• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Monesko kausi lähtee

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja iku1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Moneko kausi lähtee - tangon yli katsoen

• 1-2

Ääniä: 1 25,0%
  • 3-5

Ääniä: 0 0,0%
  • 6-10

• 11-15

• 16-20

• 26-30

• 31-40

• 41 tai enemmän

• Ääniä yhteensä
    4
Toinen kausi! Missähän olen luuhannut(olen 40v.)! Mahti hommaa!
Ehkä se on hyvä löytää tässä iässä!? Ei tule koohotettua
wink.gif

Neljästoista kausi lähtee ens viikolla käyntiin. Kilometrejä oon eri pyörillä kelaillut jotain 130-140tkm ja noviisi oon edelleenkin. Kuudella eri pyörällä(+ vuokra ja koeajetut) nuo kilometrit oon ajanut, mutta nyt on paras noista käytössä. No jaa, oli Rexikin ihan hyvä...
smile_org.gif

Kausi nro 20. Jonkin sortin kaksipyöräinen ollut jo 30 vuotta. Kilvellisiä pyöriä kaksi, jälkimmäisellä viimeiset 18-19 vuotta.

Tauon jälkeisistä kausista neljäs starttaa tänä vuonna. En tiedä onko keleistä kiinni vai mistä, mutta ihan samanlaista poltetta ei ole kahdellä jälkimmäisellä ollut kuin kahdella ensimmäiselllä.

Ehkä sitä tarvitsee pidentää reissuja nurkissa pyörimisestä ja odottaa lämpimämpiä ilmoja, jotta pääsee taas tunnelmaan.

Neljäs kausi käynnistyi viikko sitten. Tuntuu, että juurihan tämä tuli aloitettua ja niinhän se tällä kokemuksella tietysti onkin. Nuorena tuli tietysti kokeiltua kavereiden pyöriä, mutta nyt on vienyt mennessään.
sport05.gif

9. kausi alkoi muutama viikko sitten. Luku olisi suurempi mutta laskin tosiaan vain siitä 16 ikävuodesta eli piikkikesästä. Silloin vauhditti Yamaha DT ja seuraajana toimi Honda CB750 Seven Fifty -93. Nykyään yritän eteenpäin Honda FMX650 -04 voimin. Voimaa tosin voisi olla enemmän...
cool.gif

11 kausi pyörähtää käyntiin tälle kesälle!
ompas siitäkin jo kauan ku -82 mallin 125 dr:llä tuli ensimmäisiä kertoja pöristeltyä...  
sport05.gif

Back