Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luottokortilla maksoin, siitä menee se +3% jostain syystä. Tosin nyt on tilauksen käsittelyssä jotain hämminkiä; tilasin ~600e arvosta roinaa ja sanoivat että lähtee 2.3 eteenpäin. 11.3 aloin kyselemään seurantakoodia että näkis missä kamat viipyy. 13.3 tuli vastaus että 'jotain ongelmia suomeen lähettämisessä, kaikki suomeen tulevat paketit palautuvat heille bumerangina ja joutuvat lähettämään kamat uudestaan tämän viikon loppuun mennessä' totta vai ei tjsp?Millästavalla väki on täällä maksellut mlol.de:deehen? ostoksensa? eli toisinsanottuna mikä olisi järkevin tapa kun ostokseni arvo ~200€
Nyt on kevät, niin niillä on varmaan vähän enemmän säpinääkin siellä? Tämä voisi selittää tuon meili-viiveen. Muuhun en ota kantaa, tuli vaan mieleen...Pitää nyt antaa myös negatiivista palautetta, kun itsekin oon aikasemmin varauksetta hehkuttanu kyseistä lafkaa.
Tilasin Astars SX-1 puvun ja tilaus meni todella jouhevasti. Sähköposteihin vastattiin heti ja kaikki meni kuin leffoissa. Paketti tuli n. viikon kuluessa Suomeen, mutta kuinka ollakaan siinä ollut malli oli Astars Venom.
Laitoin asiallista meiliä mlolliin ja ensimmäinen vastaus tuli samana päivänä (vaikka oli sunnuntai) joten ei siinä mitään. Oli sattumoisin SX-1 loppunut (oikea koko ja väri) sillä välin ja lupasivat antaa hyvän hinnan vuoden 2006 malleista. Seuraaviin meileihin vastaus on kestänyt heidän puoleltaan vähintään vuorokauden, yleensä jopa kaksi. Soitin ja sanoivat että laita meiliä. Asia on sittemmin järjestynyt, vaikkakin uuden puvun tulo kestänee vielä luultavasti yli viikon eikä viimeiseen vahvistusmeiliin ole tullut vastausta pariin päivään. Onneks ei oo ajokausi eikä puvulla oo kiire. Korvaavat kyllä kaikki ylimääräiset postikulut.
Yhteenvetona voisin todeta että täydellinen asiakaspalvelu ja nopea meileihin vastaus alkaa rakoilemaan kun asia menee hieman vaikeammaksi. Itse jouduin vaihtamaan puvun kalliimpaan ja hieman huonommin istuvaan malliin. Että näin.
Katso pari viestiä ylempää.Onko kukaan joutunut lähettämään kamoja takaisin/vaihtamaan väärän koon takia? Mahtaisikohan onnistua?
Tarkoitin siis jos on itse mennyt tilaamaan väärän kokoisen.....Katso pari viestiä ylempää.Onko kukaan joutunut lähettämään kamoja takaisin/vaihtamaan väärän koon takia? Mahtaisikohan onnistua?
En tiedä onko vahinko päässyt jo tapahtumaan mutta suosittelen, että sovitat ehdottomasti sen puvun jossain paikallisessa liikkeessä ennen tilaamista. Jos sokkona tilaat niin erittäin todennäköistä on, että et saa istuvaa. Valmistajien välillä tuntuu olevan jonkun verran eroja "samojen" kokojen välillä puhumattakaan erilaisista leikkauksista mallien välillä valmistajasta riippumatta.Tarkoitin siis jos on itse mennyt tilaamaan väärän kokoisen.....Katso pari viestiä ylempää.Onko kukaan joutunut lähettämään kamoja takaisin/vaihtamaan väärän koon takia? Mahtaisikohan onnistua?
Itse tilasin viimeksi mlollilta tavaraa, ja kesti jostakin syystä reilun kolme viikkoa tavaroiden toimitus... Mutta ei se sinänsä haitannut koska kaikki oli just sitä mitä piti. Ensimmäisellä kerralla tavarat tuli reilussa viikossa. Varmaan alkaa heilläkin olla kiireitä näin keväästä?Itse tilasin tuolta noin 900 eurolla tavaraa. Viikon päästä tilauksesta lähettivät. Perille ei ole vielä tullut ja lähettämispäivä oli siis 20.3
Pitäisi kuulemma olla 7-10 päivää sen toimitusajan. Nyt alkaa jo kohta ollut 2 viikkoa mennyt siitä kun ovat lähettäneet. Yritin tuossa maileilla kysellä muttei ainakaan vielä vastausta. Yleensähän nuo aika nopeasti vastaavat... Jos ei vielä huomennakaan tiedota mitään ni kaipa sitä täytyy soittaa sinne. Toivottavasti puhuvat Englantiakin. Kun eivät edes suostu antamaan minkäänlaista seurantakoodia että missä päin se toimitus on menossa. Jos on vaikka joku kämmi sattunut siinä.
