• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mitä temppuja osaat moottoripyörällä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Athene
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Athene

Lady, Sexy Lady
Sijainti
Suomi
Millaisia temppuja osaat tehdä moottoripyörälläsi
062802moto_prv.gif
?

Haluaisitko oppia tekemään jotain
smile_org.gif
?

Itse en oikeastaan osaa mitään
shaun.gif
, mutta keulimaan voi olla hauska oppia (muutakin kuin surkeet powerwheeliet)
biggrin.gif
.

En mitään...

eturenkaan ylöskytkemistä voisi joskus harjotella...
cool.gif

Mutta raahassa, raahassa

Keula nousee joten kuten. Stopin osaan tehdä(rullaavaa sellasta tosin ei, kun nämä kaksimäntäset puristimet ei ole paras homma siihen) Ja kumi palaa.
buttrock.gif

Aika hyvin olen pysynyt pystyssä pyörän kanssa, taitaa olla yli 30 v viimeisestä kaatumisesta...siinä on temppuja kerrakseen

ajaa eteenpäin ja pysähtyä, joskus pysähtyminenkin on tullut suoritettua "todella"nopeasti.

Osaan ajaa eturengas ylös kytkettynä, lähteä liikennevaloista takarengas pyörien sekä jarruttaa siten että moottoripyörä ei ole enään hallittavissa
thumbs-up.gif

wheelie, stoppie ja poistuminen horisonttiin kumi savuten, ei me nyt tyydytä paikoillaan polttamaan kallista renkulaa
biggrin.gif

Useasti kun tulee kikkailtua jossain syrjemmällä, niin haluttais kokeilla vaikka ja mitä, mutta pitäs olla kakkoskikotin näitä hommia varten. Ei viitti hajottaa katteita treenaillessa
biggrin.gif

Loppukaneettina siis, enpä osaa juuri mitään mutta hauskaa tämä silti on.

- P

Temppuja..Useita mut vielä on hiottavaa jutuissa.Circlet,Wheelit jne.No hand wheelit hakusessa.Endot menee mut niitä en treenaile.Riski kaatua endoa tehdessä on suuri ja solisluut on siinä hommassa lujilla

ihan asian sivusta, nykyään moottoripyörällä pitäisi ajaa kuin kirkossa istuisi. mihin ovat menneet ne moottoripyöräpoliisien pyramidit ja muut näytösajot, jotka olivat yleisiä ja ovat jossain mexikossa vieläkin.

itse melkein karrikoisin niin, että jos ei osaa keulia ja endota, niin ei osaa kiihdyttää, eikä jarruttaa. ne ovat vain äärimuotoja ja kuuluvat silti perustaitoihin. ne vaan on kriminalisoitu tarpeettomasti. puoliharmitonta ajankulua.

Mä osaan lentää. Nousen jalkatapeille seisomaan ja nojaan niin eteen etten nää mitään osaa moposta. Mitä kovempi vauhti sitä hienompi fiilis. Opin ton kesälomareissulla lapin pitkiä ja tylsiä teitä ajellessa. Vielä kun mopossa olisi cruise niin vois räpytellä käsiä ja leikkiä lintua.
smile_org.gif

Back