Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laita minulle sähköpostilla, niin teen siitä kelvollisen ja lähetän sinulle takaisin. Siis normaalikuva, ei liikkuva hässäkkä.kysytty jo varmaan miljoona kertaa, mutta ku ei hölömäke muista/osaa
eli pitäis saada kuvia pienmmäksi, jotta sais siitä oman henkilökuvakkeen![]()
![]()
Vois melkein luulla, että sulla on jäykistetty niveliä keskisormestakiitos neuvoista. nyt on henkilökuvaketta![]()
Kokeilin tota hommaa, nyt on avatar, mutta ylläpito varmaankin poistaa sen kohtapuoliin.Esimerkiksi Photobucketissa on itsessään toiminto, että sillä saa editoitua sinne ladatut kuvat suoraan avatarkokoisiksi.Ja on siellä muitakin kokovaihtoehtoja.![]()
Ei taida osata oikeen pakata toi Photobucket?Kokeilin tota hommaa, nyt on avatar, mutta ylläpito varmaankin poistaa sen kohtapuoliin.Esimerkiksi Photobucketissa on itsessään toiminto, että sillä saa editoitua sinne ladatut kuvat suoraan avatarkokoisiksi.Ja on siellä muitakin kokovaihtoehtoja.![]()
En ainakaan saanut sitä tarpeeksi pieneksi, vaikka miten yritin. Miks toi kuvan koko ei voi olla esim. 20 tai 30kb?? Ei ainakaan photobucket osaa tehdä siitä alle 10kb...![]()
Jollain muilla foorumeilla taitaa toi kokoraja olla 30kb?!?!
huomaa hieno kultainen leikkaus kuvassaVois melkein luulla, että sulla on jäykistetty niveliä keskisormestakiitos neuvoista. nyt on henkilökuvaketta![]()
![]()
kits. tallennettu on!Ei taida osata oikeen pakata toi Photobucket?Kokeilin tota hommaa, nyt on avatar, mutta ylläpito varmaankin poistaa sen kohtapuoliin.Esimerkiksi Photobucketissa on itsessään toiminto, että sillä saa editoitua sinne ladatut kuvat suoraan avatarkokoisiksi.Ja on siellä muitakin kokovaihtoehtoja.![]()
En ainakaan saanut sitä tarpeeksi pieneksi, vaikka miten yritin. Miks toi kuvan koko ei voi olla esim. 20 tai 30kb?? Ei ainakaan photobucket osaa tehdä siitä alle 10kb...![]()
Jollain muilla foorumeilla taitaa toi kokoraja olla 30kb?!?!
Tossa sulle pikkuinen gif:
http://johu.org/tumpp.gif
Älä linkitä tuolta suoraan, poistan sen jossain vaiheessa.
No mun photobucketilla tehty avatarhan sai olla pari päivää ennenkuin poistettiin...Mulla on ainakin photobucketissa pienennetty ava, ollut pitkän aikaa. Eikä sitä kukaan oo poistanut, ainakaan vielä.![]()
Raja kuin raja, mitä ihmettelemistä siinä on?Tähän vois kyllä modetkin ottaa kantaa, että miksi juuri tuo 10kb ja 64x64 on vedetty rajaksi?? Ei tyhmä ymmärrä... Muilla foorumeilla tosiaan saa olla esim. 30kb kokoisia?!??!![]()
Niin, koska se ei täyttänyt sääntöjä. Meillä on automaattinen systeemi joka tsekkaa kuvia ja niitä sit poistetaan jos ovat liian isoja.No mun photobucketilla tehty avatarhan sai olla pari päivää ennenkuin poistettiin...Mulla on ainakin photobucketissa pienennetty ava, ollut pitkän aikaa. Eikä sitä kukaan oo poistanut, ainakaan vielä.![]()
Saa se kuvas olla vaikka 1024x768, mutta ei yli 10KB. Jos kyseessä ei ole gif-animaatio, ei pitäisi olla mitään ongelmaa tehdä siitä alle 10KB kokoista, sanotaanko että tuokin on ihan hyvä raja.sanoi:Tähän vois kyllä modetkin ottaa kantaa, että miksi juuri tuo 10kb ja 64x64 on vedetty rajaksi?? Ei tyhmä ymmärrä... Muilla foorumeilla tosiaan saa olla esim. 30kb kokoisia?!??!![]()
Kumma että sadat käyttäjämme ovat saaneet valokuviakin pienennettyä ihan hyvälaatuisiksi avatareiksi ja alle 5KB koolla, ei sen avan tarvitse julisteprinttilaatuinen olla.Ei kyllä hyvälaatuista kuvaa saa millään alle 10kB kokoiseksi siten että kuvasta vielä selvääkin saisi...![]()