• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mollataan Hondaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja C-A-D
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hmmmm, akkojen juttuja, täytyy siis tulla ekaan pk ajeluun mun 450 doch twinillä.
cool.gif

Se on toi mopo vähän samanlainen kuin duunari. Pelkkä vääntäminen
ei auta, joskus sitä käy ylikierroksilla, työnjälki ei aina vakuuta,mutta
ajattelemiseen pitäisi aina varata aikaa.

Tuli muuten tosta mieleen, että kun kaikki sanoo, että Honda on tylsä. Sama juttu kuin vaikka Toyotissa ne kestää, kestää, kestää ja kestää kilometrejä ja ovat sen takia tylsiä kun ei tarvi pelätä koko ajan, että millon se leviää.

Ja jonkun pyörämerkin se on oltava suosituin, eihän sille minkään voi.

Sitä paitsi omasta mielestä esimerkiksi 2006 vuosimallia oleva cbr 1000rr on hienoimmista mopoista, joita tiedän( vaikka itsellä ei sellaista vielä olekkaan).

Ja tupla-X on vähän hajuton ja mauton, mutta prrrkele käy ja kukkuu vaan..........
Totta juurin tuon takia vaihdoin sen Puuimuriin
062802jumpie_prv.gif
Ja nyt on jännitystä elämässä
Mistäköhän se jännittäminen johtuu ?...liittyyköhän se BMW:een kuuluisaan perään...
tounge.gif
Ja taas alkupisteeseen, eli mistä kaikki alkoi.

cbr 1000rr on hienoimmista mopoista, joita tiedän( vaikka itsellä ei sellaista vielä olekkaan).
Äläkä hankikaan, niistä pykii nokka-akseli alle 25tkm.
Höpö höpö. Ei kai hontan nokka voi kestaa yli 15tkm.

t. Repa
Kestää se, jos ei ole paljon ajoa.
Ok. Ehkä mäkin voin sitten ostaa hontan. Sitten kun mä en enää kuule enkä näe. Sitten ei tule paljon ajokilometrejä.

t. repa

Ja tupla-X on vähän hajuton ja mauton, mutta prrrkele käy ja kukkuu vaan..........
062802jumpie_prv.gif
Mistäköhän se jännittäminen johtuu ?...liittyyköhän se BMW:een kuuluisaan perään...
tounge.gif
En minä perästä mitään tiedä. Se on kyllä kestänyt ( tähän mennessä ), mutta tuo muu "laatu" ja pienet sähkö vaivat.

062802jumpie_prv.gif
tounge.gif
En minä perästä mitään tiedä. Se on kyllä kestänyt ( tähän mennessä ), mutta tuo muu "laatu" ja pienet sähkö vaivat.
Onkohan ne laittanna näihin uusiin puimureihin napin millä voi ohittaa ESA:t, vesat, eswot ja aswot....tietty sekin nappi voi mennä rikki
wink.gif

Näinhän se on, honta on kulkuneuvo, ja sitten on oikeat moottoripyörät.
Näin jo -70 luvulla, ei se siitä ole miksikään muuttunut.
Kulkimena ihan kiva, hohhoijaa....

No juu, 70-luvun tuuttien tekniikan oivalluksia ja luotettavuutta alkoi sitten muutkin valmistajat "plagioimaan" jostain syystä omiin pyöriinsä.

Hondallahan tosiaan vaan ajetaan ja naatitaan ja useimmiten muita "merkkejä" taas ropataan näpit rasvassa
033102bebe_1_prv.gif

jopa reissunkin päällä.
Jossain sakemannipyörässä ja jenkkikiikussa oli kuulemma "työkalu/reissuvarusteena" mukana tinasta väsätty ölpinkeräysastiakin kun pyörät vuoteli seisoessaan ölpit ulos "harvatoleranssisista stefoista/tiivisteistä". siistiä TOUHUA
tounge.gif
No se oli kuitenkin ammoisina aikoina vuodelta miekka ja kilpi ...

vfr minusta ihan makee pyörä...mutta mennää teho sektorille...!!!!!!! voi luoja mitä vittua ne meinaa!!! 800!!! 110 voimaa ja n 70 vääntöä!!!!
cbr 600 f pärjää moottoriltaan täisin tota lantalinkoa vastaan.
Miksi se ei ole tuhat tai tuhat 1500 ostaisin varmasti!!! jos olisi sen tuhat!!!
ghostface.gif
Ei pidä liioitella, tehoa on 107, mutta ei myöskään vähätellä, vääntöä 80. Jos olis rahaa niin ostaisin tuollaisen omenaporan
tounge.gif

cbr 1000rr on hienoimmista mopoista, joita tiedän( vaikka itsellä ei sellaista vielä olekkaan).
Äläkä hankikaan, niistä pykii nokka-akseli alle 25tkm.
Voi vi**u: Enää maksimissaan 4 tkm:ä jäljellä.
Sama täällä. Mulla leviää honta sitten varmaan jo toukokuussa. Pitää varmaan alkaa taas kirjoittelemaan tuonne vertaistukiryhmään: fireblades.org.

Ja jonkun pyörämerkin se on oltava suosituin, eihän sille minkään voi.
Mahtava Honda san on niin vaikutusvaltainen, että pystyy vaikuttamaan jopa tuohonkin asiaan.

Honda san on työskennellyt jo vuosia nostaakseen Suzukin Suomen myydyimmäksi moottoripyörämerkiksi.

Tilastot kertovat selkeää kieltä, oma arvioni syistä on, että muutama asia on mennyt hieman pieleen:
- Missä H********ä se uusi Blackbird viipyy VIELÄKIN?
- CBR125R on yksi halvimpia piikkejä. Muita syitä ostaa sellainen?
- CBF600 ja 1000 tähtäävät samaan segmenttiin kuin Bandit, osumatta edelleenkään

Eli Honda sanilla on nyt vähän suunnitteluhommia tiedossa tai muuten moottoripyörien Toyota Corollan mantteli lähtee kiertoon.

Äläs ny. Mulle Honda on se räväkkä harrasteajoneuvo, jolla ajamisesta haaveillen selviän koko pitkän talven.

Ajoneuvo minun kielelläni on Volvo. Ja vaimolla samanlainen. Harrasteautona kolmas.

Mitä se tarkoittaa kun puhutaan tapetin värisestä miehestä?

Mä taidan ostaa seuraavaksi RT 1200:n. Ihan totta, olen jo vanha
mies. Kävin tänään oikein istumassa kylmät tyypit, tosin olin muilla
ostoksilla ko. liikkeessä. Täällä on niin kammottavia Hondajuttuja
ja omaakin kokemusta mokomasta on, ettei uskalla edes harkita jo-
tai Pannaria tai Lettua.

Back