• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Moderaattorin huumoria?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fasu 1000
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Käyttäjätunnuksen alle oli yllättäin ilmestyny lisäys:Polkupyöräilijä.
Kukahan oli asialla
biggrin.gif
??
Ei tuolla väliä mitä siellä lukee, itsetunto on kondiksessa.
tounge.gif

Eikös tuo nimike muutu sitä mukaa, kun kirjottelee foorumille... En viitti spoilata mitä sieltä seuraavaks tulee
wink.gif

Jossain vaiheessa sitä saa sitten itsekin muokata, joku paremmin tietävä voi kertoa varmaan tarkemmin.

niin, mistä tuo "lisänimi" tulee?
voiko tuohon itse vaikutta, vai onko se mederaattorien vai viestien määrän määrittämä?

Kuinka muutan titteliäni?
Henkilökuvakkeen alapuolella oleva jäsenarvo muuttuu automaattisesti kirjoitetun viestien, eli jäsenen aktiivisuuden mukaan. Kun olet kirjoittanut 100 viestiä Ohjauspaneelisi Profiili kohtaan tulee automaattisesti paikka Muokattu jäsen nimi johon voit määritellä itse tittelisi. MotOrg ry:n jäsenet voivat vaihtaa ennen 100 viestin täyttymistä titteliään omat tiedot-sivulta.

Ohjeessa "Kuinka muutan titteliäni?" kerrotaan: "Kun olet kirjoittanut 100 viestiä Ohjauspaneelisi Profiili kohtaan tulee automaattisesti paikka Muokattu jäsen nimi johon voit määritellä itse tittelisi."
En löydä tuollaista.
Olenko väärällä polulla, kun etsin tuota täältä:
Ohjauspaneelisi -> Henkilökohtaiset tietosi -> Muokkaa profiiliasi

Ohjeessa "Kuinka muutan titteliäni?" kerrotaan: "Kun olet kirjoittanut 100 viestiä Ohjauspaneelisi Profiili kohtaan tulee automaattisesti paikka Muokattu jäsen nimi johon voit määritellä itse tittelisi."
En löydä tuollaista.
Olenko väärällä polulla, kun etsin tuota täältä:
Ohjauspaneelisi -> Henkilökohtaiset tietosi -> Muokkaa profiiliasi
pitäisi olla siellä ylimpänä?

No nyt löytyi. Oli jo pelkästään tuon kysymysviestin laittamisesta hyötyä. Se oli 101 viesti. Siis 100 ei riitänyt - tarvittiin 101, että tuo ilmestyi näkyviin.

uudella foorumilla mun titteli on kaonnu. eikösse ollu joku vip-jäsen tms. no ei tuo haittaa. niin ja se rokkenrollkawiokärpiöpersiö on häipynny kans

kawabata sanoi:
uudella foorumilla mun titteli on kaonnu. eikösse ollu joku vip-jäsen tms. no ei tuo haittaa. niin ja se rokkenrollkawiokärpiöpersiö on häipynny kans

Korjauksen alla, pitäis tulla takaisin tuo muokkausmahdollisuus!

Back