• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Molemmat renkaat maassa.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kummitus
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Minun lapussani luki"ajoi etupyörä ylös nostettuna muun liikenteen joukossa".Eli en päässyt kytkemään.
Ei hassumpi muotoilu tuokaan
biggrin.gif
Olit ilmeisesti jonkun peräkärryssään vetämässä ylävinssitelineessä etupää nostettuna?

-hh-

...mutta sitten taas kun on oikeen tarkoitus keulia niin se eturengas kytketään kytkimellä ylös...
ei helvetti. meikäläisen mopo on siitä erikoinen laite ettei tarvitse käyttää kytkintä millään vaihteella jos haluaa kytkeä etupyörän ylös...
sama vika täällä -04 kympissä -2 etu hampilla..
ei tarvii jos pelkkiä powereita vetelee, muuten tuon kytkimen kanssa nousee mukavasti oikeaan kulmaan.

Eikö niillä taaskaan oo parempaa tekemistä...omalla mopolla aika mahdoton ajaa niin, että olis molemmat renkaat maassa  
sad_orig.gif
vaikka kuinka on supermopo niin kyllä se eturengas vaan haluaa päästä vapauden tunteeseen  
tounge.gif

En väitä ettenkö itse pitäisi siitä. Sehän on aivan mahtavaa  
inlove.gif

Eikö niillä taaskaan oo parempaa tekemistä...omalla mopolla aika mahdoton ajaa niin, että olis molemmat renkaat maassa  
sad_orig.gif
vaikka kuinka on supermopo niin kyllä se eturengas vaan haluaa päästä vapauden tunteeseen  
tounge.gif

inlove.gif
Se on ajotaidon puutetta jos ei osaa pitaa rengasta maata vasten.
tounge.gif

sad_orig.gif
tounge.gif

inlove.gif
tounge.gif
Enemmän se on ajotaidon puutetta jos ei osaa hallitusti ajaa etunen ilmassa nykypäivän sporttipyörillä/supermotoilla...
tounge.gif

sad_orig.gif
tounge.gif

inlove.gif
tounge.gif
Enemmän se on ajotaidon puutetta jos ei osaa hallitusti ajaa etunen ilmassa nykypäivän sporttipyörillä/supermotoilla...  
tounge.gif
Olen ajanut molemmilla ja silti vaittaisin, ettei se ole "lahes mahdotonta", kuten Mattson vaittaa.

Tietysti, jos kaasun ja kytkimen kayttotaito on/off, se voi olla "mission almost impossible"...
tounge.gif

...Syyksi mainittiin eturenkaan nouseminen ajotiestä liikkeelle lähdettäessä. Itse en kyllä huomannut tätä...
Hyvä tuntuma sulla on pyörään jos et tunne koska etunen nousee ilmaan...
En minäkään sitä hornetissa ja bläkkärissä huomannut,piti pyytää kaveri ottamaan se videolle ennenkuin uskoin. Ja keulihan se,ihan huomaamatta. Myöhemmin opin itsekin tekemään havaintoja nousemisesta. Mutta ehkä oli niin puusilmiä konstaapeleita etteivät sitä huomanneet,vai nousiko varjoaan nopeammin? Vituttaa vaan se kun auto ei nouse,olen sitä yrittänyt usein mutta sitten tajusin että jos eturenkaat vetää niin eihän se voi nousta. Takapääkään ei nouse jarruttaessa. Ja välillä viina nousee päähän,joskus ihan huomaamatta.Joskus olen kysynyt kaverilta että nousiko mulla äkkiä kun en muista, se sanoi ettei sekään muista kun kaikki kävi niin äkkiä,mutta taksikuitista päätellen noustiin samaan taksiin.

Back