Montako lippaa olet ottanut

Montako lippaa olet ottanut - x kertaa kaatunut

• 0    kertaa ( Hannu Hanhi )

Ääniä: 3 60,0%
  • 1-2 kertaa ( Pelle Peloton )

Ääniä: 1 20,0%
  • 3-5 kertaa ( Tupu, Hupu ja Lupu)

Ääniä: 1 20,0%
  • 6-9 kertaa (Aku Ankka )

Ääniä: 0 0,0%
  • 10- kertaa (Touho Ankka )

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    5
Mopolla useita kertoja nurin. Isommilla sitten muutaman kerran. Afrikkalaisesta opin kolmannella kerralla, sitä puusta repiessä, ettei se sovellu maastoajoon. Eikä siihen myöskään kannata taiteilla kyytiin oikealtapuolelta oli sitten vasemmalla kuinka ahdasta tahansa.

X+monta kertaa...

Kuramopolla kaatunt lukemattomia kertoja...
Katumopolla taas muistaakseni viisi kertaa, kerran tuli toitsu kylkeen, kerran volvokuski kännissä kolmion takaa eteen, kerran kaatanut mopon paikaltaan(kun ei asfaltti kestänyt sivutukea), ja pari kertaa heittänyt radalla ihan itse omatoimisesti turvalleen.
Nämä jollain 140tkm (+tuo kuramopoilu) ajoilla...

Ai niin ja pari kertaa löytynyt oma mopo parkkikselta kyljellään, kun joku kotilokuski on sen peruuttanut nurin.

Pari kertaa juuh... Ekalla kerralla oli Teneren kaatumaraudat valmiina - mutta vielä kaapissa
biggrin.gif

Pari kertaa on tullut madellessa lipattua...
nixweiss.gif

Toivottavasti jatkossakin mahdolliset tulevatkin lipat tulee alle 10km:n vauhdilla.. ei tee kipeetä pyörään, eikä mammaan!
blush.gif

Katumopottimella saldo näyttää vielä nollaa, mutta tuolla tien ohessa ajettaessa kaatumisia on tullut niin monta, ettei taida sormet ja varpaat enää riittää.
biggrin.gif

Kilometejä uudella pyörällä takana päälle tuhat. Tämän kesän kilometrit ja yhden kerran olen etupyörän saanut menemään lukkoon ja likunut nätisti etupyörä lukossa risteykseen. Muuten ei ole tullut kaaduttua
062802jumpie_prv.gif

Motocross pyörällä kaaduin 1 kerran viime kesänä
veryangry.gif

Eka kerta moottoroidulla ohjaustangollisella härpäkkeellä ja eikun kyljen kautta kumoon
lookaround_orig.gif

Kyseessä oli 5 pyöräinen lavalla varustettu mönkijä ja ikää mulla oli joku 10 v. Vauhtia ehkä 40 ja pitkän suoran jälkeisessä mutkassa lähti homma hanskasta
kaboom.gif
Ei mitään hollywoodin kieppejä ja voltteja vaan tyylipuhdas plörts tyyppinen 180 astetta pituusakselin ympäri
crazy.gif

Kakspyöräsellä en oo moista vielä onnistunu tekeen
062802jumpie_prv.gif

Knock Wood

Isolla pyörällä en onneksi ole vielä kerennyt kaatumaan, mutta vieläkin nuorempana hurjina Honda Monkey aikoina onnistuin ottaa suht pahat lipat,jonka seurauksena käsi kahdestakohtaa poikki ja kipsissä 9vko...
sport05.gif

Piikillä kaaduin aikanaan..tulin parkkipaikalle ja olin laittamassa pyörää jalalle....aaarg, kengänauhat sotkeutunu vaihdepolkimeen ja samalle puolelle nurin, onneks jäin ite alle ja joku häiskä nosti pyörän, kaikki säilyi ehjänä!!
biggrin.gif
thumbs-up.gif

Lapsukaisena/nuorukaisena (8-16v) mopoilla ja kevarilla n+1 kertaa nurin, suunnilleen kaikilla kuviteltavissa olevilla tavoilla. Liikenteessä saldo vielä toistaiseksi pyöreä nolla.

Kerran yhtenä kesänä,,,kolme vuotta sitten, minulla oli "ylimääräinen" Divari jolla harjoittelin väistö/jarruutusta.. aina vaan tiukensin tilannetta,,kerta kerran jälkeen..sitte oli lipat lähellä jo.. seuraavana iltana taas kurvailemaan sinne parkkikselle,, ja viimein olin kyljelläni
smile_org.gif
suosittelen tommosta rajojen hakemista kaikille,,siis ihan tappiin asti hakua..

Ekan kerran joutu pistää pyörän nuri muutama vuosi sitten kun ympyrässä piti nopeasti saada pyörä pysähtymään. Auto poukkas siis eteen ympyrässä kurvatessa ja lipathan siinä piti ottaa hiekan ja heikon ajokokemuksen takia. Tosin autokin olisi voinut oottaa vuoroaan eikä poukata eteen.

Viime kesänä sitten mokasin keväällä mukulakivillä ja pyörä kaatui heti lähdön jälkeen hiekalla.. peili pikkasen naarmuttu kun kaatuessa enää vauhtia lähes nolla, mutta niin vaan se parisataa kiloa vie mukanaan.. arvaa vaan hävettikö
nixweiss.gif

Kerran tullu heitettyä kyljelteen...kävelyvauhdista
biggrin.gif

Katteisiin tuli kyllä ikävät jäljet
sad_orig.gif

1 kerran kontattu. Suuri tilannenopeus, hiekkaa tiellä väärässä kohdassa jarrutus ja sit mentiin. Oli vittumaista katsella, kun mopo otti luisua pitkin tietä ja itse selälään asfaltilla.
withstupid.gif
crazy.gif

Back