Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tietetään, että Vacci on kalliimmasta päästä, mutta se "Vacci-Fiilis", siitä pitää vähän ekstraa maksaa...sanoi:Mikä tämä Delvac hypetys oikein on? Shellillä, Teboililla, Nesteellä jne... on ihan vastaavia öljyjä kuin Mobililla on tuo Delvac.
Ja jotkut noista on vielä halvempiakin kuin Delvac.
Pitää paikkansa, Teboilin vastaavat öljyt alle 3e litra. Monikansallinen Mobil on onnistunut markkinoinnissa muita paremmin ja Delvac brändistä ollaan valmiita maksamaan ylimääräistä. Se on kuva purkinkyljessä joka määrää![]()
En maksa enää kirkollisveroa, vaan siirsin ylevinmielin, osan tapauksen suomasta taloudellisesta edusta "Vacci-lisään" öljynvaihdon yhteydessä..Tietetään, että Vacci on kalliimmasta päästä, mutta se "Vacci-Fiilis", siitä pitää vähän ekstraa maksaa...sanoi:Mikä tämä Delvac hypetys oikein on? Shellillä, Teboililla, Nesteellä jne... on ihan vastaavia öljyjä kuin Mobililla on tuo Delvac.
Ja jotkut noista on vielä halvempiakin kuin Delvac.
Pitää paikkansa, Teboilin vastaavat öljyt alle 3e litra. Monikansallinen Mobil on onnistunut markkinoinnissa muita paremmin ja Delvac brändistä ollaan valmiita maksamaan ylimääräistä. Se on kuva purkinkyljessä joka määrää![]()
Tässä hyvä esimerkki siitä, "miten tauti kehittyy"delvaceilla olen ajellut zzr1100 kawankoneessa noin suurinpiirtein 80 000 km ja pelaa ihan ok. uusimpaan zx12r kwaakkuun en ole vielä uskaltanut laittaa diisseliöljyä, mutta kun siihenkin kilometrejä kertyy tarpeeksi, niin mikä ettei ja kun aiemmin ostamani ns. prätkäöljyt on käytetty siinä.
Miksi ihmeessä niitä Delvacceja pitäisi vaihtaa koko kesä?Kannattaiskos lopettaa koko mp harrastus, jos rupee pihistelee öljyissä. Mä en voi ymmärtää kuin edes viittii vaivata päätään jollain vatun devacilla, noin ~20 eroo siihen ostatkos kunnon öljyt sinne vai vaihdatkos delvaceja koko kesän..!! Jätäppä baarissa juomatta pari rinksuu niin ei tarvii pähkäillä...![]()
Ei öljyn vaihdon yhteydessä tarvii päätä vaivata, edes delvacilla...Kannattaiskos lopettaa koko mp harrastus, jos rupee pihistelee öljyissä. Mä en voi ymmärtää kuin edes viittii vaivata päätään jollain vatun devacilla, noin ~20 eroo siihen ostatkos kunnon öljyt sinne vai vaihdatkos delvaceja koko kesän..!! Jätäppä baarissa juomatta pari rinksuu niin ei tarvii pähkäillä...![]()
juu, niin kehittyy, terve epäilys ja kriittisyys on viisautta vai varovaisuusko se oli,, ja tuossakin tusinassa huomasin nopeasti ison Deen paremmuuden kytkimentoiminnassa ja vaihteistonsujuvuudessa samoin. eka kerta voi johtaa jo täydelliseen riippuvuuteen eli koukuttaa nopeasti, eikä ole edes ymmärrystä tai halua pyristellä irti vaikka myöntääkin riippuvuuden olevan.Tässä hyvä esimerkki siitä, "miten tauti kehittyy"delvaceilla olen ajellut zzr1100 kawankoneessa noin suurinpiirtein 80 000 km ja pelaa ihan ok. uusimpaan zx12r kwaakkuun en ole vielä uskaltanut laittaa diisseliöljyä, mutta kun siihenkin kilometrejä kertyy tarpeeksi, niin mikä ettei ja kun aiemmin ostamani ns. prätkäöljyt on käytetty siinä.![]()
![]()
![]()
Lainaushan on tuosta kolmen vuoden takaa... jolloin
vielä terve pelko ja pieni epäilys eli....![]()
.![]()
Tällä haavaa taitaa tissitkin talossa olla D:llä.......
