• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mitkä vakuutusyhtiöt korvaavat ajovarusteet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Elazi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eli otsikossa on kysymysm, Itseä lähinnä kiinnostaa Pohjola, kun pyörä on vakuutettu siellä. Liikenne vakuutus + täyskasko..

Olen kuullut, että joissain yhtiöissä ajovarusteet korvataan kotivakuutuksesta??

Tapiolan täyskasko korvaa myös ajovarusteet. Muissa yhtiöissä pitää tietääkseni olla erillinen kotivakuutus.

Kannattaa lukea vakuutusehdot, asia mainitaan siellä (kaskon kohdalla).

Tarkennan canepazzoa, Tapiolan täyskasko korvaa kuljettajan ajovarusteet. Suurin osa yhtiöistä korvaa vain kuljettajan kypärän ja muut ajovarusteet menee sitten kotivakuutuksesta, jos sellainen on.

Kyytiläisen ajovarusteet voi tietääkseni maksattaa myös liikennevakuutuksesta, mutta bonusmenetykset huomioon ottaen, ei välttämättä kannata.

Eli otsikossa on kysymysm, Itseä lähinnä kiinnostaa Pohjola, kun pyörä on vakuutettu siellä. Liikenne vakuutus + täyskasko..

Olen kuullut, että joissain yhtiöissä ajovarusteet korvataan kotivakuutuksesta??
Ota pohjolasta halvin mahdollinen kotivakuutus joka maksaa 25e/vuosi. Tämän jälkeen selviät esim. kaatumisen aiheuttamista kuluista yhdellä 150e omavastuulla.

Ota pohjolasta halvin mahdollinen kotivakuutus joka maksaa 25e/vuosi. Tämän jälkeen selviät esim. kaatumisen aiheuttamista kuluista yhdellä 150e omavastuulla.
sorry maalaisuuteni
withstupid.gif
piti kuitenkin kysymäni että tarkoititko että kotivakuutus korvaisi vauriot kaaduttaessa??

Itse otin pohjolasta lisäksi easy vakuutuksen johon sisältyy: Kotivakuutus, matkavakuutus ja tapaturmavakuutus.

Huimat 114e per vuos
biggrin.gif

Aina ku on pyörälläkin yli 50km päässä espoosta ja jos sattuu jotain tapahtuu, esim kompastuu kiveen niin matkavakuutus astuu peliin
biggrin.gif

Kotivakuutuksen osuutta tuosta maksusta en tiedä, mutta se korvaa varusteet.

Back