Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ääni tälle. Tosi helposti lähtee vahajäämät pois. Kaveri vahasi jopa Buellin rungon, jossa on matta röpöpinta ja hyvin sai vahat pois.Autoglym Bumbber Care![]()
Ai sulla on lasia myös peilin runko, varsi jne??
Useimmiten peilit on lasia ja normaali vaha kyllä lähtee ensimmäisessä pesussa.
Eikö joku pessyt fairilla ....Jos on ollu nii tyhmä ja ajattelematon, että on laittanu vahaa pärrän muoviosiin kuten esim peileihin, niin mitenköhän sen saa pois? Pelkkä peseminen pesuaineella ei oo auttanu.
Saman pirkkaniksin kuullu itekkin joskus takavuosina.Eikö joku pessyt fairilla ....Jos on ollu nii tyhmä ja ajattelematon, että on laittanu vahaa pärrän muoviosiin kuten esim peileihin, niin mitenköhän sen saa pois? Pelkkä peseminen pesuaineella ei oo auttanu.
Onko jotain parempaa runkoon vai toimiiko tuo oikeasti ?Ääni tälle. Tosi helposti lähtee vahajäämät pois. Kaveri vahasi jopa Buellin rungon, jossa on matta röpöpinta ja hyvin sai vahat pois.Autoglym Bumbber Care![]()
linkki
Heh... en käyttäis itsekään.Saman pirkkaniksin kuullu itekkin joskus takavuosina.Eikö joku pessyt fairilla ....Jos on ollu nii tyhmä ja ajattelematon, että on laittanu vahaa pärrän muoviosiin kuten esim peileihin, niin mitenköhän sen saa pois? Pelkkä peseminen pesuaineella ei oo auttanu.
...kyllä fairyvesi auttaa. Sanovat minua viksummat. Ja niitä ei ole vähän.Heh... en käyttäis itsekään.Saman pirkkaniksin kuullu itekkin joskus takavuosina.Eikö joku pessyt fairilla ....Jos on ollu nii tyhmä ja ajattelematon, että on laittanu vahaa pärrän muoviosiin kuten esim peileihin, niin mitenköhän sen saa pois? Pelkkä peseminen pesuaineella ei oo auttanu.![]()
Toimii kyllä vahaan hyvin. Ja muovipulveripintoihin noin ihan kiillotusmielessäkin.Onko jotain parempaa runkoon vai toimiiko tuo oikeasti ?Ääni tälle. Tosi helposti lähtee vahajäämät pois. Kaveri vahasi jopa Buellin rungon, jossa on matta röpöpinta ja hyvin sai vahat pois.Autoglym Bumbber Care![]()
Itsellä silloin tällöin ongelma, että liuotinpesu valuttaa tankista vanhat vahat rungolle eikä meinaa millään saada pois vaikka kuinka pesee. Sama ongelma koskee myös joskus kytkinkoppaa.
Fairy on tehokas poistaan vahat sun muut rasvat pinnasta mutta ei sillä kyllä muuten kannata alkaa pyöriä tai autoja peseen. Pitemmässä juoksussa saa kyllä maalipinnan pilalle....kyllä fairyvesi auttaa. Sanovat minua viksummat. Ja niitä ei ole vähän.Heh... en käyttäis itsekään.Saman pirkkaniksin kuullu itekkin joskus takavuosina.Eikö joku pessyt fairilla ....Jos on ollu nii tyhmä ja ajattelematon, että on laittanu vahaa pärrän muoviosiin kuten esim peileihin, niin mitenköhän sen saa pois? Pelkkä peseminen pesuaineella ei oo auttanu.![]()
Älä hemmetti muoville, liian tuhtia, vetää kirkkaan muovin himmeeks.Würth Puhdistusspray.
Itse olen Korrekin muovikiillolla vetänyt nuo ja myös vanteet.Puskurimustalla olen pyyhkinyt Gixxeristä aina välillä kaikki mattamustat muoviosat ja rungon. Palauttaa mustan ja peittää esim. vahalaikut hyvin.