• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mlol.de:stä tilaaminen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Misha
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Voisitteko heittää myös ne tingatut hinnat tänne foorumille, kun sanotte että olette saaneet halvemmalla kuin mitä listahinta osoittaa. En näe mitään syytä miksi Saksasta ostettujen kamojen hintoja ei voisi ilmoittaa.

Alpinestarsin TZ-1 ja track pantsit yhdessä ovat ainakin listalla samanhintaisia, kuin fc-motossa. Tosin Mlol ei myy Sidin saappaita, joten tuskin tilaan tuolta. Fc-Motossa on myös se cash for delivery, joka on ehdottomasti selkeä plussa.

Minkälaisia hintoja TZ-1 takista pyydetään Suomessa tai noista track pantseista? Tuolla 339-349 ja 299-309, takissa fcmoto halvempi ja  housuissa taas mlol.
Tuntien sun pyörän ajoasennon... suosittelen hankkimaan kunnon liitoksella varustetun 2-osaisen puvun noiden erillisten takki-housuyhdistelmien sijaan... mutta as you wish sir.

Voisitteko heittää myös ne tingatut hinnat tänne foorumille, kun sanotte että olette saaneet halvemmalla kuin mitä listahinta osoittaa. En näe mitään syytä miksi Saksasta ostettujen kamojen hintoja ei voisi ilmoittaa.

Alpinestarsin TZ-1 ja track pantsit yhdessä ovat ainakin listalla samanhintaisia, kuin fc-motossa. Tosin Mlol ei myy Sidin saappaita, joten tuskin tilaan tuolta. Fc-Motossa on myös se cash for delivery, joka on ehdottomasti selkeä plussa.

Minkälaisia hintoja TZ-1 takista pyydetään Suomessa tai noista track pantseista? Tuolla 339-349 ja 299-309, takissa fcmoto halvempi ja  housuissa taas mlol.
Mlol lähettää myös CashOnDelivery-maksusysteemillä. He tosin perivät siitä 10€ lisäkulun. Luottokorttimaksusta he jostain kumman syystä veloittavat muistaakseni 3%, joten suuremmissa tilauksissa COD on halvempi. Tilisiirto taitaa olla maksuton, mutten itse sitä oikein suosi.

Astarsin hinnoista sen verran, että 1-osainen V-4 Professional puku maksoi huikeat 399 €.

Tuntien sun pyörän ajoasennon... suosittelen hankkimaan kunnon liitoksella varustetun 2-osaisen puvun noiden erillisten takki-housuyhdistelmien sijaan... mutta as you wish sir.
Ehdotuksia toki otetaan vastaan, ei se ole vielä 100% varmaa, että juuri tuon setin tilaisin. TZ-1 takkia testasin Ranskassa ja se tuntui hyvältä, etenkin ns. ajoasennossa.

Toki aion itsekin tutkailla noita vaihtoehtoja tarkemmin messuilla, mutta vinkkejä otetaan vastaan, niin voin sitten helpommin tutkia jo suositeltuja vaihtoehtoja.

Tsekkasin noita 2-osaisia, mutta pitää odottaa, että näkee oikeasti miltä näyttävät ja tuntuvat. TX-1 ja stage vaikuttaisivat mahdollisilta vaihtoehdoilta.

Ehdotuksia toki otetaan vastaan, ei se ole vielä 100% varmaa, että juuri tuon setin tilaisin. TZ-1 takkia testasin Ranskassa ja se tuntui hyvältä, etenkin ns. ajoasennossa.

Toki aion itsekin tutkailla noita vaihtoehtoja tarkemmin messuilla, mutta vinkkejä otetaan vastaan, niin voin sitten helpommin tutkia jo suositeltuja vaihtoehtoja.

Tsekkasin noita 2-osaisia, mutta pitää odottaa, että näkee oikeasti miltä näyttävät ja tuntuvat. TX-1 ja stage vaikuttaisivat mahdollisilta vaihtoehdoilta.
Mlol muuten tarjoaa angebote-osastolla tuota TZ-1 2-osaista nahakpukua 549€. Kaverilla on toi puku 1-osaisena ja se on kestänyt jo useammat ratalipat. Laatukamaa.

Mlol muuten tarjoaa angebote-osastolla tuota TZ-1 2-osaista nahakpukua 549€. Kaverilla on toi puku 1-osaisena ja se on kestänyt jo useammat ratalipat. Laatukamaa.
Katos prkl, en huomannutkaan tuota. Pitääkin testata ja jos istuu hyvin, niin tuossa se taitaa olla sitten. Ajoa tulee varmaan siinä suhteessa, että 75% ajosta en pidä noita housuja, vaan pelkkää takkia, mutta jos tuo on takki prikulleen sama, kuin se erikseen myytävä, niin homman pitäisi toimia hyvin.

Ilmeisesti noissa Track Pantseissa ei ole tuota vetoketjusysteemiä, jolla asusta saisi yhtenäisen?

^ kyllä siellä se vetoketju on [ "Verbindungsreißverschluss zum kombinieren mit allen Alpinestars Lederjacken" ] , kaliiberi on vaan vähän pienempi kuin noissa 2 osasisissa. Veikkaisin esim. että ratkeaa kaaduttaessa.

