• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Monster S2R 800 takaratas, mistä nopeasti?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jone-83-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Monster S2R 800 takaratas, mistä nopeasti?

Tarttis nopealla aikataululla 07- S2R:rään uuden takarattaan. ei tunnu taas mistään kovin nopealla aikataululla löytyvän. Tai jos joku on vaihtanut orkkis takarattaan erikokoiseen, niin myykää vanha mulle.

Hurvatti sanoi:
Ei sovi S2R:ään tuo. Nopeus on tietysti hiukan suhteellinen käsite, mutta luulisi Cavallinolta saavan nopeiten.

Ainut vaihtoehto taitaa olla Ducati helsinki, jos sieltä löytyis. Oli kerennyt menemään kiinni jo eilen, kun olin soittamassa.

Juu hyvin tulee osat cavallinolta. Edellisenä päivänä ennen 11 tilaten ja jo seuraavana iltapäivänä paketti Helsingin tiskillä. Tämä pari kolme kertaa saman viikon aikana että hienosti toimii lentorahtina ilman lisäkuluja.

kesämopoo sanoi:
Juu hyvin tulee osat cavallinolta. Edellisenä päivänä ennen 11 tilaten ja jo seuraavana iltapäivänä paketti Helsingin tiskillä. Tämä pari kolme kertaa saman viikon aikana että hienosti toimii lentorahtina ilman lisäkuluja.

Kerkesin tilaamaan jo osat, mutta erittäin hyvä tietää tulevaisuutta ajatellen, jos noin nopeasti toimittavat.

Hurvatti sanoi:
Mnjoo, taidetaan vaan tässä puhua samasta puljusta eri nimillä... :paikallatuulee:

No niin näköjään.:D ainakin osat on tulossa, sanoi puhelimessa, että viikon kestää, onhan se nopeampaa kuin noista muista paikoista, kun toimitusajat on 6-7 viikkoa. Kai noilla vanhoilla sen viikon ajelee.

No eipä tullut takaratasta, viikossa, niinkuin piti. soittelin sinne ja uusi toimituspäivä on nyt 11.06. Ihmetyttää vaan, että noinkin perusosaa voi olla noin vaikea saada yhtään mistään.

Mulla on 848 EVO käyttämätön ratas ja kannatin.

Katso jostain varaosanumero taulukosta onko samat kuin sinulla.

Laita privaa jos nuo sopii sun mopottiin.

Löytyy sieltä uudet ketjutkin jos satut tarvitsemaan.

Lähden huomenna reissuun, joten ilmoittele nopsaan jos tarvitset vielä täksi viikonlopuksi.

wanico sanoi:

Lähden huomenna reissuun, joten ilmoittele nopsaan jos tarvitset vielä täksi viikonlopuksi.

Kiitos, mutta ei näytä sopivan.:(

wanico sanoi:

Kannatin on sama, pystytkö sitä myymään? ratasta näköjään löytyy noilla koodeilla.

Back