• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Moniko saa kutsukortin messuille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PSmo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olen omistanut 3 Bemaria, pari Yammua, enkä ole saanut yhtäkään kutsua messuille.
Ostin Harrikan, ja sain heti maahantuojalta kutsun, vaikkei mopo ole edes vielä tullut. (maksettu)
Sainpa jopa alennuskupongin osaston myymälään.
Miten yleistä on, et kauppiaat antaa kutsun messuille?
Mulle tuollainen oli iloinen ylläri!
Pieni, mutta mukava ele!
062802jumpie_prv.gif

juu, eipä ole lippuja tullut, ei taida tullakaan. Vaan toisaalta, miksipä kukaan niitä juuri minulle haluaisikaan lahjoittaa...

olisikohan se niin, mitä enemmän halutaan/tarvitaan myyntiä kyseiselle merkille niin sitä suuremmalla todennäköisyydellä siltä myyjältä saapi jotain extraa. eipä suzuki-liikkeet ole mullekaan koskaan mitään extraa antanu vaikka muutama on tullu ostettua uutukaisena( liekkö naama raja
biggrin.gif
).

Jos on fyrkkaa harrastaa tätä lajia on myös fyrkkaa ostaa lippu messuille.
biggrin.gif

Ei periaate pidä olla että mun pitää saada ilmainen lippu messuille koska MINÄ olen ostanut sinulta pyörän...Ja koska olen dokannut jo 20 vuotta samassa baarissa pitää mun saada aina helmikuun alussa 5 stobee ilmasex...
ghostface.gif
biggrin.gif

pari mopoa ostettu ja molempien mukaan sain messulippuja. Tosin siihen vaikutti se, että pyysin lippuja ostohetkellä, joten kauppias osasi varata liput minulle.

Kun kuuluu oikeeseen MC-klubiin, tuli itse asiassa ilmaset liput torstain illan VIP-tilaisuuteen. Kuulemma henkilökohtaista esittelyä, ruokaa ja juomaa. Kai sinne pakko on mennä
biggrin.gif

Kyllähän tässä on tullut jokunen pyörä hankittua, mutta ei ole myöskään koskaan myjä muistanut messulipuilla.

Meikäläisen hipiään kun ei ruinaaminen sovi, eli jos eivät tajua lähettää / antaa ja kerätä pinnoja kotiin, niin pitäköön lippunsa.

Tässä kyllä Suomenmaan pyöräkauppiailla olisi paljon petrattavaa.

Syy tähän on varmaan kuitenkin liian vähäinen / oikea kilpailu paikkakuntakohtaisesti. Yleensähän on vaan yksi merkin edustaja per kaupunki !!!

sad_orig.gif

Ostin pyöräni viime kesänä CW:stä. Arvatkaa onko pojat lähettäny kutsua, heh. No jos tylyttäjä joutuu maksumieheks, ni sitte varmaan on kompetenssia lähetellä kutsuja asiakkaille...ainii, sehän on konkassa.
crazy.gif

Lippu tuli myös mulle Sumekolta. Samoin viime vuoden messuille. Aikaisempina vuosina ainoastaan Moto-Rauma on mulle lipun lähettänyt, kun sieltä pyörän ostin. Aina toi lippu on mukavana yllätyksenä tullut, ilman ruinaamista... Ei ainakaan mun tapauksessa(eikä varmasti muidenkaan) ole siitä kysymys, etteikö olis "fyrkkaa ostaa lippua". Näyttelyssä oon käyny ryypp...
033102beer_1_prv.gif
eiku uutuuksia kattelemassa 15 vuoden ajan joka vuosi on vapaalippu taikka ei.

Tuollaisista pienistä hyvistä eleistä asiakasta kohtaan firma muistetaan ja saatetaanpa jopa unohtaa nopeammin joku vähän huonompi asia. Eikös tää oo justiin jälkimarkkinointiin kuuluva juttu, jos mikä?
wink.gif
thumbs-up.gif

Tänä vuonna sain yllättäen ensi-iltaan (torstaille) lipun.

