• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Monikos on kortin hommannut 2010?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suzu-ukko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tämä vuonna viimein annettu periksi kyteneelle kuumeelle, eli
3

edit: Hintaa kortille: 590 e autokoulu + 140 lisätunnit (4x25 min), 40 e poliisilaitos, 15 e passikuvat, 58 e katsastuskonttori, eli 843 e yhteensä. Enempää ei sit lasketa, esim pyörään ja varusteisiin upotettuja rahoja.
sport05.gif

mä oon sikäli väärä immeinen tähän otsikkoon, että mulla se on ollut jo 20v, mutta kiinnostaisi että, minkä hintainen se nykyjään on, kun toi emäntä meinasi, että jos ehkä ensi kesänä hänkin ajaisi...

mä oon sikäli väärä immeinen tähän otsikkoon, että mulla se on ollut jo 20v, mutta kiinnostaisi että, minkä hintainen se nykyjään on, kun toi emäntä meinasi, että jos ehkä ensi kesänä hänkin ajaisi...
Riippuut tietty siintä että kuin on Raumalla hinnoteltu
tounge.gif
.

b kortista ab kortiksi noin 500-1000€ paikkakunnasta riippuen joten hintahaarukka on melkoinen.

11. ilmottautuu

A-kortin sain taskuun huhtikuun lopussa, korotus bc:stä abc:hen makso Järvenpäässä kaikkine kuluineen 950€. Ei mitään halpaa, mutta minkäs teet
smile_org.gif

Tosiaan joo vois samalla infota että mitä revohka makso kokonaisuudessaan. Itte jo vähä hukannu hinnan mutta muistelisin että oli noin 800-900€

13. Heinäkuun puolessa välissä sain kortin ja hinnaksi tuli kaikkineen hieman alle 650€.

16., 11.8. eli eilen käsittelykoe ja inssi läpi.

Autokoulu otti 700 EUR ja siihen se vajaa satanen muita kuluja päälle. Hyvinkäällä.

Back