• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Montako lippaa olet ottanut

Montako lippaa olet ottanut - x kertaa kaatunut

• 0    kertaa ( Hannu Hanhi )

Ääniä: 3 60,0%
  • 1-2 kertaa ( Pelle Peloton )

Ääniä: 1 20,0%
  • 3-5 kertaa ( Tupu, Hupu ja Lupu)

Ääniä: 1 20,0%
  • 6-9 kertaa (Aku Ankka )

Ääniä: 0 0,0%
  • 10- kertaa (Touho Ankka )

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    5
Ainakin 20 voi olla lähempänä 50, mutta enskalla
biggrin.gif
Katupyörällä en koskaan

Katupyörällä en oo kertaakaan vielä ehtinyt könttiin mutta kurapyörällä lukemattomat kerrat.

"If you dont fall, you're not trying hard enough!"
wink.gif

Sillan toinen kaista oli suljettu mutta paksussa sumussa en nähnyt varoitusmerkkejä. Yhtäkkiä oli sulkupuomi edessä ja vastaantuleva kaista tukossa. Olisi pitänyt ottaa lipat vapaaehtoisesti mutta en ehtinyt... otin ne sitten puomiin törmättyäni fysiikan lakien mukaisesti.
omg.gif

Kerran olen tähän mennessä kaatunut. Se oli ajotunnilla risteyksessä. Olin kääntymässä oikealle ja katu vietti sinne oikeaan reunaan vähän turhankin paljon (tiiättehän te nää Oulun kivikadut, jotka on kuopalla vähän joka suuntaan...). Jalka ei ylettynytkään maahan, kun pyörä oli muutenkin liian iso ja sitten mentiin. *muks* Mustelmia tuli, mutta ei käynyt niin pahasti, että tunti olisi pitänyt lopettaa. Opettaja ei tosin raskinut edes kysyä, että sattuiko, vaan käski vaan punnertaa pyörän pystyyn ja jatkaa.
confused_orig.gif
Arvatkaapa vaan sainko muuten yksinäni sitä pyörää pystyyn. No en!

Oon kaksi kertaa onnistunut kaatamaan pyöräni nollavauhdissa
SAMOIN, tai ei ihan: kerran Järvenpään prisman parkkihallissa joka on muuten sateella LIUKAS.
Toinen kerta oli Jurmalassa, kun oli pakko vetäistä yllättäen liinat kiinni, ku tuli huomattua, että latvialaiset tulee tiellä LUJAA, vaikka tutkia on joka puskassa.

Ainoo näkyvä naarmu on peilin kromissa
062802jumpie_prv.gif

Ei oo vielä tullut kaatuiltua. Poikasena, 70-luvulla olin piikin kyydissä, kun kaaduttiin. Kämmenselästä murtui pari luuta.
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Autokoulussa kaaduin kerran keiloja pujotellessa, suoraan keilan päälle tietenkin
confused_orig.gif
ja tänään tuli toinen kaatuminen sohjoisella hallin pihalla, kun olin palailemassa ajoreissulta
nixweiss.gif

Silloin joskus nuorena Jawalla ainakin kuusi kertaa ja Suizalla kerran auton kylkeen, teki pahus u-käännöksen eteeni.
veryangry.gif
Nyt lähes keski-ikäisenä (heh heh) kolmena ajokautena ei kertaakaan, onneksi.
062802jumpie_prv.gif

Kerran sisällä teollisuushallissa, öljyä lattialla ja siihen vähän etujarrua,luiskahti alta .Ei vaurioita ,normaali ensireaktio prkl# näkikö kukaan
cool.gif

autokoulun testeissä oli 10 äijää ja kaks pääs läpi, minä ja joku toinen
wink.gif
Jarrutus harjotuksissa yks onneton veti lipat customilla.
confused_orig.gif

Kolme kertaa talvella katupiikillä tuli kaatuiltua. Krossipelillä (Maico 500!) kaatumisia ei kai lasketa? Niitä taisi olla enemmän...

Pari kertaa on tullut vedettyä lipat
sad_orig.gif
. Kevarilla eka kerran kun olin kääntymässä isommalle levähdyspaikalle ja tie olikin pientä hiekkaa täynä. Katteet vähän meni naarmuseksi toiselta kyljeltä muttei pahempaa. Toisen kerran sitten vedin lipat mustaan jäähän kun olin kiihdyttämässä. Pyörä meni jäällä poikittain ja sitten jää loppu ja kuski lensi komeasti ilmassa. Tuolla kerralla pyörä ja kuski kärsivät vähän enemmän
confused_orig.gif
. Ei kuitenkaan mitään kovin vakavaa, itsetunto tais kärsiä eniten.

En ole ite kaatunut, mutta kyydissä ollut kun on lähdetty...
Syssyn viimeinen ajopäivä, mutkainen tie. Reilusti vauhtia ja komia mutka. Pyörä kantilleen ja kurvistä läpi.. uidduuh.. irtosoraa ja mustaa jäätä => pellolle että viuhahti. Onni onnettomuudessa oli se et jos oltaisiin kaaduttu pari metrii aikaisemmin niin silloin olisi kutsunut vanha kuusiaita... nyt meni vain ohi.

Voitte arvat missä kuosissa oli päällä olleet vaatteet. Muutenki asustus oli MP kelpoista. Farkut+oloasun housut
withstupid.gif
withstupid.gif
withstupid.gif

Onneksi kädessä oli hanskat missä oli nahkavahvistus niin ei tarttenu kerätä kämmenistä kiviä. Takki oli farkkua.

Paikkana Harjavallan ja Nakkilan välinen joen etelänpuoleinen vanha tie (jos joku sattuu tietämään, siinä sen vanhan kuusiaidan joka on tiessä kiinni...)

Kerran on vedetty gixxeri kyljelleen. Harvinaisen vi***maista istuu jalkakäytävällä ja kattoo kun mopo liukuu hiljalleen ohi. Kaverin oikee puoli menee täysin uusiks, itse olen kunnossa. Tämähän siis sattui eilen
033102beer_1_prv.gif

Puhdas nolla on vielä pysynyt "täytää koputtaa puuta"
biggrin.gif
,

muutaman kerran on ollut TODELLA lähellä  
biggrin.gif

Back