Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Postin kautta 8 vuorokautta.Minun tilauksen ne kehuivat lähettäneensä reilu viikko sitten cash on deliveryllä, tosin se ei ole vielä saapunut. Kauanko teillä on kestänyt rahti Saksasta Suomeen?
Mikä ongelma siinä on maksaa etukäteen? Itse olen hoitanut 5 kimppatilausta tuonne, ja rahaa on siirretty sinne yli 10 000 euroa, kyllä ko. puljuun voi luottaa.Sain Mlol:lta tälläisen vastauksen juurikin tänään...
cod is not possible for finland.........payment by bank transaction or credit card.......
Ja kun kyselin miksei sillä olinhan syksylläkin saanut codilla niin vastaus oli :
since 01.03.07 DHL offers this service no longer,...........rgds, mlol
Voihan Pee, oli hyvä liike ja cod erinomainen tapa tilata.![]()
Kypärää en saanut mutta sentään palauttivat rahani.Tilasin just kypärän ja maksoin IBAN/SWIFT numeroilla. Kaitpa tavarakin saapuu aikanaan...
Ja tänään toivat paketin kotiovelle, tasan viikko tilauksestaTorstai-iltana tilasin ruukun (HJC AC-X2) ja avaimenperän kaveriksi, pe aamulla vastaus että pannaan tulemaan heti kun pystytään. Toistaseks loistava palvelu![]()
Kiitän.webbi-pankissa(si?) onnistuu.
Paljon maksoit? Itse tilasin keväällä vastaavan, mutta harmaana.Torstai-iltana tilasin ruukun (HJC AC-X2) ja avaimenperän kaveriksi, pe aamulla vastaus että pannaan tulemaan heti kun pystytään. Toistaseks loistava palvelu![]()
sanoi:hallo,
............thanks for your order..........please transact 389,00 + 19,00 € shipping fee to the bank acount below.........please note, that possible bank fees are your own turn.........after receiving the transaction we ship asap..........rgds, your mlol-team
.....please advise delivery adress !
.sanoi:we received the monex yesterday and we ship in a couple of days.....rgds,
mlol
sanoi:hallo mr. ropponen,
............we shipped already today ............rgds, mlol