• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Miten saan jutun orggiin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kotka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olen saanut jutun tehtyä wordilla,
Olen kopioinut sen leikepöydälle, mutta en saa sitä liitettyä tähän. Näin olen mielestäni ennen saanut tehtyä. Missä vika??
Viitsiskö joku viisaampi neuvoa.
kotka
withstupid.gif

Muistithan myös liittää sen tarinan leikepöydältä viestien kirjoitus "ikkunaan", ja onko tarinasi kovinkin pitkä. Rajana
taitaa olla 76800 merkkiä. Mikäli näin on, niin koita jakaa tarina  vaikka kahteen viestiin, jolloin saat kierrettyä tuota viestin maksimipituutta.

Näin nimen omaan oli tarkoitus, mutta "liitä" on harmaana, eikä ole käytettävissä.
kotka

Onhan nyt ihan varma, että se tarina on alunperinkään kopioitunut leikepöydälle?

Toinen syy voisi olla, että siellä on kuvia tai jotain muita objekteja, jotka ei tähän tekstikenttään sovellu.

Minäkö tyhmä? Nyt en oikein ymmärrä. Joo siinä jutussa on todella muutama kuva mukana, vaikka ne käsittääkseni pitää lisätä sinne erikseen photobucketista. Vai mitä? Lisäksi juttu on aika pitkä.

Koetas pasteta sitä pelkkää tekstiä. Jos kuvia koetat siirtää, niin salettiin ei homma toimi. Eli ne pitää linkata jostain webin ihmeellisestä maailmasta kuten jo itse totesitkin. Ja kokeile liittää osa siitä tekstistä, niin näet onko kyse siitä, että merkkiraja tulee viestissä vastaan.

Nyt olen päässyut siihen vaiheeseen, että esikatselu herjaa että on liikaa kuvia. Jaoin tekstin 2 osaan ja yritin sitten.
Samalla tavalla herjasi. Nämä kuvat ovat kai liian isoja, mutta kun en tiedä minkä pirun kokoisia ne pitäisi olla että ne mahtuisi ja myöskin näkyisi.
nixweiss.gif

Nyt olen päässyut siihen vaiheeseen, että esikatselu herjaa että on liikaa kuvia. Jaoin tekstin 2 osaan ja yritin sitten.
Kuvia sai olla maksimissaan 10 kpl / postaus, muutin tuon nyt niin että niitä saa olla 20 kpl. Niiden koolla ei ole merkitystä, koska virheilmoitus ei niiden kokoa koskenut.

Eli jos jaan edelleen jutun 2 osaan, voin laittaa 40 kuvaa mukaan? Ei niitä kylläkään niin paljon ole.
bowdown.gif

Back