• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Miten maps.googlella.....?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ttuttu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Niijuu...  ja muakin kiinnostaa miten Maps Googlesta saisi Garminiin reitin siirrettyä. Kaipa Support mun onkelmani joskus ratkaisee?  
crazy.gif
Se on jo ratkaistu ja ratkaisu löytyy täältä

Toisinpäin eli navigaattorista tai mappisorsasta Googleen siirtäminen onnistuu tällä

062802moto_prv.gif
Tuo oli suht helppo tapa, koitin sillä ja hyvin pelas..  kitoos
Taisi onnistua siirto Map Sourceen, vaikka detaljilukitus on poistamatta? Säilyttääkö teillä, joilla homma toimii kuin junan vessa, navigaattori reitin nimen? Minulle ilmestyi vain "route0" ja "route1"!
Nimeä sourcessa sit uudestaan.

Taisi onnistua siirto Map Sourceen, vaikka detaljilukitus on poistamatta? Säilyttääkö teillä, joilla homma toimii kuin junan vessa, navigaattori reitin nimen? Minulle ilmestyi vain "route0" ja "route1"!
Tarkoitatkohan nyt navigaattoria vai MapSourcea vai molempia?

Ei ole nyt navigaattoria käsillä eli en pääse testaamaan. Muistaakseni se meni jotenkin näin: kun Googlesta siirtää MapSourceen, nimeää MS reitin route0 jne. Kun sen sitten siirtää MS:sta navigaattoriin, nimeää navigaattori sen alku- ja loppupisteiden mukaan. Sitä voi sitten jostain muokata, kai. Ehkä.
tounge.gif

Ei ole nyt navigaattoria käsillä eli en pääse testaamaan. Muistaakseni se meni jotenkin näin: kun Googlesta siirtää MapSourceen, nimeää MS reitin route0 jne. Kun sen sitten siirtää MS:sta navigaattoriin, nimeää navigaattori sen alku- ja loppupisteiden mukaan. Sitä voi sitten jostain muokata, kai. Ehkä.  
tounge.gif
Minä nimesin jo mapsourcessa tuon manuaalisesti. Mapsource nimeää automaatisesti nuo juurikin noilla 0route, 1route jne...

tounge.gif
Minä nimesin jo mapsourcessa tuon manuaalisesti. Mapsource nimeää automaatisesti nuo juurikin noilla 0route, 1route jne...

Nimesin MS:ssa mutta navilla ne on "route0", route1" . Hönöilin (ainahan mä) reitin suunnittelussa MG:ssa eli reitti on kahdessa osassa route0 ja route1 mutta ensin 0 ja sitten 1.
smile_org.gif

Tietääkö joku voiko webissä tehdyn Google-kartan siirtää jotenkin puhelimen Google maps ohjelmaan?

Olisi todella kätevä pikkuteillä harhaillessa.

On se Internjetti ihmeellinen vemputin.
Täällä ulkomaillakin (Pekinkissä) asuessa, aina oppii uusia asioita kaukaisesta Suomenimaasta.
Niin kuin tämä että Helsi oli joskus Hämeen Härkätien varrella (linkki)  
062802moto_prv.gif

No eipä ole Helsinki ollut Härkätien varrella noin niinkuin ikinä.
http://www.harkatie.net/

Kuninkaantien varrella Helsinki kuitenkin oli, siis tie joka kulki Bergenistä Oslon,Tukholman, Turun ja Helsingin kautta Pietariin.

Reitin teko Tyrellä onnistuu ja siirto TomTomiinkin. Mutta mitenkäs suunniteltu reitti otetaan sitten TomTomissa käyttöön? Navi on One V3 scandinavia

...talletetaan suunniteltu reitti? *****ku mä vaan en osaa!  
mad.gif
Tee reitti ja napsauta oikeassa yläreunassa olevaa Linkki-painiketta. Sieltä löytyy kryptinen linkki juuri tähän tekemääsi reittiin. Laita linkki talteen johonkin (vaikka kopioit sen Notepadiin/Wordiin ja tallennat).
Juu....  kiitos! Toimii...  
smile_org.gif
Täältä sitä apuja saa....
Hassua, mutta GOOGLE mapsin linkki ei toimi GOOGLE Chromessa.

Miten ihmeessä tuon Map Sourcen saa unlockattua? Aktivointi pyytää 8-merkkistä Product Codea/tuotetunnusta, joka löytyy dvd-kotelon takaa, mutta siellä on vain 10-merkkinen serial, joka ei toimi.

Miten ihmeessä tuon Map Sourcen saa unlockattua? Aktivointi pyytää 8-merkkistä Product Codea/tuotetunnusta, joka löytyy dvd-kotelon takaa, mutta siellä on vain 10-merkkinen serial, joka ei toimi.
Onko sulla ihan "laillinen" versio?
Mikäli Garmin ei pakkaa Zumo 660:n mukana piraattiversioita omista ohjelmistaan, niin on  
tounge.gif

Mutta joku muukin on näköjään paininut saman ongelman kanssa, ja Garminin tuesta on neuvottu miten heidän rekisteröintinsä kierretään. Että näin.

Back