Mlol palveluun voi luottaa. Pelkästään hyviä kokemuksia ja hinnatkin on kohdallaan.  
biggrin.gif

No niin, tuota alennuksessa olevaa TZ-1:stä ei löydy oikeaa kokoa oikealla värillä, joten se on sitten poissa laskuista. Nyt sitten oikeastaan kolme vaihtoehtoa. TX-1, Stage ja GPU. MLOL:in kaveri suosittelee Stagea tai GPU:ta, koska ovat kuulemma laadukkaampia. Onko tämä totta? TX-1 on kuitenkin jo lähtöhinnaltaan 50-120 euroa kalliimpi, niin voiko se olla huonompi?

Itse olen kallistumassa joko TX-1:seen tai sitten tuohon Stageen.

Mlol palveluun voi luottaa. Pelkästään hyviä kokemuksia ja hinnatkin on kohdallaan.
biggrin.gif
joo totta puhut.mullaki kaupustelu suju hyvin ja tuotteet oli just mitä tilasinkin.sähköpostiki pelaa niillä mainiosti.vastaus tulee aina ja jopa nopeastikkin.suosittelen kans kyseistä firmaa.
062802jumpie_prv.gif
Pitihän se nyt itsekkin testata mlollia että miten palvelu toimii.
Hyvinhän se tuntui pelittävän, ja tilaukseen lähti Astarsin GPU puku ja SP-1 hanskat. Sähköposteihin vastattiin noin 10min kuluessa aina viestin lähettämisen jälkeen, ja vielä saatiin neuvoteltua sopiva hinta tuotteille. Niin sitä pitää...
bowdown.gif

biggrin.gif
joo totta puhut.mullaki kaupustelu suju hyvin ja tuotteet oli just mitä tilasinkin.sähköpostiki pelaa niillä mainiosti.vastaus tulee aina ja jopa nopeastikkin.suosittelen kans kyseistä firmaa.
062802jumpie_prv.gif
Pitihän se nyt itsekkin testata mlollia että miten palvelu toimii.
Hyvinhän se tuntui pelittävän, ja tilaukseen lähti Astarsin GPU puku ja SP-1 hanskat. Sähköposteihin vastattiin noin 10min kuluessa aina viestin lähettämisen jälkeen, ja vielä saatiin neuvoteltua sopiva hinta tuotteille. Niin sitä pitää...
bowdown.gif
Kieltämättä mlol ansaitsee kehut tuosta asiakaspalvelun nopeudesta. Itsekin olen hieronut hintoja heidän kanssaan ja ihan hyvältä kuulostaa. FC-motolla sen sijaan meni melkein viikko, että vastasivat ja nyt kun pistin uuden kyselyn, niin vieläkään ei ole vastausta tippunut. Harmi, ettei mlol myy sidiä.

Kauankos yleensä teillä on mennyt kunnes tavara on saapunut kotia? Olettaen että tavara on olllut suoraan hyllyssä mlollilla...
cool.gif

sanoi:
Kauankos yleensä teillä on mennyt kunnes tavara on saapunut kotia? Olettaen että tavara on olllut suoraan hyllyssä mlollilla...
cool.gif

Laskussa näytti olevan päivämäärä 21.2. ja tänään tuli tavarat --> viikkohan tossa meni. Tilaus tehty 14.2., maksettu 16.2.

Niinjuu, hanskoja tuli.

1,5 viikkoa. Ja postin keltainen Toyota toi paketin kotiovelle.
Mlol:n palvelu oli erinomaista, mutta se postin autokuski olikin sitten jotain muuta ( palvelulenkin heikoin kohta ): yrmeä lihava akka, joka lätkäsi paketin mun kotiportaalle ja sanoi ( ilme pitkään aikaan saamattoman vanhan ämmän ilme ): nimi tohon, ja näytti paperia, mihin nimi piti panna.

Mutta hyvää laatukamaa ne siellä Mlol:ssa myy. Olen ollut tyytyväinen paitsi ostamaani pukuun, niin myös sen mitoitukseen.
Wittu ku pääsis baanalle, mun on ihan pakko nyt purnata. Suomi on ihana maa, mutta menis toi talvi nyt jo teloilleen.
smile_org.gif

Mlol:n palvelu oli erinomaista, mutta se postin autokuski olikin sitten jotain muuta ( palvelulenkin heikoin kohta ): yrmeä lihava akka, joka lätkäsi paketin mun kotiportaalle ja sanoi ( ilme pitkään aikaan saamattoman vanhan ämmän ilme ): nimi tohon, ja näytti paperia, mihin nimi piti panna.

Mutta hyvää laatukamaa ne siellä Mlol:ssa myy. Olen ollut tyytyväinen paitsi ostamaani pukuun, niin myös sen mitoitukseen.
Wittu ku pääsis baanalle, mun on ihan pakko nyt purnata. Suomi on ihana maa, mutta menis toi talvi nyt jo teloilleen.
smile_org.gif
Sama toimitusaika oli mullakin. Muutenkin kava10:n sanat sopivat minun(kin) kokemuksiin kyseisestä puljusta.

Ainoa mikä ei täsmää, on Postin palvelu  
biggrin.gif

smile_org.gif
no oisit herrasmiehenä "hoitanut" hymyn lihavan akan suupieleen takas
tounge.gif
tounge.gif

Mlol-puljusta 5kypärää (kaikki Shoei tseta-ykkösiä) tilanneena ei mitään moitittavaa. Angebote-osastolla kun olivat, eivät ainakaan meikäläiselle enää halvoista hinnoistaan tiputtaneet penniäkään.

Maileihin vastattiin parhaimmillaan 10min sisällä, kuitenkin aina tunnissa. Toimituksissa kestänyt viikosta kahteen, mutta aina tavara tullut perille ja ollut mitä pitikin.

Suosittelen varauksetta.

Back