• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mönkijä ja moottoripyörä kolaroivat 17.7.07

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rubbo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kalevan uutinen

Tollasta p-pohjanmaalla. Mitenköhän noin pääs käymään?
tuossa itse ajelin erään oulun lähikaupungin ohikulkutietä, kun joku nelipyöräinen skootteri tuuppasi risteyksestä perään. Ajeli noin metrin päässä takarenkaastani parisen kilsaa kahdenksankympin alueella.. Tuli sellainen mieleen, että taitavat koettaa päästä motoristien kanssa viivalle, kun pitää ohitettaessakin kiihdytellä rinnalla.. Onneksi niitä on vielä niin vähän, että mulle aivan sama miten ajelevat
blush.gif

Jossain uutisessa mainittiin kolarin tapahtuneen moottoritiellä. Taitaa olla maksimissaan 45km/h kulkeva peli olla silloin väärällä tiellä.

Jossain uutisessa mainittiin kolarin tapahtuneen moottoritiellä. Taitaa olla maksimissaan 45km/h kulkeva peli olla silloin väärällä tiellä.
Mites päättelet että se saa kulkee vaan 45km/h? Kyllähän tieliikenteeseen hyväksytty "iso" mönkijä saa kulkee vaikka mitä ja ajaakin saa rajoitusten mukaan! Ainoastaan tehot on rajoitettu

Muistin sen vanhan rekisteröinnin eli pikkukilpisen vehkeen säännöt. L7e vermeellä saa ajaa motarilla mutta sitä ei suositella.

Kun voisi mutta kun ei voi...
Sen sijaan suosittelen lukemaan tarkasti uutiset; kyljet osuivat toisiinsa. Selittäkää minulle miten kyljet osuu toisiinsa normaalissa ohitustilanteessa. Jos ette onnistu niin miettikää miten ne voisivat osua ja vetäkää johtopäätökset.

Back