Pitäiskö mennä kirurgille vaihtamaan ranteet,rasvaimuun ottamaan perseestä losot pois? Vai hankkiako au-mo eli mopoauto?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sain hetki sitten laitettua 6mm prikan paikoilleen. Homma oli helppo ja meni juuri nuiden ylläolevien ohjeiden mukaan (aikaa meni noin 10min). Jos toi 6mm prikka menee liian korkeaksi, pitää kokeilla onko 4mm parempi.Onko tuosta prikkakorotuksesta vastaavaa hyötyä?
Miten ketjut alkaa laahata haarukkaa jos perää nostaa?
Olemme livenneet hieman sivuun alkuperäisestä aiheesta, mutta lisättäköön vielä lopuksi seuraavaa: mulla emäntä mukana usein ja itsekin melko raavas uros, joten pienet tonnisportit näyttävät allani piikeiltä. Prikkaviritys teki moposta liian herkän, tottunut kai vuosien mittaan luotsaamaan tarvittaessa voimalla. Ja mitä tulee kanttailuun, mielestäni renkaat pitää hyötykäyttää reunoille asti oli mopo mikä tahansa. Näin teen itse ja tappien tuntosarvetkin saaneet osansa. Kaikkein nolointa on nähdä joku mahtikyykky, jonka kumeja ei ole koskaan käytetty edes lähellekään reunoja. Siinä vasta on väärä pyörävalinta!Näkisin kyllä että jos bläkkäristä hieroo kurvissa jotain osaa maahan niin on vähän vääräntyyppinen pyörä alla![]()
I agree.Olemme livenneet hieman sivuun alkuperäisestä aiheesta, mutta lisättäköön vielä lopuksi seuraavaa: mulla emäntä mukana usein ja itsekin melko raavas uros, joten pienet tonnisportit näyttävät allani piikeiltä. Prikkaviritys teki moposta liian herkän, tottunut kai vuosien mittaan luotsaamaan tarvittaessa voimalla. Ja mitä tulee kanttailuun, mielestäni renkaat pitää hyötykäyttää reunoille asti oli mopo mikä tahansa. Näin teen itse ja tappien tuntosarvetkin saaneet osansa. Kaikkein nolointa on nähdä joku mahtikyykky, jonka kumeja ei ole koskaan käytetty edes lähellekään reunoja. Siinä vasta on väärä pyörävalinta!Näkisin kyllä että jos bläkkäristä hieroo kurvissa jotain osaa maahan niin on vähän vääräntyyppinen pyörä alla![]()
![]()
Hyvä meininkiKaikkein nolointa on nähdä joku mahtikyykky, jonka kumeja ei ole koskaan käytetty edes lähellekään reunoja. Siinä vasta on väärä pyörävalinta!Näkisin kyllä että jos bläkkäristä hieroo kurvissa jotain osaa maahan niin on vähän vääräntyyppinen pyörä alla![]()
![]()
Et vaan osaaHyvä meininkiKaikkein nolointa on nähdä joku mahtikyykky, jonka kumeja ei ole koskaan käytetty edes lähellekään reunoja. Siinä vasta on väärä pyörävalinta!Näkisin kyllä että jos bläkkäristä hieroo kurvissa jotain osaa maahan niin on vähän vääräntyyppinen pyörä alla![]()
![]()
![]()
Niihän tuo on, en vaan itse saanut viikon kokemuksella kantattua bläkkäriä tonttiin, siedä sitten paljonko olisi vielä lisää pitänyt.
toivottavasti kukaan teistä ei nää mun renkaita....Tulipa eilen bongattua yksi Bläkkäri eräältä parkkikselta. Takarenkaassa molemmilla reunoilla 4 - 5 cm kulumatonta rengasta. En voinut mitään, mutta purskahdin nauruun.![]()