• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mitkä jarrupalat rata-päiviä silmällä pitäen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TSR
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Moikka,

Neuvoja kaivataan kokeneemmilta, eli kannattaako ZX-6R 2005:seen hankkia jotain erikoisjarrupaloja rata-päiviä silmällä pitäen vai onko ihan vakiopalat (maahantuojalta) OK?

Kiitoksia jo etukäteen neuvoista...

Moikka,

Neuvoja kaivataan kokeneemmilta, eli kannattaako ZX-6R 2005:seen hankkia jotain erikoisjarrupaloja rata-päiviä silmällä pitäen vai onko ihan vakiopalat (maahantuojalta) OK?

Kiitoksia jo etukäteen neuvoista...
Mulla on R1:ssä vakiopalat ja niissä aion pysyäkin. Kestävät hyvin, tuntuu pysähtyvän ja ovat jotenkin siedettävän hintaisetkin. Varmaan Kawaankin riittää vakiopalat. En sitten ota kantaa mitä pitäisi käyttää, kun ajetaan A-luokan kisoja, mutta tällaiselle perushitaalle vässykälle riittävät mainiosti myös radalle.

Noh. Mulla kun oli vähän kisaisempi pyörä alla, ajoin EBC:n GFA HH -paloilla. Ne kestivät pirun hyvin, mutta teho kylmänä (lue: katukäytössä) oli olematon. Nyt kun on vähemmän kisainen pyörä, joutuu käyttämään EBC:n perus HH-paloja. Ne kuluu rata-ajossa aivan raivolla, mutta pyörä kyllä pysähtyy ihan hyvin.

Powerbikessa olivat ennakoineet ja ottaneet mun pyörään Ferodon kisapalaa hyllyyn, kokeilen seuraavaksi niitä.

Ebc:n sintterit on edessä tossa omassa cebarissa ja hyvin toimivat radalla. Kulumisesta en osaa vielä sanoa mitään.

Back