Matalimman sallitun lentokorkeuden alittaminen rekisteröimättömällä lentolaitteella, ilman lentolupakirjaa.olishan se retee kehystää tallinseinälle semmonen sakkolappu jossa lukee "ajoi moottoripyörällä tiestä irti" tahi muuta vastaavaa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Matalimman sallitun lentokorkeuden alittaminen rekisteröimättömällä lentolaitteella, ilman lentolupakirjaa.olishan se retee kehystää tallinseinälle semmonen sakkolappu jossa lukee "ajoi moottoripyörällä tiestä irti" tahi muuta vastaavaa...
ei helvetti. meikäläisen mopo on siitä erikoinen laite ettei tarvitse käyttää kytkintä millään vaihteella jos haluaa kytkeä etupyörän ylös......mutta sitten taas kun on oikeen tarkoitus keulia niin se eturengas kytketään kytkimellä ylös...
Ei hassumpi muotoilu tuokaanMinun lapussani luki"ajoi etupyörä ylös nostettuna muun liikenteen joukossa".Eli en päässyt kytkemään.
sama vika täällä -04 kympissä -2 etu hampilla..ei helvetti. meikäläisen mopo on siitä erikoinen laite ettei tarvitse käyttää kytkintä millään vaihteella jos haluaa kytkeä etupyörän ylös......mutta sitten taas kun on oikeen tarkoitus keulia niin se eturengas kytketään kytkimellä ylös...
ei tarvii jos pelkkiä powereita vetelee, muuten tuon kytkimen kanssa nousee mukavasti oikeaan kulmaan.sama vika täällä -04 kympissä -2 etu hampilla..ei helvetti. meikäläisen mopo on siitä erikoinen laite ettei tarvitse käyttää kytkintä millään vaihteella jos haluaa kytkeä etupyörän ylös......mutta sitten taas kun on oikeen tarkoitus keulia niin se eturengas kytketään kytkimellä ylös...
Se on ajotaidon puutetta jos ei osaa pitaa rengasta maata vasten.Eikö niillä taaskaan oo parempaa tekemistä...omalla mopolla aika mahdoton ajaa niin, että olis molemmat renkaat maassavaikka kuinka on supermopo niin kyllä se eturengas vaan haluaa päästä vapauden tunteeseen![]()
![]()
En väitä ettenkö itse pitäisi siitä. Sehän on aivan mahtavaa![]()
Enemmän se on ajotaidon puutetta jos ei osaa hallitusti ajaa etunen ilmassa nykypäivän sporttipyörillä/supermotoilla...Se on ajotaidon puutetta jos ei osaa pitaa rengasta maata vasten.Eikö niillä taaskaan oo parempaa tekemistä...omalla mopolla aika mahdoton ajaa niin, että olis molemmat renkaat maassavaikka kuinka on supermopo niin kyllä se eturengas vaan haluaa päästä vapauden tunteeseen![]()
![]()
![]()
Olen ajanut molemmilla ja silti vaittaisin, ettei se ole "lahes mahdotonta", kuten Mattson vaittaa.Enemmän se on ajotaidon puutetta jos ei osaa hallitusti ajaa etunen ilmassa nykypäivän sporttipyörillä/supermotoilla...Se on ajotaidon puutetta jos ei osaa pitaa rengasta maata vasten.Eikö niillä taaskaan oo parempaa tekemistä...omalla mopolla aika mahdoton ajaa niin, että olis molemmat renkaat maassavaikka kuinka on supermopo niin kyllä se eturengas vaan haluaa päästä vapauden tunteeseen![]()
![]()
![]()
![]()
En minäkään sitä hornetissa ja bläkkärissä huomannut,piti pyytää kaveri ottamaan se videolle ennenkuin uskoin. Ja keulihan se,ihan huomaamatta. Myöhemmin opin itsekin tekemään havaintoja nousemisesta. Mutta ehkä oli niin puusilmiä konstaapeleita etteivät sitä huomanneet,vai nousiko varjoaan nopeammin? Vituttaa vaan se kun auto ei nouse,olen sitä yrittänyt usein mutta sitten tajusin että jos eturenkaat vetää niin eihän se voi nousta. Takapääkään ei nouse jarruttaessa. Ja välillä viina nousee päähän,joskus ihan huomaamatta.Joskus olen kysynyt kaverilta että nousiko mulla äkkiä kun en muista, se sanoi ettei sekään muista kun kaikki kävi niin äkkiä,mutta taksikuitista päätellen noustiin samaan taksiin.Hyvä tuntuma sulla on pyörään jos et tunne koska etunen nousee ilmaan......Syyksi mainittiin eturenkaan nouseminen ajotiestä liikkeelle lähdettäessä. Itse en kyllä huomannut tätä...