Eiköhän tuo kohta jo selviä. Ainakin kun käy kovistelemaan niitä ja kyselee perään. Saattaisi jo ensi viikolle olla tuolle kypärälle tarvetta-ja varmaan onkin!![]()
![]()
Itse tilasin tuolta noin 900 eurolla tavaraa. Viikon päästä tilauksesta lähettivät. Perille ei ole vielä tullut ja lähettämispäivä oli siis 20.3
Pitäisi kuulemma olla 7-10 päivää sen toimitusajan. Nyt alkaa jo kohta ollut 2 viikkoa mennyt siitä kun ovat lähettäneet. Yritin tuossa maileilla kysellä muttei ainakaan vielä vastausta. Yleensähän nuo aika nopeasti vastaavat... Jos ei vielä huomennakaan tiedota mitään ni kaipa sitä täytyy soittaa sinne. Toivottavasti puhuvat Englantiakin. Kun eivät edes suostu antamaan minkäänlaista seurantakoodia että missä päin se toimitus on menossa. Jos on vaikka joku kämmi sattunut siinä.
Eiköhän tuo kohta jo selviä. Ainakin kun käy kovistelemaan niitä ja kyselee perään. Saattaisi jo ensi viikolle olla tuolle kypärälle tarvetta-ja varmaan onkin!![]()
![]()
Onnistuuhan se palauttaminen/vaihtaminen tietysti mutta tuleehan se toki aika kalliiksi kun saa maksaa kolmet postikulut.Tarkoitin siis jos on itse mennyt tilaamaan väärän kokoisen.....Katso pari viestiä ylempää.Onko kukaan joutunut lähettämään kamoja takaisin/vaihtamaan väärän koon takia? Mahtaisikohan onnistua?
No tavarat olivat tulleetkin jo mulle. 3:ssa päivässä! Eli aika nopeasti ja olivat vielä lähettäneet ne perjantaina. Olivat sit reilut 2 viikkoa postissa lojumassa. Kun eivät vaivautuneet kertomaan että missäköhän se paketti lymyää! Sanovat että se on toimintatapa ulkomailta tilatuissa lähetyksissä. Järki vaan sanoo että voisi sitä ilmoittaa tavaran odottavan postissa vaikka se olisi ulkomailtakin tullut. Eli siis mlol:lta esimerkillistä toimintaa. Paitsi! Eivät enää lähetksen jälkeen vaivautuneet mitenkään selvittämään tai auttamaan kysymyksissäni. Mikä on musta outoa. Eli tyyli on tämä. Ollaan auttavaisia ja ystävällisiä niin kauan kunnes tilaa sieltä. Sen jälkeen ei enää olekaan niin hinku yhteydenpidossaItse tilasin tuolta noin 900 eurolla tavaraa. Viikon päästä tilauksesta lähettivät. Perille ei ole vielä tullut ja lähettämispäivä oli siis 20.3
![]()
Sama juttu mulla ~500eur MasterCard -tilaus, nyt ollut viimeisin yritys 10 arkipäivää (23.3 lähtenyt kuulema) tulossa heidän mukaan. Eivät vastaile posteihin kun olen seurantakoodia yrittänyt saada selville (mikähän maksaa, helpottaisi elämää kummasti). Jos ei kolmessa viikossa ala tulla pitänee alkaa luottokunnalta vinkumaan rahoja takaisin![]()
Kerrohan kuinka sulla homma etenee!
Mistäs sait selville että pakaasi oli Postissa makaamassa? Otitko itse postiin yhteyttä vai ottivatko sieltä lopulta yhteyttä?No tavarat olivat tulleetkin jo mulle. 3:ssa päivässä! Eli aika nopeasti ja olivat vielä lähettäneet ne perjantaina. Olivat sit reilut 2 viikkoa postissa lojumassa. Kun eivät vaivautuneet kertomaan että missäköhän se paketti lymyää! Sanovat että se on toimintatapa ulkomailta tilatuissa lähetyksissä.
Joo ei ne sellaiseen viitsi/vaivaudu vastaamaan. Itse olen tilannut kahteen eri otteeseen sieltä tavaraa. Viimeisin ilmoitus sieltä päin on ollut kun kiittävät tilauksesta. Kyllä tilaus siitä etenee. Paketti lähtee heiltä eteenpäin kunhan ovat todenneet suorituksen tililleen tulleen.RX-7 tilattu tuolta ja nyt ootellaan, että milloin tulee. Tehokkaasti vastaavat, mutta nyt ei ole tullut mitään viestiä että saivatko rahat.