• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MOI

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kotionni
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joopa,kiva tunne.  

SUZUKI GSXR 750, 148HV:aa, 32-vuotias nulikka.  
wink.gif
Heh... laitan paremmaksi!

GSXR 1000 K4, 155HV, 22-vuotias lapsi!
biggrin.gif
Viel paremmaks tai ainaki helposti tasoihin...
zx10r ja 21v poikanen
tounge.gif

Joo onhan se kivaa kun on millä mällätä...sitä kummasti nuortuu kun nopeasti kiertävä moottori pärähtää käyntiin ja tietää että matkassa olevat hummat, ovat tarpeen vaatiessa valmiita täyteen raviin.

Esitteessä sanotaan että 175hv koneesta
cool.gif

ja äijä on 39v mut sitä ei kerrota esitteessä.
sport05.gif

Paljon helpompi olisi pysyä kaidalla tiellä ilman mopoa,mutta onhan sitä muillakin kulkupeleillä joskus rikottu lakia.
vai onko.................

138,2 heppaa kampiakseliteho syksyllä säädetty. Kawa Ninja9r hyvin riittää potkuu.. Nyt vaan ootellaan et päästään Kemoralle koittaan keväällä et miten on! Noh ihan jees se tuntu nyt jo ei muutako kovaa ajoo vaan
062802moto_prv.gif

Voimaa pitääkin olla niin että tuntuu.
Sittenkun tuntuu että voima ei riitä ni rupee kattelemaan isompaa konetta tai turpoa.

MOI !

Mulla on ikävä sitä hemmetin suitsaa, vaikka oon vähän alle viiskymppinen, kun on lukennut noita juttuja niin tekee PERKELEESTI lisätä VOIMAA perseen ALLE . On se vaan niin mukavaaa.

062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Jotain kyllä

Yamaha FJR takapyörässä 136 hv.
Vääntö takapyörässä 131.

Onhan niitä paljon kovempia rasseja vaikka kuinka
paljon, mutta tällaiselle nelikymppiselle tämä riittää.

smile_org.gif

...intruder 1500...heppoja ei ole kyllä kuin seittemisenkymmentä, mutta sairasta vääntöä kuin pienessä (jyväs)kylässä!!!

SV1000S 116hp/8500rpm
102Nm/7000rpm

Nyt laitoin Yoshin koko putken, enkä ole vielä penkittänyt sitä. Juoruja olen kuullut jostain +15hp:sta tiedä sitten!?
Mutta aivan riittävästi minulle
cool.gif

Nyky rosvossa -04 noin 117hv ... keväällä ne heposet ja vääntö tuntui lähes äärettömältä. Mut kesällä menin kokeilemaan tehoputkilla ruuditettua busaa ... se hymy ei ole vieläkään irronnut naamasta.
Rosmo vetää ja rykii aivan sairaasti 0-100km/h, mut busa vetää ja rykii satasen jälkeenkin aivan sairaasti
tounge.gif
062802jumpie_prv.gif
tounge.gif
062802jumpie_prv.gif

Nyt vain katselen kaiholla uusien busien kuvia netistä ... kun vain sais jostain vähän rahnua
sad_orig.gif

Back