• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

mitkä kummit alle kyykkyyn sekä mistä tilata?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mvps
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ehdottomasti edullinen, varma ja nopea toimitus täältä
Olen monet renkaat sieltä ostanut ja aina on homma toiminut ongelmitta.
Eikä ole vielä ikinä tullut kielimuuria niinkuin esim. espanjan poikien kesken.
Ne kun yhtäkkiä lopettavat ymmärtämisen, jos joku alkaa siellä päässä tökkiin
biggrin.gif

Edit. typo
+1 homma toimii

www.mandp.co.uk

tuolta katso tyre offers. tulee nopeesti ja on halpaa
Halpaa?!
crazy.gif

Hinnat jotain aivan muuta...
omg.gif
en nyt tiedä oliko tuo herja, mutta mielestäni aika halpoja settejä, sieltä saa esim rennsporttipareja 129puntaan. ennen joulua sai 119puntaan.

yksittäiset renkaat ei välttämättä ole halpoja kaikista merkeistä, mutta noissa tarjousrengaspareissa on tosi halpoja settejä.

lisäksi itse pidän siitä, että se on englantilainen firma, sinne voi soittaa ja jotain selvääkin ja tulee nopeesti ja nettisivu on englanniksi, eikä mitään saksankäännössivua.

Hyvä rengas sekä kadulle että radalle on myös Pirelli Diablo Corsa 3. Pitoa riittävästi radalla mutta lämpenee nopeasti myös kadulla, jota tästä "rataisammat" kumit eivät välttämättä tee.

Sitten askelta rataystävällisemmät olis nuo Supercorsat.

www.mandp.co.uk

Halpaa?!
crazy.gif

omg.gif
en nyt tiedä oliko tuo herja, mutta mielestäni aika halpoja settejä, sieltä saa esim rennsporttipareja 129puntaan. ennen joulua sai 119puntaan.

yksittäiset renkaat ei välttämättä ole halpoja kaikista merkeistä, mutta noissa tarjousrengaspareissa on tosi halpoja settejä.

lisäksi itse pidän siitä, että se on englantilainen firma, sinne voi soittaa ja jotain selvääkin ja tulee nopeesti ja nettisivu on englanniksi, eikä mitään saksankäännössivua.
Olet oikeassa. Nyt kun vähän laajemmin katselin, niin näyttäisi olevan ihan edulliset hinnat.

www.mandp.co.uk

Halpaa?!
crazy.gif

omg.gif

Mahtaako jaket:illa olla kokemusta nois rennsporteista verraten diablo corsaan? kylmä pito ei varmaa noissa rennsporteissakaan mikään mahdoton oo, mutta radalla taasen sit aika hyvät? mites sulla on ne kestäny?

Back