sitä tietämättä.![]()
absum sanoi:Tein nopean twiikkauksen väreihin tässä välissä. Yhtään parempi?
absum sanoi:Tein nopean twiikkauksen väreihin tässä välissä. Yhtään parempi?
998sFE sanoi:Onkohan tätä jo kysytty, saako keskusteluiden etusivun uusimmissa viesteissä näkymään vain thriidit? Nyt kun se näyttää yksittäiset viestit, pari ketjua syö kaiken tilan. Ainakin itse näkisin parinkymmenen uusimman yksittäisen viestin sijaan aktiivisimmat keskustelut.
Nitrous sanoi:Todih, nyt alkaa saamaan taas viestien teksteistä selvää ilman päänsärkyä. Kiitos.![]()
Juutana sanoi:Tuo muutos on tulossa.
998sFE sanoi:Onkohan tätä jo kysytty, saako keskusteluiden etusivun uusimmissa viesteissä näkymään vain thriidit? Nyt kun se näyttää yksittäiset viestit, pari ketjua syö kaiken tilan. Ainakin itse näkisin parinkymmenen uusimman yksittäisen viestin sijaan aktiivisimmat keskustelut.