• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mitähän tekis asialle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja theroof
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mulla on suzuki vz800 marauder joka tyhjäkäynnillä "tusauttelee" Mistähän tuo mahollisesti johtus?

Sen lisäks oon huomannu että se on isommilla kierroksilla alkanu täristää enemmän..mikähän sen takana yleensä on?

"Tusauttelu"-sanaa vähän vaikea hahmottaa, mutta jos tyhjäkäyntiseokset on laihalla, poksahtelee. Joskus aika pehmeästi, joten vois olla "tusauttelua"? Tämän voit säätää helposti itse.

Tärinä kierroksilla johtuu useimmiten synkronoinnin pielessä olemisesta. Muitakin syitä tietysti voisi olla. Mutta itse säädättäisin nuo seokset ja synkan ja katsoisin sitten lisää jos ei auta. Hyvä ne on joka tapauksessa kohdilleen laittaa aika ajoin.

Tulpat....kokeiles onko kaikki kunnolla kiinni ja pelittää....?
Tosin se taitaa olla tvinikone, joten...mut eipä haittaa tarkistaa.

Tiedätkö, miten tyhjäkäyntiseokset säädetään? Marrussahan on sama kone kuin intikassa, voin kaivella kuvia avuksi ja neuvoa. Pistä privaa jos tarviit. Synkkaus on tietysti teetettävä kaverilla tai liikkeessä, joten jos aiot teettää sen ja saat puhutuksi seossäädön samaan hintaan niin turha alkaa tehdä itse (hyvä se olis opetella silti).

Mulla oli just samanoloisia tussahteluja alkuperäisten putkien kanssa. On sen verran vissiin laihalla nuo tehtaan säädöt. Uudet putket ja kaasarien säädöt korjasivat asian.

Mulla oli just samanoloisia tussahteluja alkuperäisten putkien kanssa. On sen verran vissiin laihalla nuo tehtaan säädöt. Uudet putket ja kaasarien säädöt korjasivat asian.
Jep, yksi Marauderin helmasynneistä on tosiaan pilatut putket originaalina + vähintäänkin innovatiiviset ratkaisut kaasaripuolella. Kone käypi laihalla ja putket ahdistavat turhan paljon menoa. Homma korjaantunee säädättämällä kone ja kaasarien synkkauksella.

Riemufaktoria kasvattaa kuulemma kummasti dynojetin sarjan ja tehoputkien hankinta
biggrin.gif

sanoi:
Riemufaktoria kasvattaa kuulemma kummasti dynojetin sarjan ja tehoputkien hankinta

Itselläni teki VALTAVAN eron entiseen, vaikka nuo uudetkin putket ovat vielä sen verran tukkoiset, että ei tarvinut vaihtaa dynojetista suuttimia lainkaan, pelkät neulat. Nimim. "Vance & Hinesin" hankintaa odotellessa...

Back