• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Montako lippaa olet ottanut

Montako lippaa olet ottanut - x kertaa kaatunut

• 0    kertaa ( Hannu Hanhi )

Ääniä: 3 60,0%
  • 1-2 kertaa ( Pelle Peloton )

Ääniä: 1 20,0%
  • 3-5 kertaa ( Tupu, Hupu ja Lupu)

Ääniä: 1 20,0%
  • 6-9 kertaa (Aku Ankka )

Ääniä: 0 0,0%
  • 10- kertaa (Touho Ankka )

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    5
Enpä tiedä mitä olen tähän taannoin vastannut, mutta se vastaus on tainnut vanhentua...
tounge.gif
Elikkäs kahdet kippaukset tänä kesänä, toinen paikoiltaan ja toinen jännärikakkalukkojarrutus ja köps...
blush.gif

Kahdet on tullu koettua. Molemmissa syypää auto (mussa ei tietenkään mitää vikaa). Viimesin torstaina kun päätin vielä nopeeta lähtöö bensikseltä niin eikös vastapuolen parkista dyykkaa auto eteen ja takaa tuleva auto aivan puskuriin kiinni. Mä tietysti jarrutan kylmillä renkailla märällä todeten et nopeemmin pysähtyy kyljellään. Rahalla, kitilla, värillä tulee selvityy ja peukalo haittaa ajamista. Pyörä on kyl ajokunnossa joten odotellaan ajaen tulevaa "talli kautta".

Eihä niillä nyt kaatua pidä =)
No se vaa todistaa etten oo käyny vielä lähelläkää rajojani eli parannettavaa on ens kaudella

Mopedilla ja crossilla on menty nurin monasti mutta katukyykyllä olen onnistunut pysymään pystyssä.

2x typerät lipat.Pihan poikki kiihdytys ,sitten jarrutus hiekalla ja etupyörä alta=paikaltaan nurin!
Toinen oli viime kesänä kun pysähdyin p-alueelta lähtiessäni odottamaan,että autot menee ensin ohi.Jalka maahan - jossa oli kunnon kasa hiekkaa asfaltilla.Jalkahan siitä lipesi alta=paikaltaan nurin! Kyllä kotilokuskit hiukka katteli...
biggrin.gif

Kerran,viime maaliskuussa parkkipaikalla irtohiekkaa,ja siihen kyljelleen.Puolet talon väestä oli tulossa töistä kotiin autoilla samaan aikaan,eli yleisöö oli tasan tarpeeks. Onneks oli potta päässä,ei poskien punotus näkyny.Ei onneks sattunu mitään,itsetunto vähän kärsi....Pyörä pystyyn ääntä nopeemmin ja potta päässä kotiin nurkkaan häpeen..
confused_orig.gif

On käynyt monta kertaa onni onnittomuudessa ja ei ole mitään sattunut, ei siis yhtään kaatumista...parempi koputtaa puuta
biggrin.gif

-C9B5R4-

Muoviluodeilla ei kertaakaan, mutta crosseilla ja enduroilla on kyllä muutamia kertoja tullut slipattua!
biggrin.gif

Oon kaksi kertaa onnistunut kaatamaan pyöräni nollavauhdissa, eli parkissa ja toheluituani kytkimen kanssa liikkeelle lähtiessä....
withstupid.gif
Vauhdissa kaatumista en ole vielä kokenut, mutta kun se tapahtuu niin toivottavasti pienessä vauhdissa vaan...JUMMALISTE! Tuli samalla sadas viesti täyteen!
062802jumpie_prv.gif

kaverin mopon kellistin.. sen jälkeen kaverin kevari lipsahti kyljelleen...sitten kokeilin autokoulun kuussatkun katteita...ja viime kesänä omani rusensin...haluaako joku lainata pyöräänsä mulle koeajelulle?
confused_orig.gif
biggrin.gif

Back