• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Moniko odotta pukilta mopokamaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PSmo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olen nähnyt tonttujen toihuja (tahattomasti) ja luulen, että pukki tuo jotain kivaa mopoiluun liittyvää. Eli ennakkotietojen mukaan olisin ollut kiltti.
062802jumpie_prv.gif

Mitenkäs muilla, onko toiveet korkealla saada mopokamaa pukilta?

Päivitetään huomenna.....
tounge.gif

Oli sitten Joulu tai synttärit niin mitään muuta en yleensä saakaan kuin mopokamaa...ja kaikki muu olisikin pettymys...paitsi suklaa.
talktohand.gif

Ei mitään toivoa. Hyvä etteivät edes yritä, sieltä tulis kuitenkin jotain mulle prkleen hyödyllistä jotkut kahvalämppärit tai kypäräpuhelin
biggrin.gif

kuinka kävikään, pukki toi uuden ehjän jakopään kopan sekä kohtuullisen järeän nosturin ettei tartte selkä mutkalla ruuvata...
bowdown.gif

Kyllähän sitä minivilkut ja tankinsuoja olis toivottu pukilta, mutta tuskin tulee kun unohin vihjasta pukille asiasta.
smile_org.gif

Mutta kyllä sieltä nyt ne kauan toivotut käsipainot tulee.
biggrin.gif

En ainakaan pukille kirjottanu mitään mopoihin liittyvää, että epäilen syvästi. Enkä kyllä toivokaan saavani mitään. Jos pehmeitä paketteja sais
inlove.gif

itse en viitsi joululahjoja itselle ostaa, koska pidän melko narsistisena ideaa, että ostaa itselleen joululahjan ja vielä paketoi sen.

En uskonu että mitään tollaista olis tulossa. Mutta sainkin kahden mopolehden lahjatilauksen ihan täysyllärinä! Enkä vieläkään edes varmasti tiedä kyseistä tonttua.
smile_org.gif

Back