Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tee reitti ja napsauta oikeassa yläreunassa olevaa Linkki-painiketta. Sieltä löytyy kryptinen linkki juuri tähän tekemääsi reittiin. Laita linkki talteen johonkin (vaikka kopioit sen Notepadiin/Wordiin ja tallennat)....talletetaan suunniteltu reitti? *****ku mä vaan en osaa!![]()
Juu.... kiitos! Toimii...Tee reitti ja napsauta oikeassa yläreunassa olevaa Linkki-painiketta. Sieltä löytyy kryptinen linkki juuri tähän tekemääsi reittiin. Laita linkki talteen johonkin (vaikka kopioit sen Notepadiin/Wordiin ja tallennat)....talletetaan suunniteltu reitti? *****ku mä vaan en osaa!![]()
Mullakin olisi Map Source mutta Garminin Supportti ei saa mun ropleemaa ratkaistua.Siissaako mapsourcella tehtyjä siirretyä mapsiin ja toisin päin ja jos niin mitenkä??![]()
![]()
Toi on uusi tuttavuus. Vaikuttaa hyvältä. Kiitos!Tämä kans kokeilun arvoinen mopedmap
Toimii. Näyttää siirtävän reitin jälkenä (track) MapSourceen, mikä on sikäli hyvä, että se on juuri sellainen kuin alun perin on suunniteltukin Mopedmapissa.Tämäkin toiminee?![]()
Kun olen vielä ihan pihalla. Toimimaton Map Source ei auta yhtään asiaa, mutta kuten sanottu, ongelma on siirretty Garminin Supportille.Toimii. Näyttää siirtävän reitin jälkenä (track) MapSourceen, mikä on sikäli hyvä, että se on juuri sellainen kuin alun perin on suunniteltukin Mopedmapissa.Tämäkin toiminee?![]()
Nyt sitten pitäisi keksiä, kuinka Mapsourcessa saisi kätevästi jäljen (track) muutettua reitiksi (route) niin, että ei tarvitse tökkiä käsin reittipisteitä jo olemassa olevan jäljen päälle ja odottaa, että MapSource laskee kuitenkin reitin uudelleen - toisella tavalla.![]()
Edit: Vai osaako Zumo suunnistaa myös jäljen (track) mukaan?
Tuo oli suht helppo tapa, koitin sillä ja hyvin pelas.. kitoos
Ööö... nooo.... ainakin Puola on mielessä.Hää, ttuttu on rohkaistunu ja suuntaa kohti Via Balticaa...?
Osuinko oikeaan?![]()
Taisi onnistua siirto Map Sourceen, vaikka detaljilukitus on poistamatta? Säilyttääkö teillä, joilla homma toimii kuin junan vessa, navigaattori reitin nimen? Minulle ilmestyi vain "route0" ja "route1"!Tuo oli suht helppo tapa, koitin sillä ja hyvin pelas.. kitoos