• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

mitkä kummit alle kyykkyyn sekä mistä tilata?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mvps
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
olisi syytä vaihtaa kulahtaneiden renkaiden uutta tilalle, ajokkina on aprilia rsv, mikäköhän rengas passaa parhaiten 70% maantietä ja loput tulee huristeltua sitten radalla. Painottaisin kuitenkin renkaissa enemmän hyvää rata-ajo ominaisuuksia jottei löydä itteensä pöpeliköstä, vai onko niin että hyvä ratarengas ei sitten ole ollenkaan turvallinen maantiellä ja päinvastoin. Olen hieman ulkona näistä rengaskuvioista kun tuli pidettyä 1 välivuosi mopoilussa, niin että mikäs se on hyvä ja miksi
smile_org.gif
?

toinen kyssäri sitten liittyy shoppailuun, mistäs olette ostelleet näitä, aikaisemmat renkaat mulle on tulleet MotorradreifenDirekt (oli näköjään tullut suomi supportti tällekin saitille = mprengas-online)

No vaikkapa Misukan Pilot Power 2CT:t alle, niin eiköhän pidä. Eipä ainakaan tonninen gixu luistellu noilla kumeilla

Ite tilasin Metzelerin z6:t orgin omasta shopista (iso mainos pääsivulla). Noi renkaat ei varmaan oikein radalle sovi, mutta ostopaikkaa voin suositella. Oli halvin vaihtoehto n. 10 eri paikasta vielä kotiinkuljetuksen kanssakin.

Itsekkin olen ollut tyytyväinen noihin Pilot Power 2Ct-kumeihin.

Radalla pitoa löytyy hyvin. Kadulle kestävyyttä, rekaan kovan keskiosan ansiosta, unohtamatta sitä pitoa. Rengas ei siis kulu keskeltä tasaiseksi kovinkaan helposti vaikka vähän kiihdyttelee ja pidempiä matkoja suoraan päästeleekin.

Itsellä siis kanssa 1000 gixu
smile_org.gif

Joku ehdotettu 2CT misukka tai vastaava olisi varmaan turvallisin vaihtoehto seka-ajoon, koska täysveriset ratarenkaat eivät oikein kadulla lämpene ja pito ei siten ole samalla tasolla varsinkaan viileillä ilmoilla.

Jos tulee harrastettua kumpaakin niin suosittelen Metzeler sportec m3.Pitoo piisaa radallakin mut kumminkin kestää kadullakin äärimmäisen hyvin,ja myös pitää.Testejäkin paljon voittanut.Sit taas jos enempi rataa kun maantietä niin Racetec maantie seoksella.Se vaan ei kestä niin paljoa katu ajoa mut hyvä kumi sekin.Kumpaisetkin arvokkaita renkaita mut kummeihin kyllä kannattaa panostaa!!!

laita mezzin sportec m3:set shopista tilasin joulun alla hyvä pito radalla ja kestävyys parempi kuin m1:sessä.

Itse olen tilaillut mynetmotosta: Linkki

Sekä rengas-online: Linkki

Rodamotossa näyttäisi olevan myös ihan sopuhinnat, mitä nyt olen katsellut ensi kautta varten...
062802moto_prv.gif

No kohta on tilaus lähdössä Rodamoton suuntaan ja valinta on Diablo Rosso eli ex Diablo. Uskaltanen suositella sunkin Aprilliin...
thumbs-up.gif

Osta Allrightista heh paras vitsi aikoihin HAH HAAA .... on ne siel hiukan pihalla kummihinnoista ... kisaDunloppi ens kesänä 440 euroo
biggrin.gif
(nyt tulee oksennus)
033102ass_1_prv.gif
talktohand.gif
Rodamotosta saa edillisesti ja luotettavasti
pftroest.gif
3>1 hinnalla
idea3.gif

Ehdottomasti edullinen, varma ja nopea toimitus täältä
Olen monet renkaat sieltä ostanut ja aina on homma toiminut ongelmitta.
Eikä ole vielä ikinä tullut kielimuuria niinkuin esim. espanjan poikien kesken.
Ne kun yhtäkkiä lopettavat ymmärtämisen, jos joku alkaa siellä päässä tökkiin
biggrin.gif

Edit. typo

Jollei irtoa koko kulutuspinta kerralla. Tuolla turvallisuuspuolella lisää. Viime kesänä vaihdeltiin etusia takuuseen ja nyt ovat sitten kuoriutuneet takasetkin.

Itsellä meni luotto noihin Misukan Pilot Powereihin, vaikka muuten niin hyvät kumit olivatkin.

Itse tilailen tuolta mp-rengasonline (mc-däckonline) Delticom.
Tilaillut jo monia vuosia, halvinta ja nopeinta toimintaa.
smile_org.gif

Back