• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Montako viikkoa ajokeleihin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Moppi_X
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Huhtikuun alussa jos hakis pyörän liikkeestä jos ei aikasemmin jo pääse
smile_org.gif

Jos sitä huhtikuussa sit lykkäis mopon liikenteeseen...ellei sit maaliskuussa tuu oikein hienoja lämpimiä päiviä. No, kävi miten kävi, ei mulla ole kauhee kiire liikenteeseen. Ennemmin odottelen, et olis hiekat siivottu pois ja liukkaat paikat sulaneet pois pimeimmistäkin metsäpaikoista, ennen kun lähden taas opettelemaan mopolla ajamista talven jälkeen
smile_org.gif
Kyllä näin on... +1

Kuukauden päästä pitäisi päästä viimeistään tien päälle, oireet alkaa olla jo ylitsepääsemättömät pikkuhiljaa
crazy.gif

Eilen kävin prätkähanskat kädessä tupakalla illalla...lähetin oman pyörän rekisterinumeron ARK:n palvelunumeroon saadakseni vastaukseksi tiedon, että olen oman pyöräni rekisteriin merkitty omistaja
tounge.gif

Seuraavaksi varmaan alan nukkumaan kypärä päässä...jokakeväinen "autossa kallistelu mutkissa" on jo oirelistalle ilmentynyt.

Katselin tuossa vuoden takaisia kuvia tietsalta todetakseni, että vuosi sitten pihassamme oli 30-40 senttiä lunta - nyt ei mitään.

Viime vuonna aloitin 16.3 hakemalla pyörän raumalta. Nyt kun pyörä omassa tallissa (kunhan saapuu huollosta), niin ehkä jo maaliskuun alussa? Sanotaan nyt vaikkapa että 3 viikon päästä on ajokelit.
smile_org.gif

On se vaan hauska huomata et kaikki muutkin on ihan yhtä täpinöissään oottelemassa ajokauden alkua
biggrin.gif
! Itse elättelen toiveita et ku huomenna lähen reissuun 3 viikoksi niin takasin tultuani vois ruveta pyörää raahaan jo kotiin!!
062802jumpie_prv.gif
062802moto_prv.gif
silloinhan ollaan jo maaliskuun puolella ja sit se kesä voi mun puolesta alkaa!!!
buttrock.gif

Kyllä tavoitteena ois että maaliskuun puolivälissä pääsis ekat siivut ottamaan
062802moto_prv.gif
, näillänäkymin vaikuttaa lupaavalta, Mopokin juuri penkissä säädetty ensi kesän kurvailuja varten
cool.gif
, kyllähän se jo vähän polttelee...

Jaa-a... Viime keväänä ajoin pyörän talvisäilöstä kotiin maaliskuun loppupuolella, mut muuten ei tullut ajeltua n. kuukauteen sen jälkeen (tuli rempattua pyörää just silloin). Toivottavasti vois taas käväistä mopedin kotiin maaliskuussa, tuskin siihen aikaan vuodesta täällä päin Suomee voi satunnaista ajelua enempää harrastaa. Etelä- ja pohjois-savon rajalla siis sijaitaan.

Back