• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Moniko saa kutsukortin messuille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PSmo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Laskeskelin tuossa, että jos Sumeko lähettää mulle lipun joka vuosi näyttelyyn, niin nykyisellä näyttelyn sisäänpääsymaksun hinnalla mun Härräkkä on runsaan 1500 vuoden kuluttua maksettu vapaalipuilla... Eli kannattaahan noita vapareita ilman muuta ruinata!
tounge.gif
biggrin.gif
baaa.gif

Eipä ole kukaan koskaan ilmaisia lippuja jaellut, tosin eipä ole koskaan ollut uutta mopoakaan varaa ostaa...
sad_orig.gif

Tosin yli viiteentoista vuoteen en silti ole lippua sisälle maksanut, vaikka käyty on joka vuosi lauantaisin...
wink.gif

Lippuja tulossa pari kipaletta kun pyörän ostin..tingin vielä takit ja kypärän(arai corsair) puoleen hintaan
smile_org.gif

että näin.

Iittaliaanot muisti torstain ennakkolipulla
033102bebe_1_prv.gif

Juupajuu, tänään yllättäen tuli liput torstaille. Ihan jees ele liikkeeltä tollanen. Kaipa sinne on mentävä, torstaina ei ehkä ole ihan yhtä pahaa ryysistä kuin muina päivinä...

Vai vakuutusyhtiöltä !!!
On kyllä kirjat sekaisin .... En kyllä uskaltais ajaa sillä harrikalla ensikesänä metriäkään.
tounge.gif

Eipä ole vielä vapaalippua näkynyt.
Sen varran on kyllä tullut erään alan lahden markkinointia hoidettua, että siitä kiitoksena voisivat liput pistää.
lookaround_orig.gif

Noh, omaan tai jonkun muun piikkiin, aivan sama... Kunhan uutuudet pääsee katsomaan! ja "ehkä"
033102beer_1_prv.gif

Joka vuosi 5 vuotta jo olen saanut 2 lippua eräältä kauppiaalta. Tänä vuonna ei kyllä mennä. Ei vaan kiinnosta.

Back