• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Moottori-lehti ja presidenttiehdokkaat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Spede1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Lueskelinpa tuossa Moottori 1/2006 lehdessä ollutta kolmen suurimman presidenttiehdokkaan haastattelua. Niinistön ja Vanhasen vastauksista olin osasta samaa mieltä ja osasta eri mieltä, ehkä Niinistöllä oli kuitenkin minun mielestäni paremmat näkökannat asioihin. Etenkin hänen vastauksensa kameravalvonnasta oli järkevä. Mutta mitä mieltä oli Halonen? No ei mitään, eivät olleet kampanjatoimiston mukaan löytäneet aikaa vastata noin kymmeneen kysymykseen. Eipä taida istuvaa presidenttiä liikenneasiat kiinnostaa.

Eipä taida istuvaa presidenttiä liikenneasiat kiinnostaa.
... tai seisovaa sen enempää ...

Ei taida oikein kuulua pressan toimialaan - luulisin.
biggrin.gif

Eihän liikenneasiat sinänsä juurikaan presidenttiä työllistä. Itse asiassa hän pystyy vaikuttamaan hyvin vähän yhtään mihinkään, noin päätöksentekijänä.
Mutta ainakin minä valitsen ehdokkaani nimenomaan sen mukaan, millaisen käsityksen saan hänestä ihmisenä. Haluan tietää, millaisia mielipiteitä ja arvoja hänellä on. Silloin mm. käsitys liikenteen eri ongelmista ja niiden ratkaisuista kiinnostaa kovasti.
cool.gif

Vai haluaisiko joku presidentin, joka ilmoittaa vihaavansa moottoripyöriä? JOS joku sellainen olisi, ei taatusti saisi ääntäni vaikka kuinka herttainen, taitava tai älykäs muuten olisikin!
tounge.gif

Vanhasellakaan ei kyllä ollut mitään ihmeellistä sanottavaa tossa haastattelussa, vaikka vastasinkin.

idea3.gif
saattapi olla että ehdokkailla Tarja/Sauli/Sauli/Tarja..
eek.gif
on itselläänkin osakesalkuissaan vakuutusyhtiöiden osakkuuksia..
wink.gif
nniinn ehkä eivät kantaa ottais aivan heti keskustelussa näistä vakuutusasioista.
smile_org.gif

Moottori-lehden presidenttiehdokkaiden "tentti" kertoi paljon ehdokkaiden asenteesta liikenneasioihin. Vanhanen on jo tippunut jatkosta joten ei Hänestä enempää. Mutta sitten...

Halonen ei vaivautunut edes vastaamaan. Minulle tuo kuvastaa Halosen asennetta tavallista kansalaista kohtaan.

Kaikilla ehdokkailla oli haastatteluaikaan ihan yhtä kiireinen vaihe joten kaikki olivat samalla viivalla.

Niinistö vastasi moniin kohtiin pitkiä perusteltuja vastauksia.

Vaalisalaisuuden säilyttämiseksi en kerro ketä äänestän. No ehkä sen verran voin kertoa, että naista en äänestä tällä kierroksella.
lookaround_orig.gif

Back