Mitkä jarrupalat rata-päiviä silmällä pitäen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TSR
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

TSR

Moikka,

Neuvoja kaivataan kokeneemmilta, eli kannattaako ZX-6R 2005:seen hankkia jotain erikoisjarrupaloja rata-päiviä silmällä pitäen vai onko ihan vakiopalat (maahantuojalta) OK?

Kiitoksia jo etukäteen neuvoista...

Moikka,

Neuvoja kaivataan kokeneemmilta, eli kannattaako ZX-6R 2005:seen hankkia jotain erikoisjarrupaloja rata-päiviä silmällä pitäen vai onko ihan vakiopalat (maahantuojalta) OK?

Kiitoksia jo etukäteen neuvoista...
Mulla on R1:ssä vakiopalat ja niissä aion pysyäkin. Kestävät hyvin, tuntuu pysähtyvän ja ovat jotenkin siedettävän hintaisetkin. Varmaan Kawaankin riittää vakiopalat. En sitten ota kantaa mitä pitäisi käyttää, kun ajetaan A-luokan kisoja, mutta tällaiselle perushitaalle vässykälle riittävät mainiosti myös radalle.

Noh. Mulla kun oli vähän kisaisempi pyörä alla, ajoin EBC:n GFA HH -paloilla. Ne kestivät pirun hyvin, mutta teho kylmänä (lue: katukäytössä) oli olematon. Nyt kun on vähemmän kisainen pyörä, joutuu käyttämään EBC:n perus HH-paloja. Ne kuluu rata-ajossa aivan raivolla, mutta pyörä kyllä pysähtyy ihan hyvin.

Powerbikessa olivat ennakoineet ja ottaneet mun pyörään Ferodon kisapalaa hyllyyn, kokeilen seuraavaksi niitä.

Ebc:n sintterit on edessä tossa omassa cebarissa ja hyvin toimivat radalla. Kulumisesta en osaa vielä sanoa mitään.

Perus paloila on menty. Ja toimii edelleenkin vaikka enää etanat ei naureskele ohi mennessään.

Back