• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mlol.de:stä tilaaminen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Misha
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tänään se pitkään odotettu shoei xr-1000 diabolig saapui ja hintaa sille kertyi 408€, mutta 10€ halvemmalla olisi sen saanut ilman postiennakkoa. Vielä kuva takaa
Aikas nätti potta!
062802jumpie_prv.gif

Tänään se pitkään odotettu shoei xr-1000 diabolig saapui ja hintaa sille kertyi 408€, mutta 10€ halvemmalla olisi sen saanut ilman postiennakkoa. Vielä kuva takaa
Aikas nätti potta!
062802jumpie_prv.gif
Kyllä se on omaan silmään mieleinen, mutta sen saaminen on ollut varsin hankalaa. Tilasin alunperin kypärän kotimaasta tammikuun alussa ja minulle luvattiin, että kypärä saapuu huhtikuun 15 päivä Suomeen, sekä siitä pari päivää niin saan sen. Sitten huhtikuun 17 päivä minulle kerrottiin, että eivät taida edes saada sitä kypärää, vaikka se oli aikaisemmin täysin varma juttu ja olin jo maksanut sen kypärän.
Sitten laitoin tilauksen mlol:lle huhtikuun 28 päivä ja tuokokuun 22 päivä se potta vihdoin saapui, mutta kyllä sitä kannatti odottaa.

Laitoin eilen illal (klo 17.30) sähköpostia mlol:e ja vastaus tuli tunnin sisällä ettei kyseistä kypärää ole ja kelpaako joku muu.
Vastasin (klo 19) että mitä on varastossa ja taas tuli tunnin sisällä vastaus että tämä yks ainoa malli löytyy varastosta.
Tänään sit laitoin tilaukseen kypärän ja vahvistus tuli alle 5min päästä mailiin, että lähettävät mahdollimman nopeasti.
Cash on delivery maksulla(+10€ )

...Luottokortilla maksoin, siitä menee se +3% jostain syystä....
Luottoyhtiöt perivät yrityksiltä täällä natseissa tuon 3% käsittelypalkkiota tai jotain palvelumaksua. Arvatkaas onko tuskaa asioida korttien kanssa pienemmissä liikkeissä, kun eivät meinaa huolia edes paikallisia pankkikortteja (niissäkin rokotetaan firmaa tolkun käsittelymaksuilla).
No maksaa liikkeet suomessakin näitä maksuja, mutta Arjalassa ei lie osata hinnoitella tuotteita/palveluita suoraan niin, että hinnat kattaisivat oheiskulut ja voitaisiin siten tarjota reilummin näitä maksuvaihtoehtoja.
Prkl, edes mäkkärillä ei voi maksaa kuin käteisellä...

Sorry OT, meni hiukan vuodatukseksi. Mutta ku tympii kulkea lompakko vitosia tursollaan (ainakin 3kpl
biggrin.gif
).

Eilen tuli kaivattu kypärä
smile_org.gif

Oli lähetetty viikko sitten maantaina 5.6 eli viikon kesti tulo ja postista sai hakee ku lappu tuli kotia.
Oli vaan jääny se Pinlock kalvo pois matkasta, saa nähä miten hoitavat sen!

Eilen tuli kaivattu kypärä
smile_org.gif

Oli lähetetty viikko sitten maantaina 5.6 eli viikon kesti tulo ja postista sai hakee ku lappu tuli kotia.
Oli vaan jääny se Pinlock kalvo pois matkasta, saa nähä miten hoitavat sen!
Tilasitko pinlockin erikseen vai ostitko "alennuskorista" jolloin suurin osa tulee/on ilman pinlockia vaikka olisikin 04/05 malli?
Ostin alennuskorista.
Kerran lupaavat et tulee pinlocin kanssa niin minä myös halusin sen!!

