• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mittarinopeus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Toippari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Mittarinopeus - Kuinka lujaa on menty liikenteessä

• 220

Ääniä: 1 25,0%
  • 230

Ääniä: 0 0,0%
  • 240

Ääniä: 1 25,0%
  • 250

• 260

• 270

Ääniä: 2 50,0%
  • 280

• 290

• 299 tai enemmän

• Ääniä yhteensä
    4
Vaikka kuinka oon potkinnu vauhtia, niin eipä vaan kiihdy kuin puoleen noista taulukon yläpään luvuista. Täytyy panna pitoa saappaan pohjiin.

pitäiskö olla vähän pienempiä lukuja jotta myös me pikkusittiäiset voisivat laittaa oman enkkansa, mulla 192 enempää en uskaltanut laittaa vaikka olis ollut mahkuja, rupes pelottamaan...

Voi jee!!
tounge.gif
Ihan liian isoja lukemia mulle. Aika näyttää pääseekö tuolla uudella edes listoille.
sad_orig.gif

299 mittarivauhtia parikin kertaa mutta tahtoo nuo kokeilumahollisuudet olla vähissä. Vanhalla cebarilla 240 ja tuntu että kohta lähtee joko katteet tai mies lentoon.

viime kesänä motoparkin "takasuoralla" 180kmh ja matkavessatkin meni molemmilta puolin ohi. Jos nyt kesällä vaikka korottaisi tuota lukua pikkuisen, tuskin kumminkaan niin paljoa että pääsee tuohon äänestyksen alarajalle.

Edit: oho, kyseessä olikin liikennenopeus. Liikenteessa taitaapi olla 150kmh joskus motarilla ohituksessa mopottimella mittari näyttänyt.

240, 50 alueella. (fiksua, mutta se nuoruus) 80-luvun loppupuolella, taajama-alueella. Onneksi ei sattunu.

Ei rullannut piikin mittari kuin 190km/h asti. Uudella pyörällä voi sitten osallistua äänestykseen
tounge.gif

Back