• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Miten autoilijat antavat tietä ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja YAZO!
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Miten autoilijat antavat tietä ? -

• 1. Ei ollenkaan

Ääniä: 0 0,0%
  • 2. Silloin tällöin

Ääniä: 1 100,0%
  • 3. Antavat jos ovat huomanneet

• 4. Antavat tilaa aina

• Ääniä yhteensä
    1
Kylläpä nuo tuntuu ihan hyvin antavan tilaa täällä pohjosessa. Eipä se kyllä pahemmin haittaa vaikka eivät annakkaan
wink.gif

Eipä täällä länsirannikolla mitään tilaa saa kun on pärrällä liikkeellä, mutta täytyy ite myöntää myös etten ittekään anna kauheasti tilaa kun auton ratin takana olen... Ruotsissa on hieno ajaa! Siellä tilaa saa todella kiitettävästi!
smile_org.gif

Ei ole valittamista ainakaan täällä tukholmassa, tilaa tulee aina. Sama pätee maantiellä, aina väistetään oikealle. Olet sitten liikkeellä autolla tai pyörällä.

Ne joiden itsetunto on kohdillaan antavat tietä kuten antavat kanssa-autoilijoilleenkin, "tiepoliisit" joilla ei toimi yläpääkään peittävät sitten kaikin tavoin.

Alottelevana motoristina oon yrittäny varovasti ajella kun kuulemma autoilijat ei väistä
omg.gif
Mun eteen ainakaan tullu ketään (ainakaan vielä) ja hyvin annettiin tilaa aina.. Tiiä sitte onko suorilla putkilla joku vaikutus
tounge.gif
Loud pipes save lives, näköjään
buttrock.gif

Ihan kun tää vaivais enemmän kyykky kuskeja kun H-D/ kustomi porukkaa
nixweiss.gif
Ite saanu rauhassa ajella, eikä customilla ajavat kaveritkaan ole pahemmin avautuneet autoilijoista??
sport05.gif

On niitä jotka antaa tietä, mut valitettavasti myös niitä jotka ajaa vaan lähemmäs keskiviivaa..ja sit niitä jotka junnaa ja junnaa, mut sit ku lähtee ohittaan nii tajuuvat kaasupolkimen olemas olon siinä mieles jottei vaan pääsis ohi..
Autolla ajelles kerran kävi nii et rekka meni vasemmalle kaistalle nii kauaks aikaa et pääsin ohi....vähäkö oli ihmettelyn paikka sillon
tounge.gif

Täytyy sanoa, että ihme jos Suomessa autoilija antaa tietä
omg.gif
! Kiilaus on miljoona kertaa yleisempää
033102ass_1_prv.gif
!

Ihan kun tää vaivais enemmän kyykky kuskeja kun H-D/ kustomi porukkaa
nixweiss.gif
Ite saanu rauhassa ajella, eikä customilla ajavat kaveritkaan ole pahemmin avautuneet autoilijoista??
sport05.gif
Vähän tämmöstä mallikohtaista asennetta olen kanssa huomannu. Kyykkyjä kyykyttää pellet kotiloissaan, jotka ei tajuu että lähes mikä tahansa prätkä (mopo?) pesee ne mennen tullen. Pieni suoran pätkä ja minne se klovni jäi? En silti suosittele, parempi kattoo.
Joskus on tullu otettua se tila.  
kaboom.gif
033102bebe_1_prv.gif
Ai niin, en silti suosittele..

Hohhoijaa, ompas taas oikei tyypillinen ".org-kitinää"-triidi....

Kui perkeleen laiska se mopo pitää oikein olla jotta tarvii oikeesti jonku kotilon antaa tilaa?

Back