Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei taida olla tämän vuoden malli tuo doch 450?Hmmmm, akkojen juttuja, täytyy siis tulla ekaan pk ajeluun mun 450 doch twinillä.![]()
Äläkä hankikaan, niistä pykii nokka-akseli alle 25tkm.cbr 1000rr on hienoimmista mopoista, joita tiedän( vaikka itsellä ei sellaista vielä olekkaan).
Ja taas alkupisteeseen, eli mistä kaikki alkoi.Mistäköhän se jännittäminen johtuu ?...liittyyköhän se BMW:een kuuluisaan perään...Totta juurin tuon takia vaihdoin sen PuuimuriinJa tupla-X on vähän hajuton ja mauton, mutta prrrkele käy ja kukkuu vaan..........Ja nyt on jännitystä elämässä![]()
![]()
Höpö höpö. Ei kai hontan nokka voi kestaa yli 15tkm.Äläkä hankikaan, niistä pykii nokka-akseli alle 25tkm.cbr 1000rr on hienoimmista mopoista, joita tiedän( vaikka itsellä ei sellaista vielä olekkaan).
Kestää se, jos ei ole paljon ajoa.Höpö höpö. Ei kai hontan nokka voi kestaa yli 15tkm.Äläkä hankikaan, niistä pykii nokka-akseli alle 25tkm.cbr 1000rr on hienoimmista mopoista, joita tiedän( vaikka itsellä ei sellaista vielä olekkaan).
t. Repa
Ok. Ehkä mäkin voin sitten ostaa hontan. Sitten kun mä en enää kuule enkä näe. Sitten ei tule paljon ajokilometrejä.Kestää se, jos ei ole paljon ajoa.Höpö höpö. Ei kai hontan nokka voi kestaa yli 15tkm.Äläkä hankikaan, niistä pykii nokka-akseli alle 25tkm.cbr 1000rr on hienoimmista mopoista, joita tiedän( vaikka itsellä ei sellaista vielä olekkaan).
t. Repa
En minä perästä mitään tiedä. Se on kyllä kestänyt ( tähän mennessä ), mutta tuo muu "laatu" ja pienet sähkö vaivat.Ja taas alkupisteeseen, eli mistä kaikki alkoi.Mistäköhän se jännittäminen johtuu ?...liittyyköhän se BMW:een kuuluisaan perään...Totta juurin tuon takia vaihdoin sen PuuimuriinJa tupla-X on vähän hajuton ja mauton, mutta prrrkele käy ja kukkuu vaan..........Ja nyt on jännitystä elämässä![]()
![]()
Onkohan ne laittanna näihin uusiin puimureihin napin millä voi ohittaa ESA:t, vesat, eswot ja aswot....tietty sekin nappi voi mennä rikkiEn minä perästä mitään tiedä. Se on kyllä kestänyt ( tähän mennessä ), mutta tuo muu "laatu" ja pienet sähkö vaivat.Ja taas alkupisteeseen, eli mistä kaikki alkoi.Mistäköhän se jännittäminen johtuu ?...liittyyköhän se BMW:een kuuluisaan perään...Totta juurin tuon takia vaihdoin sen PuuimuriinJa tupla-X on vähän hajuton ja mauton, mutta prrrkele käy ja kukkuu vaan..........Ja nyt on jännitystä elämässä![]()
![]()
Toimiikohan sekin loogisesti niin että toisesta napista päälle ja toisesta pois?Onkohan ne laittanna näihin uusiin puimureihin napin millä voi ohittaa ESA:t, vesat, eswot ja aswot....tietty sekin nappi voi mennä rikki![]()
Voi vi**u: Enää maksimissaan 4 tkm:ä jäljellä.Äläkä hankikaan, niistä pykii nokka-akseli alle 25tkm.cbr 1000rr on hienoimmista mopoista, joita tiedän( vaikka itsellä ei sellaista vielä olekkaan).
No juu, 70-luvun tuuttien tekniikan oivalluksia ja luotettavuutta alkoi sitten muutkin valmistajat "plagioimaan" jostain syystä omiin pyöriinsä.Näinhän se on, honta on kulkuneuvo, ja sitten on oikeat moottoripyörät.
Näin jo -70 luvulla, ei se siitä ole miksikään muuttunut.
Kulkimena ihan kiva, hohhoijaa....
Ei pidä liioitella, tehoa on 107, mutta ei myöskään vähätellä, vääntöä 80. Jos olis rahaa niin ostaisin tuollaisen omenaporanvfr minusta ihan makee pyörä...mutta mennää teho sektorille...!!!!!!! voi luoja mitä vittua ne meinaa!!! 800!!! 110 voimaa ja n 70 vääntöä!!!!
cbr 600 f pärjää moottoriltaan täisin tota lantalinkoa vastaan.
Miksi se ei ole tuhat tai tuhat 1500 ostaisin varmasti!!! jos olisi sen tuhat!!!![]()
Sama täällä. Mulla leviää honta sitten varmaan jo toukokuussa. Pitää varmaan alkaa taas kirjoittelemaan tuonne vertaistukiryhmään: fireblades.org.Voi vi**u: Enää maksimissaan 4 tkm:ä jäljellä.Äläkä hankikaan, niistä pykii nokka-akseli alle 25tkm.cbr 1000rr on hienoimmista mopoista, joita tiedän( vaikka itsellä ei sellaista vielä olekkaan).
Mahtava Honda san on niin vaikutusvaltainen, että pystyy vaikuttamaan jopa tuohonkin asiaan.Ja jonkun pyörämerkin se on oltava suosituin, eihän sille minkään voi.
Äläs ny. Mulle Honda on se räväkkä harrasteajoneuvo, jolla ajamisesta haaveillen selviän koko pitkän talven.Näinhän se on, honta on kulkuneuvo, ja sitten on oikeat moottoripyörät.
Näin jo -70 luvulla, ei se siitä ole miksikään muuttunut.
Kulkimena ihan kiva, hohhoijaa....