Muuten ei ole ilmaisia lippuja herunut.

Käytiin eilen vielä Humppilan Hanxissa, kun kävin viime viikolla tyhjentämässä Mäntsälän myymälää (niitä puoleen hintaan tarjouksia) eikä löydetty sieltä vaimolle sopivia housuja.

Sattui olemaan omistajan oloinen heppu paikalla. Oli joku koulutus uuteen kassajärjestelmään meneillään siellä.
Ja kun oli vielä housut takki ja coolmax-huppu löydetty vaimolle, kysyi olemmeko messuille menossa? Empien mumisin, että kyllä oli tarkoitus... Löi vielä liput mukaan kun kuuli, että Lohjalta varta vasten oli lähdetty varusteita hakemaan.
Ehkä silläkin oli vaikutusta, että olin Mäntsälästä löytänyt 1,2ke edestä tavaraa. No, kun halvalla saa..
biggrin.gif

visalaskua odotellessa...    
bawling.gif

Jäi hyvä fiilis firmasta.
smile_org.gif

Just ennen joulua ostin 2 uutta mopoa, eikä lippuja tullut tai ole kuulunut. En tosin tajunnut pyytääkään moisia. Noo.. vapari Mopotshowhun tuli muuta kautta!
wink.gif

Onhan messuilla yleensä Liikkuvan Poliisin osasto  
tounge.gif

Odotan heiltä lippuja, koska olen sen verran potenttiaalinen vakio asiakas.

Mielestäni olen lyhentäyt valtion velkaa riittävästi  
tounge.gif

Jos asianomaiset lukevat tätä viestiä, pankaas liput messuille tai Itsenäisyyspäivän Linnan juhliin  
biggrin.gif

Terveisin: Suhteellisen luotettava kansalainen
Reiska_SB

Ehkä on, Ehkä ei... Velipojan puotiin tulee aina joitakin kuponkeja, muttei aina jouda/jaksa kipasta hakemaan. Onhan noita uusia fillareita meidänkin ruokakunnassa ostettu eräskin, muttei ole kotiin kutsua tullut
omg.gif

Jos on fyrkkaa harrastaa tätä lajia on myös fyrkkaa ostaa lippu messuille.
biggrin.gif

Ei periaate pidä olla että mun pitää saada ilmainen lippu messuille koska MINÄ olen ostanut sinulta pyörän...Ja koska olen dokannut jo 20 vuotta samassa baarissa pitää mun saada aina helmikuun alussa 5 stobee ilmasex...
ghostface.gif
biggrin.gif
En minä tuossa hengessä kirjoittanut, et lippu pitäis saada kun on ostanut mopon, iloisesta yllätyksestä kerroin. Ja iloisesti yllättyneenä ja mielelläni vastaanotin pikku huomionosoituksen, enkä palauttamaan alkanut lippua. Osoittaa vaan, että asiakas on huomattu, tuskin se lippu kustannuskysymys on sen enempää liikkeelle kuin minullekkaan. Mulla se ainakin on tosi pieni % ko. harrastuksen budjetissa. Ei taida Bemussa tai Harrikassa (= nykyiset moponi) olla edes niin pientä varaosaa, et lipun hinnalla semmoisen sais.
tounge.gif

Onhan messuilla yleensä Liikkuvan Poliisin osasto
tounge.gif

Odotan heiltä lippuja, koska olen sen verran potenttiaalinen vakio asiakas.

Mielestäni olen lyhentäyt valtion velkaa riittävästi
tounge.gif

Jos asianomaiset lukevat tätä viestiä, pankaas liput messuille tai Itsenäisyyspäivän Linnan juhliin
biggrin.gif

Terveisin: Suhteellisen luotettava kansalainen
Reiska_SB
Kerrohan mullekin jos lippu tulee, on tässä sentään kanta-asiakkaita itse kukin. Tarttis vielä vyöruusulle kuponki saada.
tounge.gif

Back