• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mites morjestat jos...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jii
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
- Vasemman käden heilautus, mutta vasta sitten kun olen jo ohittanut kaverin, ei vielä kohdalla. Sen ainakin huomaa.

Tätä käytän myös minä...
toi jalka homma menee vähän "ylitse".

Oikealla jalalla morjestaminen vaikuttaa hyvältä... vaikka kyl se käsiki näkyy ku tarpeeks korkeelle nostaa...
062802jumpie_prv.gif

Kyllä siinä vierellä heilautettu vasen käsikin näkyy ihan hyvin. Varsinkin jos ihan reilusti heilauttaa vasenta kättä etuviistoon oikealle. Jos taas on jäykät nivelet ettei taivu niin sitten on tietysti toinen juttu...
buttrock.gif
Nousee vaikka seisomaan ja kumartaa!
bowdown.gif
Nousee vaikka seisomaan ja kumartaa!
bowdown.gif

Silloinhan tulee näyttäneeksi persettä!
biggrin.gif

Itse morottelen vasurilla, näkyvästi kättä heiluttaen.
sport05.gif

Jommalla kummalla kädellä kumpi nyt paremmin sopii, ei se kaasu ainakaan omassa pyörässä palaa takaisin ettei siinä ehtisi välissä morjenstaa, tämä tietysti sen jälkeen kun olen palannut omalle kaistalle
tounge.gif
.

Jalalla juu.

Laitoinkin juuri tuohon splittaus thrediin viestiä Ranskan ohittajista. Siellä kaikki moikkaa jalalla ohitettavaa ja ohitettavat parilla vasurisormella ohittajaa, jos ehtivät huomata
tounge.gif
Ruuhkassa madellessa tämä on tietty vaikeaa.

Toisaalta sielläpäin huomasi että kun motareilla ajetaan lujaa niin moikataan nimenomaan ainoastaan samaan suuntaan kulkevia. Meillähän taas ei ajeta lujaa missään koskaan.

Kyllä se ohitettava näkee sen vasemmankin käden, kun maltat ensin mennä ohi, eikä ohitettava aja siksi hiljaa että on puolisokea. Toi jalalla "huitominen" saattaa tietämättömästä antaa jotenkin väärän signaalin.
biggrin.gif
Pimeällä taas vilkautetaan vasenta vilkkua kerran.

oikea jalka ylös,vasen taakse,nyökkäys syvään -vasemmalla kädella moikka ja oikeasta sormet ylös -vilkku sivulle ,räpäytys pitkillä selkään ja äänimerkillä ohi
062802jumpie_prv.gif

Back