Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joka kerta on tehonnut sama konsti eikä kotilokuski näytä provosoituvan ollenkaan + jättää hyvän turvavälin... eli ei muuta kuin kääntyy siinä moponsa satulassa taaksepäin ja katsoo hetken sitä kotilokuskia ja jatkaa ajamista normaalisti niin aina on tullut tilaa.
Mä oonkin miettiny miksi kaikilla on taskut turvoksissa nylokkeja.Eipä jäänyt tuokaan enää epäselväksi.Keskaria ja jarruvalojen vilkuttelua. Jos tuo ei tehoa, aina voi nakata vaikka kourallisen esim. nylokkeja "vahingossa" olan yli... Aloittaa voi vaikka yhdestä kappaleesta ja tilanteen mukaan kasvattaa määrää siihen kouralliseen... Yleensä tuossa vaiheessa myös ripeä paikalta poistuminen on suositeltavaa.
Näin juuriitse olen käyttänyt tota jarruvalon vilautusta, jos ei vaikutusta niin olen hiljalleen vähentänyt vauhtia niin ajonopeus on suhteessa takaa tulijan käyttämään turvaväliin, sen jälkeen reipas kiihdytys ja kas väli onkin jo riittävä![]()
Tää idea toimii, vain jos siinä edessä ajaa joku.Autokoulussa muinoin opetettiin...Jos takana tuleva ajaa liian lähellä, niin lisää itse turvaväliä edellä olevaan...enemmän aikaa reagoida ja takana olevalla välillä ei ole niin suurta merkitystä, koska äkkijarrutuksen tarve pienenee.
Loistava idea! Aivan kuningasajatus!... voisi ommella ajohousujen hanuriin tekstin "muista turvaväli" ja näytellä sitä kun nousee tapeille seisomaan...