- Sijainti
- Hki
Kuin monet muut ovat huomanneet itteni lisäksi että autot pyrkivät aika usein aika lähelle hanuria. Miten viestittää baanalla turvavälistä? VOLVOLLA
ei niin paljoa väliä jos jollakin onkelma
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai, mä luulin et sä roiskaset tuulilasinpesunesteet takanatulevan auton päälle ja heität takakontista nastoja tielleVilkuilla, niinku muka kääntyis oikealle, vaikkei käännykään...
En oo kokeillu toimiiko. Yleensä mun persiis ei kukaan ajele.
Avopotta ja tarpeeksi ruma pärstävärkki - tämä toimii!Olen huomannut, että yllättävän usein toimii, kun hieman kääntyy taaksepäin ja vasemmalla kädella viittoo jäämään taaksemmas. Lähes poikkeuksetta siinä vaiheessa jää riittävä turvaväli. Vain pari kertaa ei ole jäänyt, silloin kyllä luovutan ja siirryn pientareelle hetkeksi.
Samma här, toimii myös autoillessa useimmiten !Jarruvalojen vilauttelu lienee normaali tapa. Tosin harvemmin enää jaksaa kun sitä saisi harrastaa koko ajan...
Useinmiten ainoa keino kun ajaessa on niin hiton vaikea laskea housuja.Näyttää keskisormea ja kadota hana tiskissä horisonttiin.![]()
samaa mieltäNäyttää keskisormea ja kadota hana tiskissä horisonttiin.![]()
Ja sitte ottaa jonku mulgeron takia hetki tämän jälkeen ylinopeussakot ja kortti hyllylle. Vitutuksen määrää ei varmaankaan millään voi enään siinä vaiheessa mitata, kun on jo valmiiksi toisen takia pinna kireällä.Näyttää keskisormea ja kadota hana tiskissä horisonttiin.![]()
sitä mieltä, että tuota tekstiä ei kykene lukemaan.Tästäpä tulikin mieleen TÄMÄ. Mitäpä olette mieltä?![]()