• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Montako lippaa olet ottanut

Montako lippaa olet ottanut - x kertaa kaatunut

• 0    kertaa ( Hannu Hanhi )

Ääniä: 3 60,0%
  • 1-2 kertaa ( Pelle Peloton )

Ääniä: 1 20,0%
  • 3-5 kertaa ( Tupu, Hupu ja Lupu)

Ääniä: 1 20,0%
  • 6-9 kertaa (Aku Ankka )

Ääniä: 0 0,0%
  • 10- kertaa (Touho Ankka )

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    5
muutaman kerran on tullut kontattua!!toivottavasti ei enää
biggrin.gif

Pojuna Suitsalla kerran kuperkeikkaa tehtiin muutama metri, miten pirussa sitä pitääkin yrittää jaloilleen vaikka vauhtia 5o-60km/h, kukaan niin kovaa jaksa juosta. Ja nupissa yksi ainoa ajatus, miten mopo?! Koputetaan puuta ettei enää koskaan.
confused_orig.gif

Mopedilla monesti mutta isommilla oon välttyny (eilen oli läheltä piti tilanne ku 100 vauhdissa pamahti takarenkaan laakeri)
bawling.gif

Mopedilla lukuisat kerrat kerättiin S1:n tankkia ja penkkiä ties mistä ojan pohjasta.
biggrin.gif

Isommilla pyörillä en ole vielä kertaakaan kaatunut, vaikka monta kertaa lähellä ollut.
sport05.gif

Itsehän aloitin tumpuloinnin jo korttia ajaessa
biggrin.gif
Opettajalle hatunnosto, kun kesti mua hermostumatta... Vedin lipat ainakin kolmasti ihan suorilta jaloilta seisaaltaan, kahdesti liikkeessä kasia harjoitellessa ja viimeisellä kerralla pyörä karkasi käsistä ojaan - itse laskeuduin siitä lennosta mukavasti pehmeään puskaan. En muista, milloin viimeksi nauroin niin paljon kuin silloin - eihän tuolle VOI MUUTA kuin nauraa! Omalla pyörällä en ole vielä kaatunut ja yritän kovasti myös sen pitää niin... Mutta parempi kun ei vanno...
lookaround_orig.gif

Tullut kaaduttua useita kertoja, mutta kaippa se on tuttua kaikille, jotka ovat harrastaneet ns. kilpaurheilua, vaikka vauhti on ollut hurua
sad_orig.gif

Kerran lipannu ajokoulussa sadekelil. 40 vauhdista, lensin tsykän yli ja sit se liuku viel jalan piäl... MOTOGP
buttrock.gif

Crosseilla n. 15 kunnon lippaa. Motolla pari. Jääradalla ehkäpä 10 kunnollista. Minicrossilla olen nyt pitänyt tahtina yhdet lipat per kerta. Piikillä yhdet kunnon pannut. Katumopolla 0 (lähellä on ollut
biggrin.gif
).

Karuin tilanne on oikeastaan ollut jääradalla piikillä kutonen pesässä penkasta läpi (keula meni, perä ei, kävi ehkäpä noin metrin korkeudessa, vauhtia ehkäpä satanen). Viimetalvena lähti puolikkaan perä ilmaan pääsuoran päässä jarrussa, sekin jotenkin säväytti (Radan pääsuoranpään mutka ei ollut ihan perinteinen, jouheva)

Kisoissa kaatumisessa on tietenkin oma hohtonsa, kun kaikilla on niin helvetin kiire
buttrock.gif

Back