vaikkei koko täsmäisikään![]()
.![]()
ps. Ei mitään henkilökohtaista.... aiheesta vaan![]()
Tai oikeestaanhan... ei ole kyse taudista, vaan ne D-planeetanjuu, niin kehittyy, terve epäilys ja kriittisyys on viisautta vai varovaisuusko se oli,, ja tuossakin tusinassa huomasin nopeasti ison Deen paremmuuden kytkimentoiminnassa ja vaihteistonsujuvuudessa samoin. eka kerta voi johtaa jo täydelliseen riippuvuuteen eli koukuttaa nopeasti, eikä ole edes ymmärrystä tai halua pyristellä irti vaikka myöntääkin riippuvuuden olevan.Tässä hyvä esimerkki siitä, "miten tauti kehittyy"delvaceilla olen ajellut zzr1100 kawankoneessa noin suurinpiirtein 80 000 km ja pelaa ihan ok. uusimpaan zx12r kwaakkuun en ole vielä uskaltanut laittaa diisseliöljyä, mutta kun siihenkin kilometrejä kertyy tarpeeksi, niin mikä ettei ja kun aiemmin ostamani ns. prätkäöljyt on käytetty siinä.![]()
![]()
![]()
.![]()
.![]()
muissa pyörissäni olen käyttänyt isoa Deetä jo paljon pitempään, samoin muissa moottorikäyttöisissä vehkeissäni joiden luokituksiin ko. öljy sopii.
Ja pysyi myös veden päällä kuin Raamatun henkilö...^ ....ja epäilemättä heti vaihdon jälkeen oli myös havaittavissa, että leikkuri liikkui ruoholla aiempaa helpommin eteenpäin, ja myös itse ruohot katkesivat selvästi siistimmin.
Voi olla. Ainakin käyntiääni oli jotenkin pehmeämpi, joten leikkaaminen oli miellyttävämpää.^ ....ja epäilemättä heti vaihdon jälkeen oli myös havaittavissa, että leikkuri liikkui ruoholla aiempaa helpommin eteenpäin, ja myös itse ruohot katkesivat selvästi siistimmin.
Ai nää tyypit vai... Etelä-savossa varmoja havaintoja ja yrittäneet mua sädettään moneen kertaan. Viikolla esim. meinasivat saada lankeamaan paikallisen ST1sen öljyhyllyn edessä. 20L tuota eliksiiriä 70 öröö.Tai oikeestaanhan... ei ole kyse taudista, vaan ne D-planeetanjuu, niin kehittyy, terve epäilys ja kriittisyys on viisautta vai varovaisuusko se oli,, ja tuossakin tusinassa huomasin nopeasti ison Deen paremmuuden kytkimentoiminnassa ja vaihteistonsujuvuudessa samoin. eka kerta voi johtaa jo täydelliseen riippuvuuteen eli koukuttaa nopeasti, eikä ole edes ymmärrystä tai halua pyristellä irti vaikka myöntääkin riippuvuuden olevan.Tässä hyvä esimerkki siitä, "miten tauti kehittyy"delvaceilla olen ajellut zzr1100 kawankoneessa noin suurinpiirtein 80 000 km ja pelaa ihan ok. uusimpaan zx12r kwaakkuun en ole vielä uskaltanut laittaa diisseliöljyä, mutta kun siihenkin kilometrejä kertyy tarpeeksi, niin mikä ettei ja kun aiemmin ostamani ns. prätkäöljyt on käytetty siinä.![]()
![]()
![]()
.![]()
.![]()
muissa pyörissäni olen käyttänyt isoa Deetä jo paljon pitempään, samoin muissa moottorikäyttöisissä vehkeissäni joiden luokituksiin ko. öljy sopii.
naftaa suonissaan kierrättävät oliot vaan päivittävät yhä
"tiukempaa koodia" siihen sieppauksen yhteydessä
asennettuun siruun.
Oottakaa vaan..... wiyly... nymmää repesin jo ihan itteksenikin....... niin...![]()
Kohta joku "sirutettu" alottaa ketjun, jossa selitetään
vakuuttavan olosesti, että nafta pelittää muuten ihan
hyvin GP-kitillä piristetyssä kuussatasessakin...![]()