• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mitä tykkäät uudesta sivustosta (versio 2.0)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuppervaari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Mitä tukkäät uudesta sivustosta

• Tämä uusi on huippu!

Ääniä: 108 36,6%
  • Vanha sivusto oli parempi

Ääniä: 145 49,2%
  • Ihan sama

Ääniä: 42 14,2%

• Ääniä yhteensä
    295
  • Äänestys suljettu .
Jos joka kerta pitää kirjautua ja vielä s&s:nä niin saattaa jäädä käyttö vähemmälle kuin ennen... Olen jo vanha pieru ja siksikin uusi look&feel voi oudoksuttaa mutta tuntuu että taaksepäin mentiin.

s&s sanoi:
Jos joka kerta pitää kirjautua ja vielä s&s:nä niin saattaa jäädä käyttö vähemmälle kuin ennen... Olen jo vanha pieru ja siksikin uusi look&feel voi oudoksuttaa mutta tuntuu että taaksepäin mentiin.

Olet jo korjauslistalla. Sitten kun et enää pääse sisään tuolla, voit ruveta käyttämään vanhaa muotoa :)

V On vähän turhan paljon rullaamista,viesti kerrallaan näytössä.Ei jaksa.Ei tule enää juuri seurattua.

Vanha oli parempi - Selkeämpi. Tämä on sekava. Tää oli mun eka kirjoitus uudelle foorumille ja taitaapi jäädä vähään aikaan kirjoittelu väliin. Ikävä on vanhaa etusivua, jossa näki heti yhdellä silmäyksellä mikä on keskusteluissa ajankohtainen asia.
Äänestin siis vanhaa. Uskallan väittää, että sivuston kirjoitusmäärät ovat varmasti pienentyneet.

Ei ole vielä ainakaan parissa viikossa tähän uuteen saanut itseään sisäänajettua. Vähemmälle on jäänyt sivuston lueskelu, ei vaan toimi yhtä selkeästi kuin se vanhempi ulkoasu. Jo pelkästään tämä hiiren rullan jatkuva raiskaus käy hermoille, sivut on kuin venäläinen lihakauppa -86; tiskit tyhjät ja vaaleat kaakelit loistavat kellertävästi vanhan loisteputken valossa :) Katellaan kohti kevättä kuinka mielenkiinnon käy.

Oli muutos mikä tahansa, vaikka parempaankin suuntaan niin muutosvastarintaa on aina havaittavissa ja vie hetken että tottuu uuteen.
Mutta joutuu olemaan itsekin sitä mieltä että tämän uuden sivuston leiska ei ole omaan mieleen. Värit(oranssi teksti:-O), ja se että tekstit on liian harvakseltaan ei oikein ole hyvä juttu

Melkein tekis mieli sanoa että hei hei tää riittää nyt, mutta katsotaan. Aika paljon vähempi tulee näitä sivuja nyt katsottua kun tää käyttöliittymä on mikä on(sääli).

Viimeksi muokattu:
karivei sanoi:

Itselläni kyllä se, että en todellakaan jaksaisi kyllä ruveta asentelemaan mitään lisäosia selaimeen tai koneelle sen takia, että voisin muokata kaikenlaisten sivujen ulkoasua. Ei ole oikeen aikaa sellaiseen eikä kyllä kiinnostustakaan. Meikäläisen mielipide on se, että kyllä sivujen nyt täytyy luonnostaan olla sen verran hyvän näköiset ja toimivat, ettei niitä tartte millään vippas konsteilla ruveta muokkaamaan. :D

En tykkää ollenkaan, ahdistaa niin pahasti ettei tule enää päivittäin edes selattua foorumia.

Värit on mulle aivan samantekeviä, mutta se ahdistaa erittäin pahasti että näitä sivuja pitää rullata niin pirusti. Onko nää mitoitettu jollekkin 860pisteen vaakaresoluutiolle vai mikä on? Jos ei ole mahdollista saada skaalautumaan näyttöön niin sitten väkisin lisää leveyttä ja korkeussuunnassa tiivistettevä asioita. Kuluu rullasta laakerit loppuun jos tää tämmösenä pysyy, käytettävyydeltään tuon rullauksen takia ehdottomasti kelvottomin foorumi niistä mitä itse tulee selattua. Sääli sinänsä :(

Etusivulta uusimmat viestit pois, ja uusimmat ketjut pidemmäksi, niinkuin vanhassa oli. Nykyinen etusivu ihan perseestä.

Aina ei voi onnistua, sivut ovat sekavat, eivät innosta käyttämään. Sivut ovat kuin uuden asunnon seinä, valkoiset.

Kun suoraan kysytään, on vastaus " en tykkää ". En minä lähde säätämään konetta foorumin ulkoasun vuoksi. Olisihan niitä esimerkkejä toimivista systeemeistä ollut vaikka kuinka, vai tuliko " uudistuksesta " itsetarkoitus ?

...ymmärrän uudistuksen taustalla olleet seikat ja se on ihan ok. Jostain syystä nyt tullee täällä paljon harvemmin surhvailtua, mutta tiiä sitten onko sekhän niin huono asia :;):

Mutta näinhän se aina on, että ne jotka tekkee, saa kritiikkiä...ja met ketkä emmä tee mithän, niin meillä on aikaa ritisoia muitten tekemisiä :right:

toimeve sanoi:
Mutta näinhän se aina on, että ne jotka tekkee, saa kritiikkiä...ja met ketkä emmä tee mithän, niin meillä on aikaa ritisoia muitten tekemisiä :right:

Amen.

Kunhan nuo avoimet viat saisi korjuuryhmä fiksattua, niin tämä sivusto on hyvin pitkälle muiden vastaavien vastaavaa pohjaa käyttävien tasoinen.
Muutos vanhasta uuteen tuo aina totuttautumisongelmia, mutta äkkiä tähän tottui kun vastaavia foorumeita oli tullut lueskeltua muuallakin.

Vähemmän oon tän uudistuksen myötä täällä notkunu. Ja entistä vähemmän tulee notkuttua muutenkaan kun kevät kolkuttelee ovella ja pyöräki ihan vaiheessa.. :doh:

Uudet hymiöt on pop.

Oon nyt reilun viikon verran uudistuksen jälkeen yrittänyt totutella tähän, mutta ei tuu mitään. Joku hommassa vaan tökkii. Uusimpien viestien seuraaminen on ainakin hankaloitunut ja joku sivuston ulkoasussakin tökkii.
Toivottavasti enemmistö käyttäjistä on kuitenkin tyytyväisiä. :D

Laitoin äänestykseen, että vanha oli parempi mutta eiköhän tämä uusi ajan kuluessa osoita paremmuutensa. Totuttelua vielä.

Back