Eilen pyysivät IBAN ja BIC koodit et voivat palauttaa rahat puuttuvasta pinlock:a.
Saa nähdä kuin nopeesti rahat tulee, mutta todella hyvää palvelua kuitenkin.
Tulen tilaamaan myös jatkossa tuolta tavaraa  
062802jumpie_prv.gif

spelaaja: toimiiko toi cash-on-delivery niin että lappu tulee himaan ja sitten saa lähimmästä postista käydä kamat hakemassa ja maksamassa?

meinasin a-starin gpu- takin & housut tilata... 629€ ovh.

tuleeko tolle se 19€ lähetyskustannuksia? tuskin saa suomesta mistään 650€ tuota pukua kun allright myy 799€?

spelaaja: toimiiko toi cash-on-delivery niin että lappu tulee himaan ja sitten saa lähimmästä postista käydä kamat hakemassa ja maksamassa?

meinasin a-starin gpu- takin & housut tilata... 629€ ovh.

tuleeko tolle se 19€ lähetyskustannuksia? tuskin saa suomesta mistään 650€ tuota pukua kun allright myy 799€?
Juurikin näin ainakin täällä pohjoisempana toimii!
En tiedä onko yrittäny käydä ees tarjoamassa ovelle sitä, mut ei ainakaa yrittäny soittaa.

Kypärälle tuli kuluja 29€ koska cash-on-delivery tekee siihen 10€ lisää! mut ei oo ainakaa pelkoo et menettää rahansa jos tavaraa ei tulekkaan
biggrin.gif

Riippuu paljonko se puku painaa ku riippuu painosta se toimistuskulu!!

Kannattaa käydä kyselemässä kuitenki tai soittaa ainaki!

sanoi:
tuleeko tolle se 19€ lähetyskustannuksia?

Kahdesti olen Mlollista tilannut Alpinestars Gpu 2-os nahkapuvun, "cash on delivery" elikkäs postiennakolla.
Molemmilla kerroilla kulut teki 39€.
Ja homma toimi mainiosti.

ainakin sähköposteihin vastataan pirun hyvin.

eilen pistin viestiä 14.30 tänään vastaus 11.00.

pistin lisää kyssäreitä tänään 11.45 ja vastaus tuli 11.50!

HIENOO! taitaa musta GPU 2-osanen mennä tilaukseen. "last price" oli 599€ + 25€ toim. kul. ja n. viikon toimitusajalla cash-on-delivery. katsellaan miten menee...

saako noille mlol.de:n tilauksille jonkun lähetysseurantanumeron jos pyytää että vois seurata jos paketti on jo suomessa... että pääsis viikonloppuna  
062802moto_prv.gif

E: noniin. eli just soitin postiin niin paketti on tullut..

12.7 tein tilauksen

17.7 tuli viesti että kyseistä tavaraa ei ollukaan varastossa vaan piti tilata italiasta

28.7 tavara perillä

eli nopeamminkin olisi voinut tulla mutta 150€ säästö lämmittää silti..

Taitaa olla hyvä firma?

Ajattelin tilata rompetta tuolta. Mites olette maksanut tilauksenne?

Minä tilasin eilen kypärän ja parit hanskat ja nyt aamulla tuli viesti, että paketti on lähetetty. Paketti tulee DHL:n kautta eli varmaan posti hoitaa sen perille. Katsotaan kauanko menee toimituksessa...

Ps. Kypärä oli kyllä naurettavan halpa, Arai Maverick mattamustana hintaan 199€.

Minä oon maksanu aina ennakkoon. Säästäpähän vähän kuluissakin, kun säästö mielessä noita tilauksia on tullut tuolta tehtyä.

Koitin eilen tilailla kypärää kyseisestä puljusta Cod:illa, mutta tylysti totesivat etteivät lähetä Cod-periaattella tavaraa. Onko kenellekään muulle käynyt näin?
confused_orig.gif

Kypärä tuli eilen ja hinta oli vähintäänkin kohtuullinen. HJC ac-x2, 159€. Suomessa sama kypärä 299€!

Niillä on muuten mieletön määrä kypäriä tarjouksessa.

Itse asiassa tuossa laskeskelin säästöä, jonka sain kun tilasin saksasta kypärän, nahkapuvun ja ajosaappaat. Säästin vaatimattomasti n. 800€. Että kyllä suomessa vaan osataan tuo hinnoittelu
veryangry.gif

Back